Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5927 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

הייי חברים, פעם ראשונה שלי בפורום ואני זקוקה לייעוץ.

חרשתי את האינטרנט בהמלצות למכוניות ועדין לא הגעתי לשום מסקנה.

 

זה האוטו הראשון שלי ,ומה אני יעשה אני בחורה אז אני רוצה אוטו קטן וחמוד:)

אני מחפשת אוטו עד 30 אלף ש"ח.

רצוי שיהיה קטן, אמין וזול לתחזוקה.

המטרה של האוטו תהיה פ"ת אריאל /תל אביב

 

אני מתלבטת בין הדייסטו סירון 99' או 00'

הבנתי שזה אוטו אמין וזול השאלה אם המנוע שלו מספיק חזק או שזאת באמת עגלה?

קראתי שבגלל שיש לו רק 3 בוחנות המונע הולך יחסית מהר

(יש הבדלי מחירים ענקיים בין נפח מנוע 1000 לבין האלף 1300 אם לא היה הבדלים כל כך מהותיים במחיר הייתי לוקחת את ה1300)

 

ויש את האופל קורסה 00' 01' והדעות חלוקות עליו, חלק ממש ממליצים על האופל ואחרים טוענים שהאחזקה שלו תהיה יקרה.

 

וכמובן יש את מזדאה 323 (כן כן אני יודעת שזה לא אוטו קטן אבל אחי מנסה לשכנע אותי שזה אוטו אמין וטוב ושאני אתרגל לאוטו)

 

פונוטו ספייס פסלתי עקב מלא המלצות שפיאט זה לא הכי אמין שיש.

בקיצור על כל אוטו יש אלף דעות...

 

אני יודעת שהנושא של מכוניות קטנות כבר נרשם פה לא פעם ולא פעמיים...

למישו יש המלצות חדשות??

 

אמשח לעזרה,

יולי.

פורסם

קורסה לא הכי זולה לתחזוקה ובמיוחד לא ה1.2 האוטומטית, שמלאה בבעיות גיר.

 

סיריון 1.3 זה רכב מעולה, לדעתי שווה להשקיע, מנוע 1.3 שמספק 102 כוח סוס על משקל זה 850 קילו בערך, זה זריז ביותר ונתון מאוד מרשים, חוץ מזה הרכב זול לתחזוקה ואמין למדי.

 

פונטו ספייס זה הרכב שהכי מומלץ בפורום הזה בתקציב שלך, וזה עקב כך שהוא רכב אמין וחסכוני, למרות שמקריאה הגיר של הדור השני לא כזה אמין והגיר בדור שלישי הוא של יאריס ונחשב לאמין, אני מדבר על אוטומט כמובן, ואין לך תקציב לדור 3 ככה שזה לא רלוונטי.

 

מאזדה את תמצאי רק בשנתון נמוך.

 

לדעתי או סיריון 1.3 או פיאט פונטו elx 80 כ"ס יהיו אופציות חסכוניות.

פורסם

לא הבנתי אם את נוסעת מפ"ת או מאריאל לת"א כי מנוע של 1,000 סמ"ק קצת מרעיש בכבישים מהירים

חוץ מזה כל רכב בסופו של דבר מתקלקל יש לקחת זאת בחשבון

 

לכל רכב בגלל אופן היצור/חלקים/הנדסה יש חלקים אחרים שנוטים באופן יחסי כזה או אחר להתקלקל וכשרוכשים רכב מומלץ לשים לב אליהם קצת יותר (לא לשכוח לבדוק את השאר הרכב/חלקים)

פורסם

שלום רב וברוכה הבאה לפורום.

 

לדעתי הרכב שעונה על הדרישות שלך, אמינות, דלק, זול ונו (וגם ירצה את אחיך) מאזדה 121.

רכב קטן נחמד מאוד ומתאים לבחורות.

חשוב לחפש טוב אחת שמתוחזקת טוב ושמורה ללא הרבה קילומטרז'.

לדעתי את תהני נורא ממנו, מגודלו וצורתו היחודית.

 

בהצלחה.

צח.

פורסם

סיריון הוא אופציה טובה אבל בגלל גילו הוא יחסית עייף

 

הייתי הולך על גטס 2005, למרות צריכת הדלק ודווקא בגלל הפונקציונליות והתמורה הגבוהה מאוד לכסף שלך.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

דייהטסו סיריון חסכוני, אמין, זריז. יש שפע של תאי אכסון בכל פינה אפשרית

רכב קטן אבל מרווח יחסית מבפנים רכב טוב שווה

היום: סקודה פאביה 2012 ידני

פעם: סיוויק 1.6 2003,ניסן אלמרה פרפקט 2006

×
×
  • תוכן חדש...