Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5938 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי,

 

בע"ה בעוד כמה שעות אני עולה על טיסה ארצה ובמהלך החופשה יש תכנון לבצע צניחה חופשית (טנדם).

 

על איזו חברה אתם ממליצים לטובת העניין (עדיפות לאיזור ה"מרכז").

 

כמו כן, אני שוקל לקחת את אחייניות שלי לטיסת חוויה קצרה בשמי הארץ,יש המלצות לגבי חברות שמבצעות את זה ?

 

כמה האטרקציות אמורות לעלות ?

 

רוב תודות.

 

עידן

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אני מכיר את אלו שבאיזור של בין חוף דור לחוף הבונים (אתה כבר תראה אותם מהכביש)

 

קח בחשבון שזה יקר

 

צניחה עם מדריך וצלם שיצלם אותך עולה כמעט 1800 שקל לאדם

 

בלי צילום זה פחות 450 שקל.

 

בחו'ל זה עולה 180 $ , ככה שזה יוצא חצי מחיר ושווה לשקול לטוס לאנשהו באירופה עם העודף של התקציב.

 

יש לך גם את סקיי כיף בשדה תימן http://www.skykef.co.il/

:smilecolr:snipersmi
פורסם

הטיסה בצסנה וכד' לא נראית לי חוויה, ואפילו משעממת.

אולי למי שלא טס בד"כ, החוויה היא הטיסה ולא מה שסביבה.

כן התרשמתי מטיסה במסוק משתי סיבות:

1. אתה חווה את הנוף מוחשי יותר. (טסתי מעל הגנים הבהאים, והמסוק ריחף באויר כמו טיפוס במדרגות לאורך הגיננה במעלה ההר).

2. גורם ההפתעה - להזמין את חתן/כלת השמחה להתלוות אליך למקום כלשהו סמוך לבית ופתאום נוחת מסוק שעולים עליו לטיסת חוויה.

זה עולה הרבה יותר, אבל שווה את היכולת להפתיע).

חיסרון המסוק - יקר .

.

האמור לעיל הינו לפי מיטב הבנתי ואו מנסיוני ואין הוא במקום יעוץ מבעלי מקצוע בתחומם.

פורסם

עבורי הטיסה בצסנה היא לא חוויה כיוון שאני טס הרבה, החוויה מיועדת לאחייניות שלי (בנות 4-6) שעבורן זו תיהיה פעם ראשונה שהן עולות למטוס כך שהן בוודאי יתרגשו ויהנו (בהנחה שלא יפחדו).

 

גם טיסה במסוק לא ממש חוויה עבורי כיוון שכבר טסתי במסוקים לא פעם,מה שכן, יש כאלה שמסוקים גורמים להם הרגשה לא טובה.

ניתן לפנות אלי בה"פ לייעוץ בענייני יהלומים ותכשיטים

 

http://www.sheynjewellery.com.hk

פורסם

אל תתעצל, סע קצת צפונה ל"פרדייב" בחוף הבונים. ממליץ בחום! חוויה בהחלט שונה מכל מה שעשיתי עד אז.

אישתי לקחה אותי ביום ההולדת שלי שנה שעברה לעשות צניחה חופשית (בהפתעה - לא ידעתי עד שהגעתי לשם..) ויש לי רק מילים טובות עליהם. למרות שזה יקר, ממליץ גם לקחת את הצילום וידאו - ככה אתה נשאר עם מזכרת לכל החיים :wink:

 

Cadillac ATS Premium 2015

 

Citroën C5 Aircross Shine PK 2021

×
×
  • תוכן חדש...