Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8121 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

מעוניינת בהמלצה לזוג רמקולים פשוטים, שישמשו לשמיעת מוזיקה בווליום סביר.

ללא מגבר - יש רדיו דיסק נחמד של PIONEER.

לא מתיימרת להיות הDJ החדש של רמת השרון או משהו - רק זוג רמקולים ברמה טובה.

 

(ואם מישהו מעוניין למכור זוג כאלה, גם טוב)

 

תודה ויום טוב.

פורסם

לא שמעתי אבל מה שממליצים פה ונשמע לי טוב (בהנחה שאת מתכוונת לרמקולים לאחוריים) זה הרמקולים של PIONEER 240W 6X9.

בחורה עם גזרה טובה צריכה בחור עם גזר (-:

פורסם

לא כתבת מה התקציב, יש פשוטים ב-100 שקל ויש פשוטים ב1000 שקל..

רצוי גם מידות הרמקולים בדלתות או מגש אחורי והאם את בכלל מתכוונת לשים את הרמקולים מאחורה (למרות שזה לא מומלץ לאוהבי מוזיקה אמיתית)

 

ושאלה אחרונה ... R750 זה לא אופנוע בכלל?

פורסם
לא כתבת מה התקציב, יש פשוטים ב-100 שקל ויש פשוטים ב1000 שקל..

רצוי גם מידות הרמקולים בדלתות או מגש אחורי והאם את בכלל מתכוונת לשים את הרמקולים מאחורה (למרות שזה לא מומלץ לאוהבי מוזיקה אמיתית)

 

ושאלה אחרונה ... R750 זה לא אופנוע בכלל?

 

התקציב גמיש. אין לי כרגע סכום בראש, רוצה זוג רמקולים להעביר נסיעות בכיף. לא משהו שידרוש מגבר. הפיוניר שלי הוא 50X4 אאל"ט.

 

 

(וכן, זה אופנוע. יש לי גם כמה כאלו בבית. לא צריכה שם רמקולים. :lol: רק ברכב).

פורסם
לא כתבת מה התקציב, יש פשוטים ב-100 שקל ויש פשוטים ב1000 שקל..

רצוי גם מידות הרמקולים בדלתות או מגש אחורי והאם את בכלל מתכוונת לשים את הרמקולים מאחורה (למרות שזה לא מומלץ לאוהבי מוזיקה אמיתית)

 

ושאלה אחרונה ... R750 זה לא אופנוע בכלל?

 

התקציב גמיש. אין לי כרגע סכום בראש, רוצה זוג רמקולים להעביר נסיעות בכיף. לא משהו שידרוש מגבר. הפיוניר שלי הוא 50X4 אאל"ט.

 

 

(וכן, זה אופנוע. יש לי גם כמה כאלו בבית. לא צריכה שם רמקולים. :lol: רק ברכב).

 

באיזה רכב מדובר ?

גודל של רמקולים זה משהו משתנה.

×
×
  • תוכן חדש...