Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5943 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בכוונתי לרכוש גולף כזו, רצוי 1600 ה"חזקה" יותר (125 כ"ס) או ה-1800

הייתי שמח לשמוע את דעתכם על הרכב, והסיבות בעד או נגד,

 

על איזה גולף הייתם אתם ממליצים, מי הפחות טובה בקבוצה, מי "נחשבת"

פחות בין הדגמים, ומה הבעיות שיש להיזהר מהם?

 

אין פשרה בנושא הגיר, מחפש רק גיר ידני רצוי שישה הילוכים, רוצה לדעת בעיקר נושא

אמינות ואחזקה, צריכת דלק, והנאה מהנהיגה, רצוי ממישהו שיש לו כזו, תודה-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שותה אחונה הייתי מכניס אותו בכפייה לAA

גולף זה אוטו יציב חזק ובטיחותי אבל הוא כבד מגושם אתה יודע דויטשלנד

השאלה היא מה אתה מחפש ויהי מה

פורסם

אני חושב שמה שזמין עבורך בטווח השנתונים שנתת, ובגירסה ידנית הוא מנוע 1.6 FSI, שמפיק כ-115 כ"ס.

גם המבחר/ההיצע ביד 2 לדוגמה, אינו כ"כ גדול (כשמדובר בגיר ידני). כ"כ קיים במנוע 1.6 ה"רגיל" (בן אינך מעוניין, ואם

להוציא כמובן את ה-GTI).

כ"כ - קיים גם בגירסת GOLF PLUS, עם מרכב גבוה ומרווח יותר.

 

מנוע 1800 זמין בשנתונים מוקדמים יותר (גולפים יותר ישנים).

 

בעד - איכות הרכבה, פלסטיקה, נוחות (נהג + נוסע), בטיחות טובה.

נגד - אחזקה יקרה מהממוצע, מושב אחורי צפוף מעט.

 

(בעל גולף לשעבר 1.6 2001).

alfa 156 2.5.

פורסם

קשה עד בלתי אפשרי למצוא גולף דור 5 בשנתונים האלו עם מנוע FSI + גיר ידני.

 

TDI זה בכלל לאנשים עם סבלנות ברזל :) (גם ידני כן?)

 

בהצלחה ;)

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

×
×
  • תוכן חדש...