Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

 

אני רוצה לחבר את המחשב הנייד שלי לרכב

והבנתי שיש כמה סוגים שנותנים לי את הפתרון

אבל אני לא כל כך מבין בזה,ולכן אני מתייעץ כאן.

 

1.ממיר מתח

2.מטען

 

המתח של המחשב הנייד שלי - 19.5V

 

* מה יותר עדיף?

הבנתי שממיר מתח שואב את המתח של המצבר מהר מאוד,זה תלוי ביחס של W ?

אני כעיקרון רוצה להפעיל את המחשב הנייד גם במצב שהרכב לא דלוק,(מונע).

 

לגביי הממיר מתח,יש דבר כזה "מתח סינוס" "ומתח ריבועי"

מה זה אני גם לא יודע,ומה יותר עדיף,וכמה W אני צריך?

 

 

 

ותודה מראש.

פורסם

יש כמה סוגי מתח,ואם אני יתחיל להסביר זה לא יגמר,בעיקרון העיקריים שידועים לי:מתח סינוס/חילופין (AC/אמפליטודה)מתח ריבועי,מתח ישר,מתח למנוע לזרם ישר DC.

אתה צריך באמת לברר אם המתח משתנה ויכול לגרום בעיות בהפעלת המחשב,מה שניראה לי לא כל כך סביר,טובים ממנו יענו לך.

פורסם

shay106460 - תודה,אבל איזה מתח (W) אני צריך?

לקנות גדול או קטן? הכוונה שלי 200W מספיק,או כמה שיותר יותר טוב?

ויש השפעה לגביי הW ,כמה שיותר גדול ככה הוא מרוקן יותר את המצבר?

 

כעיקרון מופיע לי בשנאי של המחשב הנייד

 

Ac 65W Adapter

 

ועוד דבר,לא כל כך הבנתי,מטען לא עדיף?

כי לפי מה שנראה לי הוא אמור לחלק את המתח למחשב בדיוק מה שהוא צורך,וככה הוא לא גוזל מתח מיותר מהמצבר.

 

 

ותודה שנית.

×
×
  • תוכן חדש...