Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5905 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ברשותי סיאט ליאון 2003, ידנית 1.6.

לאחרונה נתקלתי בבעיה מוזרה.

מספר שניות לאחר התנעת הרכב נורית חום מנוע נדלקת, מלווה ב 3 צפצופים.

במידה ומדוממים את הרכב ומניעים שוב הבעייה נעלמת. וגם אם נוסעים כך הרכב לא מתחמם ומעולם לא עבר את קו ה 90 מעלות.

לאחרונה זה קרה לי גם תוך כדי נסיעה על מנוע חם.

אני רוצה להדגיש שהמנוע לא מתחמם ולא עולה מעל 90 מעלות.

זה לא קורה כל בוקר, ונתקלתי בבעייה הזו בעיקר בחורף.

אני מחפש כוונים לפתרון.

 

תודה רבה לכם

פורסם

הגזמת קצת,

החיישן הזה היה הולך הרבה, החדשים לא הולכים כבר.

 

אני עם הרכב שלי כבר מעל 3 שנים, הוא הוחלף אצל הבעלים הקודם והכל תקין

יש לי חבר עם GTI שנת 2000 שלא הוחלף אצלו מעולם,

ובקיצור לא חסר מכוניות שהוא לא הלך\הולך בהם.

  • ספונסר פורום
פורסם

אין קשר לחיישן הטמפרטורה ,

הנורה שנדלקת אצלך מתריעה על חוסר בנוזל קרור

החיישן ממוקם בתוך מיכל העיבוי והוא חלק ממנו

יתכן שנוזל קרור לא חסר והנורה עדיין דולקת ,במצב כזה עליך להחליף

את מיכל העיבוי .

תבדוק מפלס נוזל קרור כאשר הנורה נדלקת ,ואם לא חסר זה אומר שיש תקלה בחיישן המפלס .

מיכל עיבוי מקורי עולה כ 150 שח .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

  • ספונסר פורום
פורסם

מה שמתקלקל זה הבידוד של האלקטרודות האלו

שגורם להם להידלק גם במפלס גבוהה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

מעניין מאוד !

גם לי קרה אותו דבר בשבוע שעבר עם סיאט טולדו 1.8 - בא ונעלם (טוב זה קצת הפחיד את אישתי שבדיוק לקחה את הרכב מהחניון כאשר הייתי במילואים ולך תסביר בשלט רחוק כיצד פותחים מכסה מנוע ומוודאים שיש מספיק מים במיכל עם הפקק הכחול - רמז, יש שניים כאלה בדיוק אחד ליד השני ב VAG)

אגב, לדבריה היו מים עד חצי המיכל עיבוי, אך יום לאחר מכן כאשר התנעתי וקפצה נורת האזהרה האדומה גיליתי שחסרים מים במיכל...

לאחר מילוי ונסיעה קצרה עצרתי לבדיקה (מנוע חם) ופתאום גיליתי שיש יותר מדי מים במיכל (יותר מכפי שמלאתי מלכתחילה)

לא ברור מה קורה אך אנהל מעקב ואדווח.

 

 

חג שמח

 

יוסי

  • ספונסר פורום
פורסם

הבדיקה מתבצעת כשהמנוע קר ומפלס הנוזל צריך להיות מעט מעל

קו האמצע ,מה שאתה רואה כשהמנוע חם זה לא משנה .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

פורסם

שלום שוב ! - עדכונים !

(לשם הידע אציין שוב כי מדובר בסיאט טולדו 1.8 שנת 2003 אוטומטית)

לאור המלצתו של רוןן בדקתי היום את מצב המים היום בבוקר כאשר היה קר (ובירושלים היה ממש ממש קר היום בבוקר)

והמפלס ירד קצת ממה ששמתי לפני כמה ימים.

חיפשתי שרידי שמן במים אך המים אדומים צלולים יפים ונקיים כביום הימלאם (אני מקפיד על G12 כך שגם כשאני מוסיף מי ברז - לאחר סינון בפילטר בריטה, הנוזל נשאר צלול)

החלטתי ללכלך קצת את הידיים ולבדוק מתחת למכסה המנוע מה העניינים - עברתי על צינורות המים והגעתי לאזור מצנן הגיר המקורי (הסברים בהמשך) ושם ראיתי היקוות של מים אדומים. מבדיקה שטחית שעשיתי צינורות המים המובילים למצנן גיר היו לחים.

באותו רגע נשמתי לרווחה ! (כן לא התבלבלתי - לרווחה !) מכיוון ואצלי מותקן מצנן שמן חיצוני לגיר והצינורות מחוברים במגשר בכדי שישמר מחזור המים כך שלא קרה אסון שהגיר היה נשאר ללא קירור.

 

בסיכומו של עניין - אין שום בריחת מים ממקום חשוב כגון ראש מנוע, מצנן גיר או מיכל עיבוי סדוק ויש רק לבדוק ולטפל בצינורות הגומי ובמעקף.

 

זה המקום מבחינתי להודות לרון על העצות הטובות שהוא נותן כאן שעזרו לי לבצע דיאגנוסטיקה למצב והכי חשוב - להישאר רגוע.

 

רון - צפה ביקור - אני אגיע בקרוב לסדר את הצנרת :)

(אינסטלטור טוב לא מחליפים אפילו אם גרים בירושלים וצריך לנסוע עד רחוב המסגר בשביל זה !)

  • ספונסר פורום
פורסם

תודה רבה

זה כנראה מהמחבר מים של הראש מנוע בנקודה שמעל תיבת ההילוכים .

מרכז שרות מומחה לרכבי פולקסווגן אודי סיאט וסקודה .

במוסך רון מקבלים שנה אחריות על עבודה וחלפים .

ישראל ב"ק 18 ת"א 035373204 .

×
×
  • תוכן חדש...