Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5953 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לבחור עם הפונטיאק,

אני גם חובב רכבים אמריקאיים.

 

יצא לי לנהוג על רכב כמוך שלך עם מנוע 3800.

 

להערכתי? 9 שניות ל100.

 

תאוצות ביניים מעולות,אבל הכל בגדר יחסי...

 

יש לך 4 הילוכים,מה שנראה לך בתור הילוך חמישי זה נעילת ממיר מומנט שהיא מורגשת באמריקאיות.

פורסם

לאמא שלי יש להסייבר 2001, אותו מנוע.

האוטו כבד מאוד, קצת קשה לו לסחוב עד ה 20-30 קמ"ש, משם הוא כבר מתחיל לעוף, אתה משייט איתו על 120-130 בלי להרגיש, בגלל הגודל שלו והנוחות.

אני לא מבין למה מישהו שמחזיק רכב כזה ירצה לשפר אותו לצורה יותר כוחנית? הוא לא נועד להיות בעל אופי ספורטיבי מה גם אין לו שם נתונים שקשורים לספורטיביות.

פיאט קופה 16VT - כי לא היה תקציב לפרארי

פורסם

שלום לכולם.

השתכנתי ועכשיו אני חושב להיכנס לפרויקט של מנוע עם supercharger.

רציתי לדעת מה עלי להחליף במידה ואני אכן מחליט לעשות צעד גדול שכזה.

אני מאמין שאצטרך להחליף את הרכיבים הבאים: תקנו אותי אם אני טועה.

מנוע

גיר

מערכת פליטה

מחשב ניהול מנוע

 

אני מקווה שאני רק חושב שצריך להחליף את כל הרכיבים האלה כי במידה וכן זו הוצאה כספית גדולה ביותר.

ואם יש דרך אחרת להוסיף supercharger אשמח לשמוע.

 

 

תודה רבה ושבוע נעים.

פורסם

הדרך הכי פשוטה היא או לקנות אחת עם סופרצ'ארג'ר או לקנות אחת קומפלט מפירוק עם סופרצ'ארג'ר לחלקים ולהתחיל להעביר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

×
×
  • תוכן חדש...