Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5961 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

בקיצור ולעניין, בזמן שהייתי בבית והאוטו היה בחניה למטה מישהו נכנס בי וברח בלי להשאיר פרטים. השאיר לי כנף שמאלית קדמית עם קמט לא קטן.

השאלה היא מה עדיף לי לעשות במצב כזה:

1. לשלוח אותה לפחחות שיישרו לי אותה ויצבעו מחדש? (היום עשיתי במקרה בירור עם המוסכניק שלי והוא אמר שזה לא ייצא בדיוק אותו הצבע. הוא גם נתן הערכת מחיר של 600-900 שקל עם הפחחים שהוא עובד איתם)

2. לקנות חדשה ולתת למישהו שיתקין לי אותה?

3. לקנות מפירוק ולתת למישהו שיתקין לי אותה?

 

ואם למישהו יש המלצה על מקום על סמך התשובה שלו (אם זה 1 אז פחח טוב. אם זה 2 אז איפה אפשר להשיג חדש. אם זה 3 אז איפה אפשר לקנות מפירוק. הכל באזור המרכז) אני אשמח :-)

כנף שבורה.jpg

פורסם

מכה כזאת, אני בעד לתקן הכנף ולצבוע.

גם כנף חדשה או משומשת צריך לצבוע.

הערכת המחיר שקבלת עבור התיקון הנה בטווח הנכון, אבל יש להוסיף גם 16% מע"מ (אלו מחירים ללא מע"מ).

חבל שלא כתבת באיזה מכונית מדובר.

בברכה - רפי לין

פורסם

הכי זול ומומלץ הוא לשלוח לפחחות שיישרו את הקמט ולאחר מכן לצבעי רכב.

 

אני לא יודע למה המוסכניק אמר ש"זה לא ייצא בדיוק אותו הצבע" הוא מוסכניק ולא פחח, הרי אצל כל צבעי רכב טוב, ציבעי הרכב מיוצרים במקום (בעירבול) לפי מק"ט דגם הרכב. ההצעה שקיבלת נשמעת זולה באופן מחשיד, מניסיוני, צביעת כנף בלבד עולה 400-600 ש"ח אצל צבעי רכב טוב. אם הוא שולח אותך לבני דודנו צפה לאיכות התואמת את המחיר.

 

את הפחחות תבצע בנפרד אצל פחח רכב, שים לב שהוא מתקן את חוטי החשמל/פנסי איתות אם יש צורך.

את הצביעה תבצע לאחר מכן אצל צבעי רכב שאתה בוחר. אני יכול להמליץ על "מוסך קוסטה" בת"א, צבעי רכב מעולה ולא זול במיוחד.

פורסם

אכן מדובר במאזדה 323F שנת 97.

אני כנראה אלך על האפשרות הראשונה הזולה יותר.

Haim gds תודה על ההמלצה.

יש למישהו פחח מומלץ באזור המרכז?

פורסם

שני דברים:

1. אולי הפתק מתחת לגלגל זה פרטיו של הרכב הפוגע?!?

2. אם לא תוריד את לשלשת הציפורים, היא תשאיר לך סימן על הצבע של הרכב ( או- מזל שאתה שולח את הכנף לצביעה ).

פורסם

לא, התמונה צולמה לא באותו היום של הפגיעה והאוטו חונה במקום אחר בכלל.

אישית יש לי חשד שזה היה פועל עם מיני טרקטור כזה כי יש לנו עבודות ברחוב או אחת המשאיות שלהם, זה לא נראה כמו פגיעה מרכב פרטי. אבל לך תוכיח...

לגבי הלשלשת, אני דואג לניקיון הרכב שלי באופן קבוע, באותו היום עוד לא הספקתי לנקות. תהיה סמוך ובטוח שעכשיו הרכב נראה כמו חדש (חוץ מהפגיעה בכנף P:)

פורסם

זה רק אני או שזה נראה כמו פגיעה של טנדר/משאית שנסעה אחורה על האוטו שלך.

קח את הטיפ לגבי הלשלשת ברצינות, חבל על הצבע

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם
זה רק אני או שזה נראה כמו פגיעה של טנדר/משאית שנסעה אחורה על האוטו שלך.

קח את הטיפ לגבי הלשלשת ברצינות, חבל על הצבע

 

 

אישית יש לי חשד שזה היה פועל עם מיני טרקטור כזה כי יש לנו עבודות ברחוב או אחת המשאיות שלהם, זה לא נראה כמו פגיעה מרכב פרטי. אבל לך תוכיח...

 

:-):-)

פורסם
יש לך ביטוח מקיף? במידה ואין תשלם על נזק על כסף שלך .

 

ואם היה לו ביטוח מקיף, איך בדיוק הביטוח היה עוזר לו מאחר והבחור שגרם לנזק הזה ברח?

ביטוח מקיף מכסה פגיעות של פגע-וברח?

בפאביה המגבים אפילו לא צריכים לעבוד, הם לא מנגבים את הטיפות אלא מפחידים אותן
  • אחראי פורום
פורסם
אני לא יודע למה המוסכניק אמר ש"זה לא ייצא בדיוק אותו הצבע" הוא מוסכניק ולא פחח, הרי אצל כל צבעי רכב טוב, ציבעי הרכב מיוצרים במקום (בעירבול) לפי מק"ט דגם הרכב.

 

אני מניח שהמוסכניק התכוון שאחרי התיקון לא תהיה התאמה לשאר חלקי הפח,

פשוט בגלל שהם כבר דהו ואילו הכנף תהיה צבועה מחדש.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

×
×
  • תוכן חדש...