Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8117 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואני מוכן להמר שעם ראלי מונמכת מוקשחת ראם היה נותן עוד יותר בראש... :lol:

 

אני אגיד מחר לראם שבג'ימקאנה הבאה את סיבוב קביעת הזמנים הוא עושה על הראלי שלך.

:wink:

 

 

 

Fazer

פורסם

אתה יודע מה?

סבבה, אם תזמינו אותי לג'ימקאנה הבאה, אני מגיע ונותן לראם לעשות מקצה על הראלי שלי.

רק דיר באלק אם יגרם נזק....רק היום עשיתי ביטוח :lol:

החיים הם סחיטה של המצערת.

פורסם

הודעה זו היא לכולם ובמיוחד ל-FAZER:

אני חייב לציין שאני שמח לשמוע שסוף סוף יש פה מישהו שמבין, אני לא מצדיק אותך ב-100% לגבי הנמכה, זה מוסיף ליציבות, אבל יש חיסרון ענק!!

כשאתה ברכב רגיל, שניה לפני איבוד האוטו, שניה לפני הזריקה שלך, אתה מרגיש משהו קורה, אתה מרגיש שהרכב נלחם על האחיזה, לעומת רכב מונמך בו אתה לא מרגיש כלום עד שאתה מאבד אותו, זה באמת מסוכן.

בכל מקרה ה-POINT שלי היה כזה,

אבא שלי כל הזמן היה אומר, הרכבים שיש לנו בארץ, כל הרכבים, מצויינים!! פשוט הנהגים חרא!! וזה עצוב, ועוד יותר עצוב לראות ילד שקיבל רשיון לפני שנה, שנתיים וחושב שהוא כל יכול! זה עצוב, זה מצחיק, בסופו של דבר אתה, אותו אחד שכן הצליח להגיע למיזוג מושלם עם הרכב שלו, מסתכל על כל הילדודס האלה בצורה הכי פטתית שיכולה להיות, כי הם יוצאים אפסים, לא אתה, אז אל תנסה לחנך דור של "נהגים מוסמכים", תהיה אתה הנהג הטוב והחכם, ותן להם לעשות פוזות, הרי אתה יודע למה אתה מסוגל, והם... הם יודעים לדבר הרבה :)

Fun Is Not A Straight Line!!!

פורסם
הודעה זו היא לכולם ובמיוחד ל-FAZER:

אני חייב לציין שאני שמח לשמוע שסוף סוף יש פה מישהו שמבין, אני לא מצדיק אותך ב-100% לגבי הנמכה, זה מוסיף ליציבות, אבל יש חיסרון ענק!!

כשאתה ברכב רגיל, שניה לפני איבוד האוטו, שניה לפני הזריקה שלך, אתה מרגיש משהו קורה, אתה מרגיש שהרכב נלחם על האחיזה, לעומת רכב מונמך בו אתה לא מרגיש כלום עד שאתה מאבד אותו, זה באמת מסוכן.

בכל מקרה ה-POINT שלי היה כזה,

אבא שלי כל הזמן היה אומר, הרכבים שיש לנו בארץ, כל הרכבים, מצויינים!! פשוט הנהגים חרא!! וזה עצוב, ועוד יותר עצוב לראות ילד שקיבל רשיון לפני שנה, שנתיים וחושב שהוא כל יכול! זה עצוב, זה מצחיק, בסופו של דבר אתה, אותו אחד שכן הצליח להגיע למיזוג מושלם עם הרכב שלו, מסתכל על כל הילדודס האלה בצורה הכי פטתית שיכולה להיות, כי הם יוצאים אפסים, לא אתה, אז אל תנסה לחנך דור של "נהגים מוסמכים", תהיה אתה הנהג הטוב והחכם, ותן להם לעשות פוזות, הרי אתה יודע למה אתה מסוגל, והם... הם יודעים לדבר הרבה :)

 

מיומנויות נהיגה זה לא תחרות ואני אישית לא יכל להתמוגג מהישגי כשמסביבי יש נהגים שלא יודעים לנהוג.

לא ברור לי אם אתה חולק על FAZER או שאתה חושב שאתם באותו ראש.

אבל אני חושב ש-FAZER כמדריך נהיגה ממש יחלוק על דעתך. אם היינו יכולים להעשיר את מיומנויותיהם של הנהגים סביבנו זה היה הישג גדול ובהחלט אפשר ורצוי לנסות.

אני לא מדבר על "לחנך" במובן של ללמד לקח. אני מדבר על להסביר, ליצור עניין ולעודד הכשרה פרקטית.

פורסם

מיומנויות נהיגה זה לא תחרות ואני אישית לא יכל להתמוגג מהישגי כשמסביבי יש נהגים שלא יודעים לנהוג.

לא ברור לי אם אתה חולק על FAZER או שאתה חושב שאתם באותו ראש.

אבל אני חושב ש-FAZER כמדריך נהיגה ממש יחלוק על דעתך. אם היינו יכולים להעשיר את מיומנויותיהם של הנהגים סביבנו זה היה הישג גדול ובהחלט אפשר ורצוי לנסות.

אני לא מדבר על "לחנך" במובן של ללמד לקח. אני מדבר על להסביר, ליצור עניין ולעודד הכשרה פרקטית.

 

הוצאת לי את המילים מהפה, ולכן לא נותר לי אלא להרים :mm_yeah: ולהוסיף:

החזון של מסלולים, שאיתו אני מזדהה לחלוטין, הוא "ליצור תרבות נהיגה מתוך אכפתיות, מיומנות ושיתוף פעולה"

 

פרוש:

 

מיומנות: ברור לכולם. כל אדם שבא לקורס נהיגה מתקדמת מעלה את רמת המיומנות שלו עצמו.

 

אכפתיות: מבחינתנו במסלולים, בזה שאדם בא לקורס ומעלה את רמת המיומנות שלו, הוא תרם רק לעצמו ועשה רק חצי עבודה - החצי השני של העבודה הינו האכפתיות כלפי אחרים, כלומר ההבנה שקורס כזה הינו חשוב לכל אחד, ולעודד אנשים נוספים סביבו לעשות קורסים כאלו, על מנת להעלות את הרמה של כלל הנהגים.

 

שיתוף פעולה: חלק מהתכנים שלנו בקורס (הצד הפילוסופי יותר) נוגעים בשיתוף פעולה עם נהגים אחרים על הכביש - איך להיות "חבר תורם" לתנועה. הטענה שלנו היא שאם כל אחד מאיתנו יחשוב איך להיות חיובי על הכביש, תיווצר מסה קריטית של נהגים שיוכלו לשנות את תרבות הנהיגה בארץ.

 

השורה התחתונה? אל תדאגו רק אתם להיות "בסדר" - תסתכלו סביבכם ותדאגו שגם הסביבה שלכם תהיה בסדר. אני לא מדבר על לצאת למסע מיסיונרי - אני מדבר על הסביבה הקרובה: בן/בת זוג, הורים, אחים, חברים.

 

 

Fazer

פורסם

אני רוצה לציין שאתם צודקים, אני גם בקו מחשבה כזה, אולי לא הסברתי את עצמי טוב.

מה שהתכוונתי להגיד זה שבכמה מילים פשוטות, אני פשוט שונא שילד קטן שרק קיבל את הרשיון שלו מתנהג כאילו הוא אלוהים, זה מגעיל אותי, אני גם בדיעה שכמה שיותר ילמדו נהיגה נכונה זה רק יעזור למדינה הזאת, זה התחלה.

Fun Is Not A Straight Line!!!

×
×
  • תוכן חדש...