Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5980 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

רם כרמי הוא שותף לכמה מהפשעים הארכיטקטוניים קשים בארץ.

הקשה שבהם הוא כמובן בניין התחנה המרכזית החדשה,

וזה ממש לא משנה עד כמה הפרויקט התעכב.

 

הקטע הכי מדהים הוא שאיך שהוא העזו להזמין אצלו עבודות אחרי שסיים

את האב הרוחני של התחנה המרכזית - קמפוס אונ' הר הצופים בירושלים.

זה בדיוק כמו התחנה המרכזית, רק בלי ריח השתן.

 

כמובן שלא היה די בשתי ה"יצירות" האלו ואחרי ההצלחות הכבירות

הוא זכה לתכנן גם את בית המשפט העליון. מה הלאה?!?!

 

אה, וואלה, הנזק הבא הוא שיפוץ "הבימה".:shock:

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ימים פופולרים

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
השכונות מסביבן הופכות לסלאמס.

 

אולי, אבל תביט על חצי הכוס המלאה:

אם אתה גר באחת השכונות האלה, אתה יכול להגיע הביתה עם אוטובוס מס' 1, 2, 3, 4, 5... :-D

 

רם כרמי הוא שותף לכמה מהפשעים הארכיטקטוניים קשים בארץ... הקטע הכי מדהים הוא שאיך שהוא העזו להזמין אצלו עבודות אחרי שסיים את האב הרוחני של התחנה המרכזית

 

זה דווקא לא מפתיע. למעשה, זאת אחת הרעות החולות של כל תאגיד או ארגון גדול.

 

ברגע שאתה שותף למשהו גדול ועשית לעצמך יח"צ טובים, איש כבר לא ישאל שאלות ולא יסתכל בציציות של מה שעשית. הם ישמחו לשכור אותך כמנהל פרוייקט/ראש מחלקה/סמנכ"ל או כל תפקיד בכיר אחר, ולהתהדר בנוצות שלך כחלק מ"משאבי האנוש המעולים" שלהם. שיטה דפוקה שעושה נזק בטווח הרחוק, אבל נפוצה מאד בעולם העסקי.

פורסם

לגבי הנסיון שלי, התחנה המרכזית של האוטובוסים ברח' 42 מערב מצוחצחת נקייה ובטוחה,

סביבת תחנת הרכבת המרכזית לעומת זאת, ב42 מזרח, היא אזור יוקרתי למדי ולא רע בכלל.

מנהטן היא דוגמא תומכת במה שאמרתי, והשיטה שבה נהג גוליאני היא שהוציאה אותה מהכלל.

כל אזור טימס סקוור, במפגש עם רחובות 42 ומעלה, כולל תחנת האוטובוסים, היה עד לפני 2 עשורים מאורת פשע.

לא כדאי היה להסתובב באזורים אלו בלילה (אלא אם אתה סרסור / סוחר סמים, ואז זה דווקא סבבה).

כל העסקים באזור היו חנויות סקס / מועדוני חשפנות / תחנות סמים. האזור היה לא מתוייר (במיוחד לא בחשיכה), ונטוש, מלבד הומלסים ושכנים "שלא משלמים ועד בית בזמן".

המדניות של ג'וליאני, היא שהובילה להפיכת אזורים אלו לאזורים מבוקשים, למגורים, לחנויות דיסני, לחנויות נייקי וכו'.

מדובר ב"יוצא מן הכלל" חריג במיוחד.

 

לעניינו - אצלנו, המבנה עצמו של התחנה המרכזית, והכשלונות התכנוניים בו רק מוסיפים להעצמת כשלון השכונה הגובלת בו.

:multi: רז .

 

205GTI סטנדרטית (תלוי מה הסטנדרטים שלך...).

נמכרה.

טיול נהיגה

בפורשה קאררה 4 GTS.

המרצדס שלי

נמכרה.

טיול נהיגה ביגואר F-TYPE V8 5.0

פורסם

טיימס סקוור אכן סבבה, אזור התחנה, שני בלוקים מערבה, נישט אה גרוייסע מציאה.

  

לפני 22 שעות, hans כתב:

שטיפה, אגב, מעולם לא עזרה לי מי יודע מה. גם לא מים רותחים. אין תחליף לחיטוט עד שמשתחרר

 

פורסם
:mm_yeah:

 

אל תתרגש, מדובר בתושב פריפרייה (אני לא זוכר אם זה בת ים או רחובות או עיר שינה אחרת) שמנסה לשפוך רפש על העיר מתוך רגשי נחיתות מסויימים. הוא עושה את זה בצורה שיטתית כבר לאורך זמן.

 

אף אחד בפריפריה לא מקנא בתל אביבים, למרות שהם כל כך בטוחים שהם נמצאים בגן עדן, אני לא מוצא שום דבר מושך או מרתק בלגור בעיר הזאת. בלי קשר לתחנה המרכזית.

 

התחנה המרכזית בתל אביב היא לא הבעיה, גם אם תסגרו אותה, זה לא ישנה כלום.

התחנה המרכזית היא מראה של החברה.

100,000 איש עוברים שם ביום. מתוך 99,000 נורמטיבים פחות או יותר.

אבל אותו קמצוץ שקיים בחברה קיים גם בתחנה המרכזית.

 

אי אפשר להתכחש לזה - יש מכורים לסמים לחברה.

יש נרקומנים שמוכנים לעשות הכל בשביל מנת סם.

יש בני נוער שהגיעו למקומות מאוד רעים.

זה שנסגור את התחנה המרכזית לא ישנה כלום.

הם פשוט יעברו.

הם היו שם לפני והם יהיו שם אחרי.

 

יש עובדים זרים ויש גם תעשיית זנות די משגשגת.

 

צריך לטפל בבעיות הרבה יותר עמוקות.

 

אם התמונה שאנחנו רואים במראה לא נראית לנו אי אפשר פשוט להחליף מראה...

פורסם
דחוף לסגור בבטון מזויין את כל הפתחים לקומות הנטושות.

לא צריך להיות כזה סיפור לסגור את כל הפינות המסוכנות.

השאלה אם למשהו אכפת?

 

עידן

 

זה פחות עיניין של אכפת, אני משוכנע שאמחורי זה כמה גופים קרימינליים מגלגלים הון ומשלמים לאנשים הנכונים שישתיקו את העסק.

אני מאמין שצריך לעשות סדר במקום הזה וזה בהחלט אפשרי רק צריך קצת תיקצוב ופחות שחיטות.

לגבי מה שנאקאמיצ'י אמר אני לחלוטין מסכים שזאת היא המראה של החברה הישראלית וכוחל הזבל של החברה נמשך לשם. צריך לפעול באמצעים נוקשים.

נ.ב

אותו סיפור של הבחורה בת 20 שהתמכרה לסמים אחרי שהוריה נפטרו, בחיי שהייתי רוצח את אלה שהכניסו אותה למעגל הסמים.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם
לא אמרתי שתעבור (למרות שלחור בטבע אני גם היתי רוצה לעבור), אבל יש אנשים כמו אייל שחושבים שמה שהם נוגעים בו זה רק זהב ומושלם.

 

הרי בת ים חרא עיר, פ"ת גם חרא עיר. רק ת"א עיר מושלמת שאין בה פשיעה ואין בה אזורים ירודים.

 

 

אדון אייל, אני רחוק שנות אור מלשפוך רפש, רק הראתי על הדרך שת"א לא עיר כזאת מושלמת ביחס לערים שמסביב. רגשי נחיתות ממש אין לי, אני לא אוהב את העיר ת"א ותאמין לי שאם אני צריך לבחור לגור באזור של ת"א, אני מעדיף את רמת גן או גבעתיים על פני ת"א.

 

ועם כמה שרחובות זה פרפיריה מבחינתך, רחובות לא עיר נחותה מת"א.

 

ואגב שפיכת רפש ורגשי נחיתות, אתה רוצה שאני אמצא את כל ההודעות שלך על הוט ועל צרפתיות? נדמה לי שאתה זה ששופך רפש סדרתי. לפעמים שתיקה שווה זהב.

 

ואם כבר לוקחים את התחנה המרכזית כדוגמה, אתה מוזמן לבוא לרחובות ולראות איך תחנה מרכזית בשילוב עם קניון צריכה להתנהל. אני מציע שתרד אל העם מידי פעם.

 

מכיוון שאכלתי קש מהוט המנוולים (מנוי לאורך 10 שנים) ומהצרפתיות (2 רכבים שהוציאו לי את המיץ וגם לחבריי), אז יש לי את הזכות לדבר.

לגור עם אמא ברחובות ולדבר על דברים שאתה לא יודע, לא נותן לך את הזכות לדבר על תל אביב.

ושלא תבין לא נכון - אני לא סוגד לעיר הזו אבל מרגיזים אותי אנשים שלא יודעים על מה הם מדברים.

 

אפרופו בת ים - בדיוק היה לי דיון עם דודה שלי בארוחת שישי, גם היא שמעה לכל יוצרי הבועה וקנתה דירה בבת ים (באיזורים החדשים ה"איכותיים") ,אבל אחה"צ/בערב היא מפחדת לצאת החוצה עם הילדים לטיול בגן הציבורי בגלל הטיפוסים שמסתובבים שם.

 

בתל אביב (לא בדרום), אלא אם כן אתה לוקח את הילדים לסיור בתחנה המרכזית, אתה לא תגיע למצב כזה.

 

בקשר לפתח תקווה - כבר הרחבנו את הדיון במקומות אחרים.

בקשר לרחובות - הבעיה שלה שאם אתה לא עובד בפארק המדע / מכון וייצמן/מקום אחר ברחובות , אז אתה בבעיית נגישות רצינית לדרכים ראשיות. כמו כן אני לא יודע אם יש שם יותר מדי מה לעשות בערב (אני יודע שיש מקום או שניים בפארק המדע ועוד מקום או שניים בעיר), בקיצור - לא מקום לאנשים צעירים.

 

אם כבר להתרחק מתל אביב, אז כמו שידידינו אמר - למקומות שונים מהותית ,פתוחים ועם המון אוויר.

אם לא, אז בשורה התחתונה ובניגוד לשמועות - מחירי הדיור לא יהיו שונים מהותית מערי האיזור ולכן אין סיבה להתפשר.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

לא יודע איפה דודה שלך קנתה בבת ים, סבא שלי גר שם וגם אחותו והילדים שלה ונכדים והנינים שרק נולדו, אין להם שום בעיה להסתובב שם בלילה (והם הולכים שם ברגל גם בשעה 12 בלילה).

 

כמו בכל עיר, יש אזורים טובים יותר וטובים פחות, אין עיר מושלמת ואין עיר שהיא כולה גרועה (כמו שהצגת את בת ים לצורך העניין).

 

ברחובות אין לי בכלל בעיה לצאת החוצה לכביש מהיר, מי שמכיר את העיר יודע את הכבישים העוקפים ועכשיו עם הכביש החדש אני בכלל לא צריך לעבור דרך נס ציונה כדי להגיע לכביש 4 או 431. לגבי מקומות בילוי, אני מאמין שרוב הערים מסביב לת"א סובלות מחוסר במקומות בילוי ככה שזה לא רק ברחובות. רחובות לא עיר לבילוי כמו ת"א, ולמעשה אני לא חושב שבאזור המרכז יש עוד עיר בילוי כמו ת"א. ת"א היא יוצאת דופן במרכז הארץ (לטוב ולרע).

 

סביבת מגורים זה בדיוק כמו רכב, צריך לבחור מה שמתאים לצרכים שלך בהתאם ליכולת שלך.

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

איזה ויכוח מטופש זה....

אי אפשר להשוות את תל אביב לשום מקום אחר בארץ, לטובה ולרעה.

להשוות את רחובות\בתים לתל אביב זה בערך כמו להשוות טויטה יאריס לג'מבו.

פורסם
אפרופו בת ים - בדיוק היה לי דיון עם דודה שלי בארוחת שישי, גם היא שמעה לכל יוצרי הבועה וקנתה דירה בבת ים (באיזורים החדשים ה"איכותיים") ,אבל אחה"צ/בערב היא מפחדת לצאת החוצה עם הילדים לטיול בגן הציבורי בגלל הטיפוסים שמסתובבים שם.

 

בתל אביב (לא בדרום), אלא אם כן אתה לוקח את הילדים לסיור בתחנה המרכזית, אתה לא תגיע למצב כזה.

 

.

 

תשובה לא הגיונית בערב + בלילה אני במסעדה ב ת"א - אז מי מפחיד את מיקו ..

 

ב- כאשר רוצים לטייל בבת-ים , נכנסים לרכב , תוך 10 דקות אתה ב אפקה צהלה :roll:

 

בגדול - מבת- ים ,אני מגיע לעיר ת"א עצמה , יותר מהר מתושבי ת"א אשר גרים בה בשכונות .

 

אז עדיין ממשיכים בתגובות הילדותיות , די - תנו לחיות לחיות :lol: כל אחד בכייף שלו .

 

אייל .

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

פורסם

זה כנראה האינטרס של המדינה שאותם נרקומנים , זונות ,פושעים למינהם ישרצו בתחנה המרכזית החדשה .

 

לו המדינה הייתה רוצה היא הייתה מרתכת את כל הפתחים לקומות שלא בשימוש ופשוט מצמצמת את התופעה .

 

זה כנראה נוח למדינה , אין לי הסבר הגיוני אחר למה שקורה שם .

Sound Stream -Trantula 800.2

פורסם

איזה תגובות של תל אביביים מצויים שחיים בבועה שלהם :)

 

אני גרתי בת"א שנתיים, אני מאוד מאוד אוהב את העיר ואני חושב שהיא ה-מקום בארץ לגלאים 20-30.

בכיף הייתי חוזר לגור שם עכשיו אם לא הייתי לומד במקום אחר. אבל עדיין, אל תהפכו אותה לגן עדן עלי אדמות.

גם לערים אחרות יש יתרונות על תל אביב. לא הכל סובב סביב חיי לילה ותרבות בתי הקפה\מסעדות.

גם למנטליות במקומות אחרים יש יתרון (כשזה לא נוגע לחיי לילה וכו'). כמו שאמרתי, הרבה מאוד אנשים בת"א חיים בבועה הפלצנית שלהם.

 

כשמגיעים לזמן שבו מתחילים להקים משפחה, ללא ספק הייתי מעדיף לגור בחיפה עם דירת נופש בת"א.

פורסם

אני מאמין שזה נוח מאוד למישהו שהתחנה המרכזית החדשה מרכזת את כל הגועל נפש של האזור. ככה זה גם לא קורה בתוך שכונות מגורים :p

 

אולי הנהלת המבוך הזה צריכה להציע למשרת ישראל לפתוח את התחנה המרכזית (של המשטרה כן?) של אזור המרכז בתוך התחנה המרכזית (החדשה, של האוטובוסים) בקומות הנטושות.

 

ככה גם משטרת ישראל תהנה ממבנה בלי שכירות, וגם הפשיעה תיאלץ לעבור דירה.

 

אני מאמין בחזונו של ג'וליאני שאומר שאם המשטרה תציק לפושעים על כל פשע קטן, ולא תתרכז רק בפשעים הגדולים אז גם האזרח ירגיש הרבה יותר בטוח וגם הפושעים יהיו כל כך עסוקים שלא יהיה להם זמן לפשעים גדולים. (ביחד עם שוטר בכל פינת רחוב זה היה חלק ממדיניות החלונות המנופצים שלו).

היהודים עם אופטימי, לפני שיודעים מה הגודל הם חותכים.

גילוי נאות - אני חבר במועדון פיאט

פורסם
איזה תגובות של תל אביביים מצויים שחיים בבועה שלהם :)

 

אני גרתי בת"א שנתיים, אני מאוד מאוד אוהב את העיר ואני חושב שהיא ה-מקום בארץ לגלאים 20-30.

בכיף הייתי חוזר לגור שם עכשיו אם לא הייתי לומד במקום אחר. אבל עדיין, אל תהפכו אותה לגן עדן עלי אדמות.

גם לערים אחרות יש יתרונות על תל אביב. לא הכל סובב סביב חיי לילה ותרבות בתי הקפה\מסעדות.

גם למנטליות במקומות אחרים יש יתרון (כשזה לא נוגע לחיי לילה וכו'). כמו שאמרתי, הרבה מאוד אנשים בת"א חיים בבועה הפלצנית שלהם.

 

כשמגיעים לזמן שבו מתחילים להקים משפחה, ללא ספק הייתי מעדיף לגור בחיפה עם דירת נופש בת"א.

 

אף אחד לא אמר שזה מושלם. זה אפילו רחוק מאוד ממושלם.

פשוט כמכלול שכולל מיקום גאוגרפי קירבה למקומות תעסוקה, חיי לילה, סוג אוכלוסיה ומתקנים (אני נמצא הרבה בפארק למשל) אני לא חושב שיש מיקום טוב יותר בארץ.

 

כשמגיע הזמן להקים משפחה, או סתם כשנשבר לך מבעיות חניה/רעש עוברים לפרברים - צפון העיר :)

מחירי הדירות כיום בערים כמו רעננה וכפר סבא כבר מזמן השתוו לתל אביב ובמקרה של רעננה אפילו חוצים אותם.

פתח תקווה ובת ים הם פתרונות גרועים במחירים לא ממש זולים וכולם יודעים את זה, בחיפה יש את זיהום האוויר הכי כבד בארץ ואם לא באת משם במקור, אני לא רואה סיבה להינעל דווקא על חיפה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

אייל בכל עיר יש מחירים ויש מחירים.

 

גם ברחובות יש בתים של מעל 2 מליון שקל בדיוק כמו שבב"ש ובשאר הארץ.

 

השוואת מחירים צריכה להיות לבית זהה מבחינת גודל קומה ויוקרת האזור. אתה לא יכול להשוות פחון בת"א שעולה 2 מליון ולהגיד שהוילה בהרצליה גם עולה 2 מליון אז המחירים שוים. אני זוכר שראיתי בת"א דירות 3 חדרים בבניינים ענתיקה שדרשו עליהם סביב 3 מליון (אזור בן יהודה). זה נראה לך מחיר דומה לשאר הארץ? אני בספק אם אלה המחירים מחוץ לת"א. בנס ציונה דירת 4 חדרים מהקבלן עולה היום סביב מליון מאה כולל חניה בודדת.

 

ובעניין החניות, בצפון ת"א לא זכור לי שיש עודף חניות. גם שם זכור לי שיש מצוקת חניה והאפשרות היחידה למי שגר שם זה חניה פרטית בבניין (מה שמחוייב היום בכל הבניינין החדשים יחסית).

some people need a high five

in the face

with a chair


×
×
  • תוכן חדש...