Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5968 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מוסך טארק הוא מוסך טוב, אבל אם היתה לי ב.מ.וו 735/540 אני מבטיח לך שמוסך טוב זה לא מספיק.

 

מבנה המשפט נשמע מוכר?

 

איזה שמן היית שם בב.מ.וו שלך למשל?

פורסם
מוסך טארק הוא מוסך טוב, אבל אם היתה לי ב.מ.וו 735/540 אני מבטיח לך שמוסך טוב זה לא מספיק.

 

מבנה המשפט נשמע מוכר?

 

איזה שמן היית שם בב.מ.וו שלך למשל?

 

שים לב,מה בא לפני מבנה המשפט הזה.

 

רכב עם מנוע דומה ( 8 צילינדר, מתוצרת במוו,ומאפיינים דומים).

 

וזה מוסך שצבר נסיון מוכח,אגב כנראה שאני פשוט לא אוהב להגזים ולקרוא לכל דבר מצויין.

 

אני חושב ש MOTUL או AGIP זה לא מילה גסה.

פורסם

 

אני חושב ש MOTUL או AGIP זה לא מילה גסה.

 

 

אין צורך לעוף מקסים,

AGIP סינטטי, בפעם האחרונה שקניתי, עלה 140 שקל לגלון.

[אוטו דיפו, אתה מוזמן לנסות]

לא הורגש שינוי מהותי לעומת LM סגול שכולם כל כך אוהבים לשנוא.

 

כן הורגש שינוי מהותי עם המעבר לROYAL PURPLE, אבל העלות היא 50 ש"ח לליטר [כולל משלוחה, למי שרוצה - שיעשה חיפוש, הסוכן שלהם סאמר, מהצפון]

 

 

אגב, המחירים לטיפול שהוזכרו בתחילת השרשור דיי מדויקים.

אפשר לחסוך חלק ניכר מעלות הפלאגים אם קונים אותם בחו"ל לבד, או אפילו בחנות מתמחה.

עבור המנוע שלי - רביעיה תומחרה סביב ה200 ש"ח.

משלוחה מחו"ל של רביעיה עלתה לי 20 דולר כולל הכל - בלי לצאת מהבית ולבזבז דלק \ חניה \ חיפושים \ טלפונים.

מנפלאות EBAY.

 

נ.ב. אני ממש לא בטוח שצריך להחליף פלאגים - בב.מ.וו לא מחליפים פלאגים כל 10K, אפילו כל 20K יהיה יותר מידי.

אא"ט היצרן מבקש להחליף פלאגים [מרובי אלקטרודות] פעם ב30 או 50 אלף ק"מ.

 

 

ולפתוח השרשור -

מותר להתענין מאיפה אתה יודע שצריך להחליף את כל האמור במה שציינת?

נשמע כמו יישור קו מאסיבי לאוטו שהוזנח היטב במהלך השנים. אני לא זוכר החלפות כל כך מאסיביות של כל כך הרבה חלקים לרכב שתוחזק ברמה ראויה לאורך זמן.

 

 

רון.

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

רון, עם כל הכבוד לרכב שלך....

 

אל תשווה בכלל LM סגול על המנוע שלך ועל מנוע 8 צילינדר של במוו.

 

30 ש"ח עולה פלאג לבמוו? בחייך,איפה?

פורסם
רון, עם כל הכבוד לרכב שלך....

 

אל תשווה בכלל LM סגול על המנוע שלך ועל מנוע 8 צילינדר של במוו.

 

30 ש"ח עולה פלאג לבמוו? בחייך,איפה?

 

 

אתה צודק,

לא יודע מה עבר לי בראש,

קבל את התנצלותי.

 

אגב, אולי אתה זוכר -

כמה עולים פלאגים של מנוע M10?, כמה של M40?

כמה עולה נוזל קירור?, רביעייה של פנסים?

כמה עולים דיסקים של ב.מ.וו?

כמה עולים זוג קאליפרים קדמיים לBMW?

oo==00==00

למכירה אגזוז SEBRING אובלי, כניסה 2.5', פרטים בה"פ

פורסם

מקסים , פלאג זה פלאג הוא מיוצא ע"י חברת NGK או בוש, והמחיר שלו כתור תחליפי הוא פחות או יותר זהה לכל המכוניות.

 

בBMW שלי E90 עם מנוע N46 הוכנסו פלאגים עם ציפוי ירדיום בעלי אלקטרודה אחת, שעלותם גבוה משמעותית ממחיר פלאג רגיל בגלל אורך חיים של 60K.

 

בשאר החלפים המתקלים כמו בלמים, אטמים, פילטרים וכו' המחיר בBMW, מרצדס וכו' לא גבוה משמעותית ממחיר של רכב אירופאי רגיל. הבעיה שהולכים חלקים יחודיים כמו מדחס של מזגן בעל ספיקה משתנה למשל 8800 ש"ח.

 

אך בשנים המדוברות מדובר בפלאגים רגילים.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

אני לא מפקיד את ה-316 89 שלי במוסך של טאריק. לא יודע איך אנשים מסוגלים להכנס לשם עם מכוניות של מאות אלפי שקלים. אם מחפשים מקצועיות ולא במורשה אז יש בעל מקצוע בחסד עליון בתחום הב.מ.וו העונה לשם איגור, בחור ששנים מתעסק רק עם המכוניות האלה, עבד אצל טאריק והיה המכונאי הבכיר שם. לא יודע אם מותר לי לפרסם כאן פרטים אודותיו

מי שרוצה שיפנה בפרטי

×
×
  • תוכן חדש...