Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5967 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

כמה אמור לעלות בערך במוסך שמתמחה בBMW אך לא מורשה טיפול הכולל:

החלפת פילטרים, ברקסים קדימה ואחורה, החלפת שמנים.

תודה מראש

פורסם

תציין איזה דגם של BMW

 

והאם מדובר בדיסקים+רפידות. או רק ברפידות?

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

אתה צריך שם 8 פלאגים בעלות בערך של 40 ש"ח לפלאג.

 

אם אני לא טועה זה בסביבות 8 ליטר שמן סינטתי מלא בתקן LL-98 שזה בערך עוד 240 ש"ח.

 

פילטר אוייר אוזר ש"ח 80של MANN פילטר שמן 45 ש"ח גם גן של MANN.

 

עבודה משהו באוזר ה200 במידה ואתה בא עם חלפים למוסך פרטי. הערכבת המחירי של החלפים תחליפיים שאתה קונה אותם באופן עצמאי מהפרסי בת"א.

 

רפידות משהו כמו 350 ש"ח לכל זוג רפידות איכותיות של ATE.

 

צלחות משהו באזור ה400 לקדימה וה300 לאחורה.

 

עבודה עוד איזה 250 אצל מוסך שאתה מביא אליו את החלקים והוא רק מצבע.

 

באזור ה2800 ש"ח.

 

במוסך מורשה BMW כל דבר יעלה לך בערך פי שתיים.

 

תבדוק האם אתה צריך להחליף גם נוזל בלמים עוד משהו באזור ה200 ש"ח

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

בסה"כ הבן אדם רצה להקפיץ את ההודעה. בשביל להקפיץ הודעה צריך לרשום 5 אותיות.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
אתה צריך שם 8 פלאגים בעלות בערך של 40 ש"ח לפלאג.

פלאגים איכותיים ? זבל אולי.

 

אם אני לא טועה זה בסביבות 8 ליטר שמן סינטתי מלא בתקן LL-98 שזה בערך עוד 240 ש"ח.

אפשר להזמין ממך? 8 ליטר שמן סינתתי מלא בתקן של של מנוע ב.מ.וו = 30 ש"ח ליטר? כן,בטח.

 

פילטר אוייר אוזר ש"ח 80של MANN פילטר שמן 45 ש"ח גם גן של MANN.

 

עבודה משהו באוזר ה200 במידה ואתה בא עם חלפים למוסך פרטי. הערכבת המחירי של החלפים תחליפיים שאתה קונה אותם באופן עצמאי מהפרסי בת"א.

עבודה 200 שקל? תנסה לכיוון 500.

רפידות משהו כמו 350 ש"ח לכל זוג רפידות איכותיות של ATE.

 

צלחות משהו באזור ה400 לקדימה וה300 לאחורה.

זבל של צלחות ,אם אתה קונה זוג צלחות ב400 ש"ח. בטח ובטח בקוטר העצום של 735

 

עבודה עוד איזה 250 אצל מוסך שאתה מביא אליו את החלקים והוא רק מצבע.

 

באזור ה2800 ש"ח.

 

במוסך מורשה BMW כל דבר יעלה לך בערך פי שתיים. פי 4 ומעלה.

 

תבדוק האם אתה צריך להחליף גם נוזל בלמים עוד משהו באזור ה200 ש"ח

דווקא נוזל בלמים עולה באיזור ה 50 ש"ח.

פורסם

וואה וואה שלום שלום.

 

ואת כל הסימונים האדומים והמצוחצחים שכתבת אני מבין שרשמת בגלל שיש לך רכב כזה.

 

ובדיוק אתמול קנית זוג רפידות.

 

שרושמים שכל החלקים זבל ושלא היה ולא נברא צריך לרשום ע"פ מה אתה מבסס את הדברים שלך.

 

כל שמן סינטתי 5W40 מחברה בעלת שם תומך גם בתקן של BMW לידיעתך.

 

אפילו הLM הסגול תומך בזה שעלותו 20 ש"ח לליטר ביצחק שדה!

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם

זה שזה תומך זה לא הופך את זה לאיכותי.

 

ואני בספק אם בעלים של 735 יתעניין בתומך ולא דווקא באיכותי.

 

אגב,אל תשווה אפילו טיפולים ב320 שלך ל735 ... אפשר להכפיל אם לא לשלש את העלויות.

פורסם

מה שעבר תקינה וחותמת של BMW מרצדס, פורשה וVAG סביר להניח שהוא איכותי. הLM הסגול עבר את כל הבחינות האלה.

 

יש חברי פורום שמשתמשים בו כבר שנים ומרוצים.

 

אני אישית יותר אוהב את ה "MOBIL" אבל אין לי הסבר מדעי,הוא לדעתי פשוט קצת יותר דליל.

אופיר רודניצקי, דיאגנוסטר מומחה לרכבי קבוצת VW AUDI SEAT SKODA

פורסם
זה שזה תומך זה לא הופך את זה לאיכותי.

 

ואני בספק אם בעלים של 735 יתעניין בתומך ולא דווקא באיכותי.

 

אגב,אל תשווה אפילו טיפולים ב320 שלך ל735 ... אפשר להכפיל אם לא לשלש את העלויות.

 

LM הסינטטי (סגול) הוא שמן איכותי מאוד. אצלי השמן הזה בשימוש מזמן.

פורסם
גם אני משתמש ברכב שלי ב LM הסגול כי לדעתי הוא שמן טוב.

 

אבל אם היה לי 735 אני מבטיח לכם ששמן טוב זה לא מספיק.

 

אם הייתה לך 735, כנראה לא היית שאול כאן בפורום לגבי סדר גודל של עלות טיפול בשבילה.

פורסם

זה לא תמיד מדד,יכול להיות שהבן אדם פשוט התעניין כדי לדעת.

 

מה שכן,מוסך טראק ביפו מאוד מומלץ.

 

הוא לא מוסך מורשה,אבל חבר עם 540 נכנס אליו ויצא מאוד מרוצה מהשרות,ומהיחס החם.

×
×
  • תוכן חדש...