Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 5985 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום.

ברשותי פיאסטה MK2 שנת 89,

והרדיאטור שלי צריך תיקון (נוזל)

ואני מעדייף כבר לקנות רדיאטור חדש,

מאיפה אני יכול לקנות רדיאטור חדש? (תחליפי לא מקורי)

ומה בערך צריכה להיות העלות שלו? קיבלתי הצעת מחיר של 400 שקל לא כולל התקנה,(אני מתקין)

תודה מראש.

אני מאזור המרכז,

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

פורסם

שלום רועי ,

 

נשמח להציע לך רדיאטור חליפי באיכות מצויינת . הרדיאטורים אותם אנו מוכרים הינם מהספקים המוכרים ביותר בעולם

למערכות קירור .

 

נשמח להציע לך את הרדיאטור במחיר שצינת ( 400 ש"ח ) כולל מע"מ ומשלוח עד לביתך .

 

המחיר עבור התקנה ( במידה ותרצה ) הוא 150 ש"ח בלבד . לשיקולך .

 

יוסי בדש - אביפרטס בע"מ

רח' אימבר 12 פתח תקוה

טל' : 074-7017071

פורסם

אין קשר בין אוטו חדש יותר או ישן יותר.

נראה לי מחיר מצוין .

תלוי גם איזה רדיאטור שמים.

הזול הוא יקר-תחליפים סינים יתחילו לנזול לך אחרי חצי שנה

לכן מומלץ לראות לפני ההרכבה מאיזו איכות הרדיאטור!

סוזוקי SX4 2008

דייהטסו סיריון2008

דייהטסו YRV-נמסר לביתי.

פורסם

מסכים. אני החלפתי בזמנו לרדיאטור שעד היום מחזיק עברו כמה שנים טובות.

הרדיאטור עצמו היה איכותי לכן מאמין שזה כך.

*pontiac tempest 1992 V6 3.1 liter

Pontiac - we are driving excitement

פורסם

תודה אבל הסתדרתי, החלפתי רדיאטור (לא סיני)

2 פקקים של מים, החלפת צינור מים, ומים ירוקים של פרסטון, ב 500 שקל כולל עבודה וכולל מע"מ.

 

רועי.

FORD FIESTA MK2 CVH

:arrow:

×
×
  • תוכן חדש...