Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעים להכיר - FordMustang הדור החדש בישראל!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אולי היא לא נמכרת באירופה , אבל מסתבר שאלינו היא כן הגיעה .

 

בקרוב עוד הרבה תמונות ועוד תצפית ענקית שתשאיר אותכם המומים! בקרוב מאוד!

 

nvk5a4hc0wilmz9rbf1g.png

 

c1uzwonwef1q4v13o3kh.png

 

tw4dophi1mtmz7pt4bvk.png

 

בקרוב עוד תמונות...

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

סתם אוטו מעפן שלא שווה שקל,מעדיף פורד פיאסטה שנת 85.

(יופי גולן יופי,חלומות לא תמיד מתגשמים :) )

 

אחח,איזה אוטו! סקסי ברמות,מתי יבוא היום? מתי? זו השאלה,כנראה חלום שיתגשם שזמנו יסתיים.

פורסם

נראה הרבה יותר טוב מהקודם...

למרות שצ'אלנג'ר, קמארו והיא נמכרות באותו המחיר בארה"ב אם אני לא טועה...

והייתי מעדיף אותן בלי לחשוב פעמיים :twisted:

 

לפני 5 שעות, green כתב:

מאסק הוא ליצן וחרטטן ואני מתפלא שהוא כל כך מצליח בעסקיו השונים, זה לא אדם שהייתי רוצה לעשות איתו עסקים ולא הייתי נותן לו לנהל חנות מכולת

 

פורסם

מסכים לגמרי עם הבחור שמעלי.

ראיתי בשבת Dodge Charger SRT-8 שחורה,

וגם הרגשתי אחת כזאת נוסעת לידי פעם כי היא פשוט הרעידה את הכביש,

ללא ספק היתי מעדיף אותה או את הצ'אלנג'ר, גם את הקמארו החדשה יצא לי כבר לראות בארץ, גם אותה היתי מעדיף. :twisted:

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

זה רק אני או שכל מכוניות ספורט האמריקאיות שיצאו לאחרונה פשוט נראות טוב! כולל את הקאמרו, צלאנגר, צרגר וגם המוסטנג הזו. רכבים שעושים חשק

פורסם

לפי כתבות בארה"ב (R&T) מהשלישיה האמורה רק הקאמארו היא באמת מכונית ספורט שגם מתנהגת כמו שצריך. מבחינת עיצוב דווקא הצ'אלנג'ר נראית לי הרבה יותר.

I feel like I'm missing pieces of sleep
A memory fades to a pale landscape
You were an extinction, a desert heat
A blind illness of my anxiety

_______________________

ZC6 | JB43 | 932

פורסם

לדעתי אי אפשר להשוות בכלל מוסטאנג עם מנוע V6 לדודג' צ'לאנגר SRT8,גם אם מדובר במוסטאנג עם המתיחת פנים.:|

אגב,לא מזמן יצא לי לראות מוסטאנג מסדנת ROUSH על הסמל כתוב Stage 3 אם זה אומר משהו,הרכב קבריולט.

פורסם

הפנסים האחוריים סתם איבדו מהצורה היפה שהייתה להם שהזכירה באמת את הדורות הישנים יותר.

עכשיו זה נראה מאחור כמו חיקוי סיני זול. בעע...

Polo 2012

פורסם
לפי כתבות בארה"ב (R&T) מהשלישיה האמורה רק הקאמארו היא באמת מכונית ספורט שגם מתנהגת כמו שצריך. מבחינת עיצוב דווקא הצ'אלנג'ר נראית לי הרבה יותר.

 

דווקא רוב הכתבות שקראתי(או ראיתי דרך יוטיוב) מציינות את המוסטנג GT כמהנה ביותר מבחינת ניהוג, את קאמארו SS כמהירה ביותר ואת הצ'אלנג'ר כבעלת האופי הכי רטרואי, עם יכולות כביש נמוכות יותר.

 

לבי לבי לבעל המוסטנג V6 החדשה והיפה הזו, שבריצתו לייבא ארצה את הדגם החדש פיספס קרוב ל-100 כוחות סוס! דגם 2011 של מוסטנג V6, היוצא למכירה בארה"ב בחודשים הקרובים יצויד במנוע V6 חדש עם 305 כ"ס, 95 יותר מהמנוע העצל והמיושן המותקן במכונית שבתמונה. שיפור דומה יעבור גם דגם GT, שמנועו החדש ישודרג ל-412 כ"ס(315 כיום).

 

אין ספק כי מבחינת יחס כ"ס/שקל, אין מתחרים לדור החדש של מכוניות השרירים מארה"ב.

עם רגל בחוץ... :beerchug:

פורסם

העיצוב הקודם היה מהמם, עכשיו הוא סתם מאבד מהאופי שלו ונהיה עוד רכב אסיאתי בלי אופי ונשמה. כול מה שנותר ממנו זה צל של אגדה:(:(:(:(

mustang_2008.jpg

ford_mustang_gt_v8_2008_vista_blue.jpg

45669d1248217779-2010-mustang-styling-07_mustang2010.jpg

65Mustang.jpg

 

 

העולם איבד עוד אגדה מוטורית,יהיה זכרה ברוך:-(:cry:

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

אני באמת מנסה להבין איך הרכב קיבל תקינה בלי פנסים העומדים בתקן האירופאי.

 

בכל מקרה, אחרי ההצלחה המסחררת שהייתה בארץ לדור הקודם, אני לא מתפלא שגם הדור החדש הגיע לפה די מהר.

לדעתי רק נלך ונראה עוד ועוד כאלה על הכבישים. אין הרבה מכוניות שנותנות את הפוזה של המוסטאנג במחיר שלה.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.


×
×
  • תוכן חדש...