Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נעים להכיר - FordMustang הדור החדש בישראל!


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6008 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
אין ספק כי מבחינת יחס כ"ס/שקל, אין מתחרים לדור החדש של מכוניות השרירים מארה"ב.

 

הבעיה היחידה היא שביחס של התנהגות/שקל היא נותנת יחס קצת יותר גרוע מיונדאי גטס.:twisted:

 

אוטו יפה, הספק מכובד, אבל בסה"כ חבילה די מחורבנת (אני לא מדבר על כל מיני רכבים יוצאי סיירות וסדנאות אלא על ה V6 הסטנדרטית והפשוטה).

מחפש חלפים יעודיים לאימפרצה סטיישן ניו אייג'.

אשמח לדעת אם מישהוא מכיר אחת בפירוקיה.

  • תגובות 48
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

מחורבן או לא, כל רכבי ה"שרירים" החדשים נראים כמו צעצוע פלסטיקי זול תוצרת סין.

לא בשבילי.

Insane things comes from insanely people.

פורסם

המוסטנג - בייחוד עם ה- V8 הכריזמטי - הוא תמורה מצויינת לכסף. חשוב לזכור שזאת מכונית שרירים במובן הקלאסי של המילה. היא לא מיועדת לתת בראש לגולף GTI בנס הרים או להעניק אותה חויית נהיגה ישירה של מיאטה.

אני דווקא אוהב יותר את העיצוב החיצוני של המכונית לפני השינוי הנוכחי. אגב, בהחלט ייתכן שלפנסים החדשים יש תקינה בינ"ל.

פורסם
העיצוב הקודם היה מהמם, עכשיו הוא סתם מאבד מהאופי שלו ונהיה עוד רכב אסיאתי בלי אופי ונשמה. כול מה שנותר ממנו זה צל של אגדה:(:(:(:(

 

ford_mustang_gt_v8_2008_vista_blue.jpg

45669d1248217779-2010-mustang-styling-07_mustang2010.jpg

 

 

 

העולם איבד עוד אגדה מוטורית,יהיה זכרה ברוך:-(:cry:

 

אני לא יודע אם שמת לב אבל בתוך המודעת אבל שלך פירסמת גם את המוסטאנג המתוחת פנים (בצבע בורדו), כך שאם אתה לא מצליח להבדיל בין רכב "אסיאיתי חסר אופי" לבין רכב "מהמם עם נשמה", כך שהעולם לא איבד שום אגדה מוטורית.

פורסם
אני לא יודע אם שמת לב אבל בתוך המודעת אבל שלך פירסמת גם את המוסטאנג המתוחת פנים (בצבע בורדו), כך שאם אתה לא מצליח להבדיל בין רכב "אסיאיתי חסר אופי" לבין רכב "מהמם עם נשמה", כך שהעולם לא איבד שום אגדה מוטורית.

 

בוודאי שאני רואה את ההבדל!! בכוונה פרסמתי את התמונה שלה בכדי להראות את ההבדל מול הדגם היוצא וכמובן מול הדגם הקלאסי!

ולצערי הרב הוא כן=\

העיצוב הקודם שלו היה פשוט מהמם, עם אופי חזות כמו שרכב אמריקאי טהור צריך להיות.

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם
מחורבן או לא, כל רכבי ה"שרירים" החדשים נראים כמו צעצוע פלסטיקי זול תוצרת סין.

לא בשבילי.

 

 

המוסטאנג לא היתה ולא תהיה רכב "שרירים" , הכל בכאילו :-)

ברוך

פורסם

הם לא שינו כ"כ הרבה, השינוי המשמעותי היחידי הוא הפנסים, האחוריים והקדמיים, שאגב הקדמיים לדעתי נראים הרבה יותר טוב מהקודמים, אני פשוט אוהב את אורות האיתות הכפולים האהל ששמו לה, יפהפיה אמיתית אני לא יודע על מה אתם מדברים, ואם לדעתכם היא סתם פלסטיק, גם קודמותיה אותו הדבר, לפחות מהמודלים של 2000+

פורסם
העיצוב הקודם היה מהמם, עכשיו הוא סתם מאבד מהאופי שלו ונהיה עוד רכב אסיאתי בלי אופי ונשמה. כול מה שנותר ממנו זה צל של אגדה:(:(:(:(

mustang_2008.jpg

ford_mustang_gt_v8_2008_vista_blue.jpg

65Mustang.jpg

 

 

העולם איבד עוד אגדה מוטורית,יהיה זכרה ברוך:-(:cry:

 

 

מסכים איתך לגמרה.

הרסו את המראה של הרכב לגמרה.

הקלאסיות לפי דעתי הכי יפות.

הדגם האחרון גם מאוד יפה.

אבל אחרי מתיחת הפנים הזאת הרסו את הרכב.

 

בברכה טל

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

http://www.youtube.com/watch?v=iZ9vkd7Rp-g&feature=related דרך יוטיוב
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

 

וואו. אהבתי.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

אם הייתי טוב במתמטיקה, לא הייתי דופק חשבון כל הזמן.

בתאריך 7.5.2025 בשעה 12:58, Night Driver כתב:

ברווז זה עוף ימי. גם מוח של ציפור וגם זיכרון של דג.

פורסם

מה שדי הזוי זה שדלק מוטורס לא רואים מה חומק להם בין הידיים.

 

הרי בייבוא סדיר הם יכולים להביא את הרכב הזה, מותר לייבא לארץ רכב בתקינה אמריקאית שלא נמכר באירופה, אבל שייך לחברה אמריקאית כמו שברולט מאליבו, ביואיק לה קרוס, פורד אדג' (יוצאת דופן זאת הטויוטה קאמרי שלא ראיתי אותה נמכרת בשום מדינה באירופה אבל בכל זאת מיובאת).

 

המוסטאנג מכרה רק ב-2008 למעלה מ-100 מכוניות בייבוא אישי, ועוד לא ראיתי נתונים של 2006, 2007 ו-2009 ככה שלפי הערכה שלי יש יתר מ-200 מוסטאנג חדשות בארץ.

בשביל כמות כזאת צריך להיות אידיוט כדי לא לייבא רכב כזה, ורק אם תשימו לב יותר מוסטאנג יובאו לארץ מאשר מיאטה ופורד ומאזדה שייכות לאותו ייבואן.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .


×
×
  • תוכן חדש...