Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6019 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

שלום לכולם!

 

אתמול התקנתי רדיודיסק חדש באוטו דיפו (במקום רדיוטייפ מ2001 שלא עבד כבר הרבה זמן) ואחרי ההתקנה בדקתי שכל ארבעת הרמקולים עובדים. אחד לא עבד בדלת האחורית... שאלתי את המתקין אם אפשר להחליף אותו בחדש והתשובה היתה שצריך להחליף את הרמקולים בשתי הדלתות האחוריות, ואי אפשר להחליף רק אחד.

האם זה סתם ניסיון להוציא ממני עוד כסף על 2 רמקולים או שמקצועית זה הנוהל, והחלפת רמקול יחיד זה לא תקין? אין לי מושג במערכות שמע, ואני לא רוצה לצאת מטומטם ולשלם סתם..

 

תודה על כל עזרה שתתקבל!

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

יכול להיות שהחיבורים בין הרדיו דיסק לרמקול לא מחוברים טוב, לך למתקין ממולץ פה שיבדוק את זה.

אם תמצא סתם רמקול בבית תנסה לחבר אותו במקום הרמקול שלא עבד תחבר אותו- אם עובד סימן שהוא באמת תקול(בהנחה שהוא היה מחובר ל+ ו- כראוי), אם לא עובד זה כנראה בעיה בחיבורים.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה.

כדי לחבר רמקול/לבדוק את החיבורים שלו אני צריך להוציא את כל הדיפון של הדלת או רק את הכיסוי של הרמקול?

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

יש לך מושג על אופל אסטרה 2001? אם לא תודה בכל זאת, על השאלה הכי חשובה ענית לי

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

פורסם

תסתכל בדלת שלך אם ישנו רק כיסוי נשלף לרמקול אז שלוף אותו תוציא את הרמקול ותגיע לחיבורים שלו.

אם לא אז תצטרך לפרק את כל הדיפון שלך.

רדיו דיסק: Clarion DXZ786USB

מגברים:DLS RA-40 מונו-SunDown 1000D

קומפוננט: DLS UP6i

סאב: Ascedant Audio Arsenal 12

פורסם
שלום לכולם!

 

אתמול התקנתי רדיודיסק חדש באוטו דיפו (במקום רדיוטייפ מ2001 שלא עבד כבר הרבה זמן) ואחרי ההתקנה בדקתי שכל ארבעת הרמקולים עובדים. אחד לא עבד בדלת האחורית... שאלתי את המתקין אם אפשר להחליף אותו בחדש והתשובה היתה שצריך להחליף את הרמקולים בשתי הדלתות האחוריות, ואי אפשר להחליף רק אחד.

האם זה סתם ניסיון להוציא ממני עוד כסף על 2 רמקולים או שמקצועית זה הנוהל, והחלפת רמקול יחיד זה לא תקין? אין לי מושג במערכות שמע, ואני לא רוצה לצאת מטומטם ולשלם סתם..

 

תודה על כל עזרה שתתקבל!

 

אז ככה,

כמו בכל תחום ישנם מוסכמות:

עקרונית לא ניתן לקנות נעל אחת (חייבים לקנות זוג),

לא ניתן לרכוש רק מקרר חייבים גם את המקפיא (כיחידה אחת)

כך במיוחד במוזיקה,

אם רמקול אחד יהיה מסוג אחד והזוג שלו יהיה מסוג אחר הם ישמעו מוזר..

 

ולכן אין אתה צריך לחשוב שהמתקין מנסה לעבוד עליך (בנושא הקניה של זוג רמקולים)

אם ההתקנה לא בוצעה כנידרש והרמקול תקין אז אתה יכול לדרוש ממנו לתקן את ההתקנה.

 

תסתכל בדלת שלך אם ישנו רק כיסוי נשלף לרמקול אז שלוף אותו תוציא את הרמקול ותגיע לחיבורים שלו.

אם לא אז תצטרך לפרק את כל הדיפון שלך.

 

1+

 

אם אתה מסוגל להגיע לחיבור של הרמקול ולפרק אותו אז אתה פשוט מנתק אותו (בהנחה שזה רמקול מקורי מהחברה יהיה מותקן קונקטור) ובודק את הרמקול עצמו,

חבר אותו למקור שמע אחר (בווליום נמוך) / סולללה 1.5V.

 

אם הוא עובד אז הבעיה בחייוט / התקנה.

 

אם הוא לא מגיב אזי שהרמקול שרוף.

 

ואז אתה צריך לרכוש זוג ולהתקין בשני צידי הרכב (סטריאו).

 

בהצלחה

רוני נ.

שנה אזרחית טובה

AUDI A3 2.0t FSI DSG

  • חברי המעגל הראשון
פורסם

תודה רבה ושנה טובה גם לך רוני

אומרים שהעתיד הוא אנרגיה סולארית, אז עברתי לסולר.

×
×
  • תוכן חדש...