Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מחיר משומשת ב 2010


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6036 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב,

 

אני בחיפוש אחר רכב ותהיתי האם בינואר 2010 מחיר מכונית משומשת יהיה נמוך מדצמבר 2009

 

בקניה מפרטי או ליסינג ? האם להמתין ? או שמה המחיר החודשי מגלם את מעבר השנתון ?

 

חג אורים שמח

פורסם

לא יודע לגבי המחירון אבל מה שאני רואה באינטרנט ובעיתונים זה את המבצעים המטורפים של חברות הליסינג על רכבים לקראת סוף השנה בניסיון להיפטר מהמלאי לפני השנה החדשה.

מצורף קישור להמחשה: (אין לי כמובן שום קשר לחברה).

פולקסוואגן חיפושית - איכות גרמנית בהישג ידך :lol:

CAR4 - פשוט לבחור את הרכב הבא שלך

פורסם
לא יודע לגבי המחירון אבל מה שאני רואה באינטרנט ובעיתונים זה את המבצעים המטורפים של חברות הליסינג על רכבים לקראת סוף השנה בניסיון להיפטר מהמלאי לפני השנה החדשה.

מצורף קישור להמחשה: (אין לי כמובן שום קשר לחברה).

 

בינואר 2010 מחירון הרכבים צריכים לרדת בסביבות ה 10%, כך שאם היום רכב מסויים שנת 2009 לדוגמה במחירון שווה 100K, סביר בהחלט שירד במחירון ל 90K עם תחילת השנה החדשה.

 

עריכה - עכשיו הסתכלתי במחירונים.

מה כ"כ מיוחד במחירים שהם מציעים? חלקם יותר גבוהים מהמחירון!!

פורסם
שלום רב,

 

אני בחיפוש אחר רכב ותהיתי האם בינואר 2010 מחיר מכונית משומשת יהיה נמוך מדצמבר 2009

 

בקניה מפרטי או ליסינג ? האם להמתין ? או שמה המחיר החודשי מגלם את מעבר השנתון ?

סביר מאוד להניח שכן. הרי בכל חודש מתפרסם מחירון לוי יצחק חדש והמחירים מתעדכנים לרוב כלפי מטה. ינואר, פברואר, מרץ - זה לא ממש משנה. מחיר הרכבים תמיד יורד.

 

היות וחיפוש של רכב משומש הוא תהליך ארוך וממושך כדאי להתחיל את התהליך כבר עכשיו ולא לחכות לחודש הבא.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

×
×
  • תוכן חדש...