Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8134 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

 

אני חושב ש 2 תמונות יסבירו את מה שאני רוצה לעשות.

 

כרגע הרכב שלי נראה ככה :

 

ואני רוצה לעשות כיתוב כסוף על המילה firebird

שיראה ככה :

 

איך הכי טוב לעשות את זה ןאיפה???

 

תודה

 

עידו.

000_0077.JPG

73534433kPybKJ_ph.jpg

000_0076.JPG

000_0076.JPG

"בעולם יש 2 סוגים של בחורות: אלילות, ושטיח לניקוי רגליים...." (וינסנט ואן-גוך)

פורסם

אבל אני רוצה לצבוע את הכיתוב בכסך כמו בתמונה (שזה במקרה טראנס אם...)

"בעולם יש 2 סוגים של בחורות: אלילות, ושטיח לניקוי רגליים...." (וינסנט ואן-גוך)

פורסם
שלום לכולם.

 

אני חושב ש 2 תמונות יסבירו את מה שאני רוצה לעשות.

 

כרגע הרכב שלי נראה ככה :

 

 

נדמה לי שכדאי שתתחיל עם צבע שאפשר לראות בעין בלתי מזויינת , הרכב שלך דומה לדנידין :twisted:

 

לגבי הכיתוב ,אני מניח שבתי דפוס למדבקות יוכלו לארגן עבורך את זה תמורת כמה שקלים...

פורסם

אלא על צבע...

 

האם פשוט עם ספריי או איזה צבע מקצועי..????

"בעולם יש 2 סוגים של בחורות: אלילות, ושטיח לניקוי רגליים...." (וינסנט ואן-גוך)

פורסם

מה קרה לכם עם לא שמתם לב זו לא מדבקה. :roll: זה סמל

 

לכל טרנס אמ ופיירברד יש סמל בצד האוטו.

 

תסתכלו ותראו שיש אבק בין הכיתוב.

קו---------------------------------------

פורסם
מה קרה לכם עם לא שמתם לב זו לא מדבקה. :roll: זה סמל

 

לכל טרנס אמ ופיירברד יש סמל בצד האוטו.

 

תסתכלו ותראו שיש אבק בין הכיתוב.

 

אולי זו לא מדבקה , אבל אין קשר לעניין האבק .

מדבקות יכולות להגיע גם בצורה של אותיות בודדות , לאו דווקא כמשטח אחד... :idea:

פורסם
מה קרה לכם עם לא שמתם לב זו לא מדבקה. :roll: זה סמל

 

לכל טרנס אמ ופיירברד יש סמל בצד האוטו.

 

תסתכלו ותראו שיש אבק בין הכיתוב.

 

אולי זו לא מדבקה , אבל אין קשר לעניין האבק .

מדבקות יכולות להגיע גם בצורה של אותיות בודדות , לאו דווקא כמשטח אחד... :idea:

 

נו ווווו.....

תסתכל טוב ותראה שיש עובי לסמל, אולי הוא מודבק בעזרת מדבקה אבל ללא ספק זה סמל מפלסטיק (EMBLEM).

 

תסה להזמין מ,E-bay זה מוצר קטן משלוח לא אמור לעלות הרבה.

קו---------------------------------------

פורסם

כמו שיש סמלים מקדימה שהם מפלסטיק ועם צורה תלת מימדית

כך יש גם סמלי צד

שהם בדרך כלל כתובת מסוימת

שם החברה, הדגם הספציפי ועוד

ואתה יכול לחשוב על הזמנה מחו'ל

או לקנות מאי בי

 

הקישור הבא הוא רק דוגמא והוא קשור לפייר בירד שנת 70

תנסה את החיפושemblemhttp://cgi.ebay.com/ebaymotors/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=2466611275&category=34204

 

firebird emblem

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

לא ידעתי בכלל שזה חלק נפרד..חשבתי פשוט לצבוע את החלק הזה....

"בעולם יש 2 סוגים של בחורות: אלילות, ושטיח לניקוי רגליים...." (וינסנט ואן-גוך)

×
×
  • תוכן חדש...