Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6006 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם

 

שאני ממלא מים במיכל הווישרים הם נוזלים מלמטה - למישהו יש רעיון זול ויצירתי לפתור את הבעיה?

 

לא בא לי להכנס למוסך בשביל זה.

 

איפה קונים את החלק באופן עצמאי? איך מרכיבים?

פורסם

ראשית, מכיוון שלא מדובר במיכל שיש בו לחץ כלשהו, אולי כדאי לנסות לתקן את הנזילה (במידה ולא מדובר בחור גדול כמובן...)

שנית, את החלק תוכל למצוא/להזמין בכל מוסך מורשה של סיטרואן או במחסן חלפים מרכזי.

כמובן שניתן לרכוש גם משומש במגרש פירוקים...

פורסם

יכול להיות שבסה"כ המשאבה לא יושבת בדיוק במקום והנזילה משם,אני לא חושב שצריך להיכנס למוסך בשביל זה ובכלל לא בטוח שצריך להחליף את המיכל.

פורסם

אם אתה מחליט לקנות חלק חדש - כדאי לך לפנות ל ז'אן חלפים - יבואנים של חלקי חילוף לסיטאן-פיג'ו.

הם נמצאים ברח' המסגר בתל אביב טל' שלהם 036363111

ד"א אתה יכול לקבל הצעת מחיר בטלפון.

בהצלחה!

איוון.

LEON אדומה

GOLF כחולה

פורסם

היה שרשור על אותו מקרה ברכב הנ''ל חפש אותו כל התשובות שם.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

פורסם

אני גם לא מוצא את השרשור שנפתח בזמנו.

בעיקרון יכול להיות שיש לך שבר בפלסטיק או נזילה מחיבור המשאבה למיכל.

המשאבה תפוסה ע''י גומיה לתוך המיכל (כמו ברז של מיכל מים) הגומיה מתייבשת ומתחילה נזילה, אין לך ברירה אלא להגיע למיכל ולאבחן את הבעיה.

"הסטטיסטיקה הרשמית חושפת כי נהגי מכוניות ותנאי כביש בעייתיים, הם הגורמים לחלק משמעותי מתאונות הדרכים הקטלניות ב-2010 בהן היו מעורבים רוכבי דו-גלגלי". ynet

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

היה לי חשד לנזילה ממיכל נוזל למגבים, בדיוק הייתי במוסך (לא מורשה) על תקלה אחרת, אז ראיתי מיקום המיכל כאשר הרכב היה מורם על ליפט - גישה למיכל לא פשוטה מאחר ונמצא בין רדיאטור ופגוש.

 

מיכל עצמו אפשר (ומומלץ) לקנות במחיר זול בהרבה בפירוק. הז'אן הזה שעליו הומלץ מקודם הינו חנות חלקים מקוריים של פג'ו-סיטרואן ואין כל יתרון לנסוע עד אליו - ניתן להזמין חלק בכל מוסך מורשה וזאת ללא התחייבות לעבודה במוסך.

אין שלמות, לך על בחירת (ליבך) כיסך! עכשיו CitroenC4_Picasso&Peugeot308

Fiat Brava / Volvo850 / CitroenC5 mk1 & mk2_HDI & mk3 / Skoda OctaviaTD / Peugeot407 & 207

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

כן, היתה לי בדיוק כזאת בעיה - והי מיכל המיים של הוישרים סדוק קצת - חד משמעי!

אתה צריך לפרק פגוש קדמי שמורכב ע"י כמה ברגים בלבד - מלמעלה 4 ומלמטה 5 + 2 בצדדים

למשוך בעדינות את הפגוש כלפי קדימה ובכך להוציא אותו מהרכב

מצד ימין של הרכב תזהה את מיכל הווישרים , מלא מיים כרגיל ותוכל לראות מאיפה בדיוק הנזילה.

בד"כ הנזילה מהמקום בו מתחבר המנוע של שאיבת המיים .

תפרק את המיכל - תייבש אותו , תוריד את גומי עתימה ובמקום הסדוק שים דבק אפוקסי

השאר לשעה שעתיים והמיכל מוכן

חזור על הפעולה בסדר הפוך על מנת להרכיב ולסגור פגוש

הסדקים האלו נובעים מ- 1 : חורף + מיים

2 : מילוי מיכל במלואו - זוהי בעיה נפוצה (קיבולת מיכל היא 4.5 ליטר - המוווון)

להבא : יש למלות מיכל כ- 3 ליטר לא יותר אחרת הוא יסדק שוב, ו-\או גם במקום אחר

בהצלחה!

בברכה

המשך נסיעה טובה ובטוחה.

חולה צרפתיות מלידה עם ניסיון.

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
חיפשתי ולא מצאתי - אני אודה למישהו אם יוכל לפרסם את הלינק

 

השרשור היה שלי לגבי מיכל המים

שלי היה סדוק והחלפתי בחדש 600 ש"ח בחברה

לפניכן ניסיתי את הצעתו של מיכאל להחלפת האטם בין המנוע למיכל ולא עזר כי הסדק היה מלמעלה

 

כנס לשרשור:

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=198066

קיה סיד SW (ליסינג) וניסן נוט של האשה,

פיאט 127 903cc , 1979 (נמכרה...)

מחפש אספנות - איטלקית חמה - אלפא/לנצ'יה , או DS23/21

×
×
  • תוכן חדש...