Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6024 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

3 שנים עם גי שוק שחור בצבא שמשולב אנלוגי+דיגיטלי והוא עדיין נראה כמו חדש למרות היתעללות קשה מאוד והמון מכות.

לא מזמן ניתקלתי בקסיו שהאחד 23 הראה.

שעון מאוד מרשים, זול בצורה מגוכחת.

אמינות כמעט מוכחת בעקבות המותג ומזכיר מאוד מעיצוב את הברייטלינג ככה שבמבט חטוף אולי תצליח להרשים מישהו :wink:

לפני 12 שנה קניתי קסיו באותו סיגנון, הוא עובד עד עכשיו ואפילו לא החלפתי לו בטריה :shock:

פורסם

אתה צודק, בהחלט שעון מרשים במחיר טוב למדי

אבל חשבתי על זה לעומק ובגלל אופי תפקידי בצבא אקנה שעון כמו שאייל הציע או משהו בסגנון.

 

אייל, קראתי ביקורות על השעון שלך ואחד האנשים כתב שהרצועה נוטה להישרט ושיורד ממנה מעט צבע.

זה באמת ככה או רק בתנאים ממש קשים?

 

תודה:-)

תמיר.

פורסם

רצועה מתכתית תמיד תישרט בתנאים כאלה או אחרים , לא משנה איזה דגם ואיזה יצרן.

לאחר 5 שנים התחיל טיפה להתקלף האיזור סביב 4 הלחצנים בצדדים לא משהו שפוגע בהופעה שלו.

 

יחסית למה שהוא עבר אצלי לדעתי הוא שורד יפה, כמו שאמרתי - לצבא לדעתי עדיף G SHOCK מגומי.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מצטרף להמלצות על ג'י שוק.

 

יש לי בבית עדיין את אותו הג'י שוק שקניתי בכיתה ו', שעבר חיים לא קלים (ביסל"ש וכאלה).

ואני כבר אחרי צבא , אז תעשה את החישובים:roll:

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

בעקבות השירוש הנ"ל נקנה שעון חדש שהחליף את הסווטש האמין ששירת אותי כמעט 10 שנים.

התמונות עושות לו עוול:

SNN157P1_2.jpg

SNN157P1_1.jpg

אני ממליץ לגשת לחנות לפני שקונים, שעונים שנראים בינוניים בתמונה מפתיעים במציאות.

אגב, המחיר מפתיעה לא פחות.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

דחילק איפה מצאת SEIKO ב 500 ש"ח?

המינימום שאני ראיתי זה 750 וצפונה!

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

לא 500, 665 ועם הנחה של מזומן 590 ש"ח.

יש עוד כמה דגמים במחיר דומה (אחרי הנחת מזומן) אבל לרובם זכוכית רגילה ולהבדיל מהספיר שיש לדגם זה.

חפש בגוגל את "שעוני עמיר", ממליץ להגיע לחנות כי התמונות מטעות לחלוטין.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

×
×
  • תוכן חדש...