Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6022 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אהלן חברים

לקראת הצבא אני רוצה לקנות שעון עד 500 שקלים

הדרישות שלי הן: שיראה טוב ויראה יקר ממה שעלה.בנוסף שישתלב עם חולצות מכופתרות כמו שצריך:-D

חשוב שיהיה עמיד ולא ישרט בקלות

האם קיים שעון כזה במחיר שאני מעוניין?

חשוב לציין שהידע שלי בשעונים שואף לאפס ואני לא מכיר חברות שעונים

אז אשמח לשמוע מידע שיעזור לי

 

תודה

תמיר.

פורסם

"האחד23" זה באמת שעון מרשים.

כמה זמן כבר יש לך אותו ואיך הוא מתפקד\נשמר?

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

מצטרף לשאלתו של אקסודוס, לפותח השרשור-אם אתה הולך ליחידה קרבית אל תשכח שהשעון צריך לעמוד בהתעללות פיסית וכול מיני חבלות שהוא יחטוף ממך במהל הטירונות\אימון מתקדם.

לכן אם אתה הולך לקרבי אני חושב שפשוט אין אלטרנטיבה לג'י שוק!

В СССР секса не было, а рождаемость была

В России секс есть, а рождаемости нет...

 

Вывод: рождаемость от секса не зависит

פורסם

הקדמת אותי בשניות

לי יש כבר 5 שנים את הG SHOCK הבא שגם נראה אלגנטי וגם עמד בכמה וכמה מכות רציניות (וכמובן עמיד למים)

 

http://www.timespot.co.il/product01103.html

 

g-520D.jpg

 

 

מה שמוזר זה שבאתר שציינתי הוא עולה 499, אבל בחנויות בהן הסתובבתי לאחרונה ראיתי אותו ב1000 ש"ח ומעלה.

GTI MK8
 Volvo V40 T5 R-Design - SOLD

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK4 , MK5 - SOLD

פורסם

מעבר לכך, ששעון אנלוגי יהיה הרבה פחות נוח מבחינת קריאת זמן מדוייקת, תפעול וקריאת סטופר ותאורת לילה.

יכול להמליץ לך על ג'י שוק בסביבות 300 ש"ח (במבצע) בחנות חיילים מסוימת ( מאיזור נתניה.)

מתחדשת*

פורסם

קרבי = גי' שוק בלבד .

אני עוד גי'שוק כשנה ואפילו סריטה אין עליו ...

הוא מתחלף ביציאות בלבד ;)

 

אבל אם לא קרבי, השעון שהאחד23 הראה ממש יפה וזול למה שהוא נראה .

 

בהצלחה

יעקב

pioneer 5050+dellD820 CarPC .Focal Utopia Mid - Focal utopia tweeter - Focal Utopia Woffer @ CrossOver Utopia .JBL 75.4 .EARTHQUAKE 1142 rms @ 3ohm . The Monster : JL W7

פורסם

אהבתי ממש את השעונים שהצגתם במיוחד את השעון של האחד 23. אבל אני אשמח לשמוע עוד עצות:-D

האמת, שאני לא יודע לאן אני נכנס. טירונות 03 מורחב נחשבת לטירונות קשה?

תמיר.

פורסם

אני חושב שבטירונות יהייה לך נוח יותר עם שעון בעל רצועת גומי, יושב טוב יותר על היד ולא מפריע בריצות וכל מה שתעשה שם. אם אופי השירות יהייה קרבי או תומך לחימה גם במהלך השירות מומלץ על שעון שכזה.

אם אתה מזמין מאיביי תוכל לחסוך עוד כמה שקלים בקניית שעון G-SHOCK.

פורסם

2 הסנט שלי לאחר חיפוש שעון שנמשך חודש (אומנם בתקציב גדול יותר, אבל העקרון זהה):

 

אין קשר בין התמונות של השעונים למראה האמיתי.

ראיתי יותר מעשרה שעונים שהייתי ממש מוכן לקנותי עפ"י התמונה שהתברררו כמצועצעים/קטנים/שונים ממש מהתמונה (SEIKO בעיקר, אך לא רק).

 

השעון שקניתי בסוף (TISSOT PRC200), נדחה על ידי מספר פעמים על סמך התמונה שלו. רק כשראיתי אותו בלייב נפל לי האסימון והתאהבתי :-D.

 

לך לחנות שעונים גדולה, תסתובב, תמדוד.

 

אחרי שתבחר- תעשה סקר שוק (כולל EBAY, הפער הוא לפעמים 200%).

פורסם

מסכים עם BABAYAGA ראיתי שעונים שהייתי מוכן לקנות אותם רק על סמך התמונה באינטרנט אבל כאשר ראיתי אותם במציאות ויתרתי כי זה לא אותו דבר.

זה נכון גם הפוך- ראיתי שעונים שלא הייתי מוכן להסתכל עליהם בכלל בתמונה אבל במציאות נראו ממש טוב.

 

בכל מקרה שיהיה בהצלחה גם אני ממליץ על ג'י שוק לצבא. אם היה מדובר ליציאות וכאלה יש שעונים יפים יותר.

×
×
  • תוכן חדש...