Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6062 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לקנות באגי ספורטיבי חוקי. או סופה פתוחה. או 'רק' סמוראי.

 

לטעמי אינספור חיוכים הם תשואה עדיפה על 3.1415692 אחוז :lol:

 

ואם אתה כבר מחליט לא לשמוע בעצתי, אתה חייב לקנות איזו גרוטאה באלף שקל ולפרק אותה בשטח.

 

נ.ב דן חסכן אני לא אהיה :)

פורסם

האם ישנם כאן סוחרים יומיים שיוכלו אולי קצת להרחיב בנוגע לאופן מסחר הזה שהם מנהלים?

 

תודה רבה מראש,

אבי.

 

אתה מודע לכך שסוחר יום הוא אדם שמשקיע את כל יומו למסחר בבורסה כמו עבודה ואפילו מעבר?

לפני כמה שנים עסקתי בזה, מניות קטנות בעיקר, סיכון גבוה, הרבה אדרנלין וכסף טוב.

חשוב לציין שזה היה בתקופה טובה מאוד ואני חושב שלא היה קשה להצליח, הרבה מניות עלו מעבר לשווי הראלי שלהן.

בכל אופן, אם אתה רוצה להיות סוחר יום דע לך שזו לא עבודה במשרה חלקית וכדי להרוויח מזה כסף אמיתי כנראה שתצטרך לעזוב את עבודתך הנוכחית.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

תתחיל לשחק עם חלק מהכסף!!

 

מי שמבין את השוק יכול להרוויח הרבה כסף על אופציות מעו"ף...

 

 

תלמד איך הדברים זזים ותעשה כסף...

 

 

(מסוכן למי שלא יודע מה הוא עושה..)

 

 

 

כסף מביא כסף!:-D

DSCF901111111105_resize1.jpg
פורסם

אני מתחיל להרגיש שחלק מהעצות פה מסוכנות מידי...

אני מחזיק בדעה שתיק נירות ערך בתוך הבנק, ניהול באינטרנט והצמדות לקרנות נאמנות סולידיות הן הדבר הכי נכון לפותח השרשור.

אתר הבישולים שלי:

DrorZi.com

פורסם

לפני שמישהו בכלל חושב בכיוון של לשחק עם 10 שקלים הוא חייב להתנסות עם "תיק וורטואלי" תקופה מכובדת ולקרוא כל כך הרבה ספרות בנושא שיצא לו כל החשק.

 

נ.ב

דביל, לאופציות מעו"ף יש נטיה עצבנית לנשוך אותך בתחת כשאתה לא שם לב וחושב שאתה נמצא בשליטה.

כבר לא בן 12 ועדיין מאמין באלוהים? מזל טוב, גם לך יש חבר דמיוני.

פורסם

היות ואני במצב שקצת מזכיר את שלך(אומנם שונה) ממה שאני ראיתי אין ממש טעם להשקיע עכשיו במניות.

עדיפות להשקיע בקרן נאמנות או אפילו מס' קרנות שמתעסקות בדברים סולידיים וכרגע, ללא חשיפה למניות.

קרן נאמנות היא השקעה לטווח ארוך. שלא כמו מניות שתוך יום ניתן להרוויח 500 שקל למשל.

בנוגע לייעוץ השקעות - בבנק שלי למשל(לאומי) ייעוץ בתיק השקעות מתחיל מ100 אלף שקל. בתי השקעות גדולים מתחילים מסכומים כגון 300 אלף שקל(למשל בפסגות, לניהול תיק דרוש 400 אלף [ממה שראיתי בכתב קטן בפרסומת שלהם באתר שלהם]).

ככה שכמה עשרות אלפים זה כללי מדי. השאלה כמה והיא חשובה.

תנסה לשחק בעצמך בבורסה בתיק וירטואלי ולראות איך הולך לך וכו'.

חשוב לציין - שכל מה שאמרתי אינו ייעוץ וכל מעשה שלך הוא על אחריותך. אני פשוט אומר את דעתי בנושא. אל תיקח את מה שנאמר כהמלצה לפעולות כלשהן.

בכל אופן, אני מאחל לך בהצלחה!

דעתי היא שאם יש לך כסף פנוי שאתה לא משתמש בו. כדאי לך לשקול להשקיע אותו איפשהו. כסף שלא עושה כסף הוא כסף מבוזבז לפי דעתי. כמובן יש לעשות הכל בצורה מחושבת והכי בטוחה שאפשר.

אם יש באפשרותך לסגור את הכסף לפיקדון יומי ללא עמלות כלשהן וכו', עשה זאת. הדבר לא יזיק לך וניתן למשוך את הכסף בכל עת ובכל שעה. בינתיים תעשה אגורה או שתיים, לא יזיק זה בטוח.(שוב, כל עוד אין עמלות שכרוכות בעניין).

×
×
  • תוכן חדש...