Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6057 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

זיהוי הרכב - תאימות מספר שילדה ומנוע למספרים, שרשומים ברישיון הרכב

לוחיות רישוי - שלמות, צבע, רקע זוהר.

פנסי איתות, פנסי בלימה, פנסי דרך אור גבוה ונמוך- תפקוד, שלמות פיזית, כיוון (לגבי פנסים ראשיים)

תאורת מספר אחורי.

מגבים - קידמיים ואחוריים, איפו שיש.

חופשים בגלגלים.

חופשים במערכת היגוי.

שלמות גומיות לציריות ולמסרק הגה

צינורות בלימה.

נזילות ושלמות של בולמי זעזועים

נזילות מהמנוע, מהגיר, ונזילות כלליות בתחתית הרכב.

זיהום אוויר לפי סוג מנוע ושנת יצור הרכב.

פסים זוהרים, לפי שנת ייצור

יעלות בלימה של בלמים רגילים, ושל בלם יד

כיוון גלגלים

שחיקת צמיגים ומצב כללי של הצמיגים

שלמות ויציבות כיסאות בתוך הרכב

נוכחות משולש אזהרה, אפוד זוהר, פח אשפה

שלמות אגזוז

העדר רעשים מיוחדים מהמנוע

כיוון גלגלים

חלודות רציניות בשלדה

 

 

בטח שכחתי משהוא

 

 

פורסם

נתנו תשובה על רוב הדבים, אם יש סדק בפנס הבלימה הרכב לא יעבור טסט?

 

ולזה מעליי, זו קבוצת בייסבול אם אני לא טועה.

חבר אמיתי זה אחד שיקנה 2 בזוקה ולא זום אחד

פורסם

אם זה רק סדק- עובר.

 

אם יש ממש חור בבקליט, שגורם לבריחת אור לבן מהפנס- לא עובר.

 

אם החור קטן, אפשר להדביק אותו עם פלסטיק באותו צבע של הבקליט, וזה עובר (רק לגבי פנסים אחוריים)

 

 

פורסם

כן אני קשור לרפואה

הסמל מתבסס על הסמל הזה

http://www.henniker.org/departments/My%20Webs/Star_of_Life.jpg

EMS = Emergency Medical Service (שירות רפואת חירום\דחופה, מה שבישראל אחראי עליו מד"א בעיקר)

 

זיהוי הרכב - תאימות מספר שילדה ומנוע למספרים, שרשומים ברישיון הרכב

לוחיות רישוי - שלמות, צבע, רקע זוהר.

פנסי איתות, פנסי בלימה, פנסי דרך אור גבוה ונמוך- תפקוד, שלמות פיזית, כיוון (לגבי פנסים ראשיים)

תאורת מספר אחורי.

מגבים - קידמיים ואחוריים, איפו שיש.

חופשים בגלגלים.

חופשים במערכת היגוי.

שלמות גומיות לציריות ולמסרק הגה

צינורות בלימה.

נזילות ושלמות של בולמי זעזועים

נזילות מהמנוע, מהגיר, ונזילות כלליות בתחתית הרכב.

זיהום אוויר לפי סוג מנוע ושנת יצור הרכב.

פסים זוהרים, לפי שנת ייצור

יעלות בלימה של בלמים רגילים, ושל בלם יד

כיוון גלגלים

שחיקת צמיגים ומצב כללי של הצמיגים

שלמות ויציבות כיסאות בתוך הרכב

נוכחות משולש אזהרה, אפוד זוהר, פח אשפה

שלמות אגזוז

העדר רעשים מיוחדים מהמנוע

כיוון גלגלים

חלודות רציניות בשלדה

 

 

בטח שכחתי משהוא

 

תודה רבה!

מי שיש לו עוד דברים שהוא יודע שיוסיף...

 

1. כיוון גלגלים ? למה הכוונה ?

2. חוץ מיעילות בלמים ובדיקת גזים, יש משהו שבודקים בטסט אבל לא בטיפול תקופתי במוסך ?

×
×
  • תוכן חדש...