Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גדישה ב-206


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

אורן פיספסתי את מהות המשפט הראשון שכתבתה ? איפה הוא כתב דבר כזה , ומן הסתם שאם אתה לא גודש אין מה להעלות .

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
למרות שזה פורום שיפורים,במקרה הנ"ל הייתי מציע לטל למכור את הרכב ולקנות 206GTI,החבילה הכוללת תהיה טובה יותר ממה שהוא יקבל מהרכב שלו גם לאחר השקעה כספית גדולה,הן מבחינת מנוע,גיר,מתלים,ובלמים.

 

וזו גם לדעתי התשובה המתאימה ביותר.

אל תשכחו,

לא משנה כמה תנהגו מהר, תמיד תוכל להגיע לכם מיני מהשוליים

פורסם
שלום לכולם.

למרות שזה פורום שיפורים,במקרה הנ"ל הייתי מציע לטל למכור את הרכב ולקנות 206GTI,החבילה הכוללת תהיה טובה יותר ממה שהוא יקבל מהרכב שלו גם לאחר השקעה כספית גדולה,הן מבחינת מנוע,גיר,מתלים,ובלמים.

בברכה,אורן

 

צודק....

ליעד.

פורסם
שלום לכולם.

קודם כל תיקון קטן לטל,גדישה אי אפשר להעלות ברכב לא גודש.

 

למרות שזה פורום שיפורים,במקרה הנ"ל הייתי מציע לטל למכור את הרכב ולקנות 206GTI,החבילה הכוללת תהיה טובה יותר ממה שהוא יקבל מהרכב שלו גם לאחר השקעה כספית גדולה,הן מבחינת מנוע,גיר,מתלים,ובלמים.

בברכה,אורן

 

רעיון טוב...אבל לך תמצא 206GTI למכירה בארץ.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

פורסם

אני די בטוח שחוץ מהחמש שמפורסמות כרגע ביד2 מסתובבות עוד כמה...

ההסבה כמו שכבר אמרו לא כלכלית ותצתרך לחיות חודש בלי רכב, בכל מקרה הרי לא מדובר רק במנוע, לGTI חבילה כוללת שפירוקה למרכיבים יהיה יקר יותר מקניית רכב חדש מהחברה.

Para comer bien hay que saber manejar

"Dona Rosa"

פורסם
רעיון טוב...אבל לך תמצא 206GTI למכירה בארץ.

 

תיקון: לך תמצא 206GTI במצב טוב למכירה בארץ...הן כולן שבורות ברמה זו או אחרת אם מתאונות ואם מאחזקה לקויה.

  • ספונסר פורום
פורסם
אורן, הוא התכוון: "העליתי את עניין הגדישה אצל אורן".

טוב,היה לי קשה להבין את זה בעצמי,בגלל שהוא מעלה את עניין הגדישה כל פעם.:-P

אורן

פורסם

אם כבר מדברים על העלאת כוחות סוס במנועים סגורים

קראתי פעם על מאזדה לאנטיס שבחול היא מוציאה 130 כ"ס

ובארץ 115. מה צריך לעשות בשביל שהרכב יעמוד על 130 כ"ס?

תמיר.

פורסם

אני משער שמדובר בשינוי של אחד או אפילו שניים מהרכיבים הבאים : סעפת פליטה\יניקה, צנרת, קאמשפטים או ניהול.

יש כאן חובבי מאזדה שידעו לרדת לעומק העיניין.

ליום יום: Alfa Romeo 147 2.0 TS 2002 with 4 Koni & 30mm MAD lowering springs

לאישה: Alfa Romeo Mito Multiair 135HP 2014

לנשמה: Lancia Delta GTi.e 2.0 16v

פורסם

פותח השרשור - קנה GTI ועשה את הפרוייקט הזה.

 

287 כ"ס ו 45 קג"ם בגדישה של 1.8 באר. :)

 

או קנה את ה RC שיש פה למכירה (כולל חלקים לטורבו) ועשה את זה

 

377 כ"ס ו 45 קג"ם בגדישה של 2.3 באר. :evil:

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

פורסם
אם כבר מדברים על העלאת כוחות סוס במנועים סגורים

קראתי פעם על מאזדה לאנטיס שבחול היא מוציאה 130 כ"ס

ובארץ 115. מה צריך לעשות בשביל שהרכב יעמוד על 130 כ"ס?

 

דגם המנוע הוא BP-ZE מצוי לרוב במאזדה מיאטה בתצורה אורכית (ולכן לא ניתן להשתלה במאזדה רגילה).

 

מה שכן המנוע הנ"ל מגיע גם במאזדה FAMILIA NEO בתצורה רגילה (לרוחב). - יש רק אחד למכירה בEBAY גרמניה כבר מעל שנה.

 

המנוע מתאפיין בקאמשפטים שונים (חמים), ניהול מנוע אגרסיבי יותר -וכמובן תדלוק באוקטן גבוה. סעפת יניקה שונה , וזהו.

 

יש לציין כי כל מנועי מאזדה מסדרת Z הם בעלי יחס דחיסה גבוה ביותר, וניהול מנוע אגרסיבי יותר ,ממנועי סדרת B. (לי ברכב יש דגם Z).

 

בהצלחה.

תת היגוי זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק הקדמי של הרכב, היגוי יתר זה כאשר אתה פוגע בקיר עם החלק האחורי של הרכב. כוחות סוס זה באיזו מהירות פגעת בקיר, מומנט זה לאיזה מרחק לקחת את הקיר איתך.

  • חודש מאוחר יותר...
פורסם

יש גם (או היתה לא מזמן) 206 180 כ"ס אטמוספרית שיקח לבחור הרבה זמן עד שירצה להתקדם ממנה או לגדוש אותה ..

 

הכל שאלה של תקציב.

 

עריכה:

לא שמתי לב אבל "אמרו את זה קודם לפני זה לא משנה"

 

""או קנה את ה RC שיש פה למכירה (כולל חלקים לטורבו) ועשה את זה""


×
×
  • תוכן חדש...