Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גדישה ב-206


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6005 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ערב טוב.

אחרי חיפוש נרחב באי ביי מצאתי שתי קיטים של טורבו.

האחד:

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Peugeot-206-T3T4-TurboCharger-Turbo-Kit_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem518cef109eQQitemZ350256828574QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

 

והשני:

 

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Peugeot-206-T3T4-Turbo-Charger-Kit_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem3ca48185acQQitemZ260457989548QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

 

רציתי לדעת איזה מהם עדיף מה ההבדלים וכמה יעלה לי כול הפרוייקט?

וכול פרט אחר שתוכלו להוסיף לי

 

הרכב פג'ו 206 1400 ידני.

ובבקשה ללא הטפות מוסר כגון לא משתלם, לא שווה וכו'

 

בתודה מראש טל

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

  • תגובות 30
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

2 הקיטים זולים עד כדי גיחוך, לא היתעמקתי אבל אני מנחש שזה סיני.

מה שכן טורבו T3 T4 יהיה ענק על הרכב שלך,אני הייתי הולך על טורבו קטן יותר לטובת סבירות נורמאלית.

עבודה תעלה לך באיזור ה5K במידה ולא יתגלו בעיות בדרך והכל יילך חלק עם החלקים שקנית.

פורסם

אין שום סיכוי שתצליח להרים פרוייקט ב400 דולר וגם לא ב800.

גש לסדנא הקרובה לביתך ותתחיל להיתעניין ברצינות בנושא.

 

כמו כן חפש באינטרנט רכבים עם מנוע כמו שלך שבנו עליהם פרוייקט ותיהיה לך אינדיקציה ראשונית.

ישנן כמה וכמה 205 כם אותו מנוע שגדשו שמסתובבות ברחבי העולם בפורומים השונים.

פורסם

אהלן .

בטח ששתי הקיטים זולים עד כדי גיחוך , הסיבה הפשוטה שכל התחולה שלהם לא שווה כלום .

אין סעפת בכלל והקיט הזה לא באמת מתאים לרכב שלך או לכל רכב אחר , סתם משהו נחמד עשה חיפוש על קיט טורבו לאונו לדוגמה ותמצא שאותו קיטים ששמתה נמכרים גם בשביל אונו טורבו , הפלא ופלא ? כמובן שאין שום קשר ושתי הקיטים לא באמת יתאימו.

אל תתעסק אם הטורבוים ל EBAY הסינים , אני מכיר מישהו שהזמין GT35/40 השם מפוצץ נכון ? חבל שהטורבו לא , בלחיצה עם כל T3 מעפן יפרק אותו.

 

 

אתה רוצה לשים טורבו כך את העניין ברצינות , רד מהעץ של 400 כוח , ואל תחשוב שזה פרויקטים מסובכים כמו לבנות ספינת חלל .

אם תפשט את העניין עד לשורש תוכל לעשות את זה בצורה יעילה , זולה משהו , ואם תוצאות .

רד מקיטים של EBAY לא יצא לך משם כלום .

לא יודע בכמה ימי עבודה אתה תכלס מתכנן לגדוש , לדעתי עבוד ככה אסוף כל מה שאתה צריך .

קנה עוד קארטר ותן אותו למישהו שירתך לך ניפל לחוזר שמן .

רכוש סעפת שמתאימה לרכב שלך באמת , קנה טורבו אם פלאנג מתאים .

תקנה מפצל ללחץ שמן עם הברגה מתיאמה וצינור שזור .

פורק , אינטר ושאר דברים ששכחתי אולי .

מפה נשאר לך להשאיר את הרכב אצל מישהו שיעשה לך את כל עבודות הצנרת , צנרת גדישה , דאון פייפ , צנרת פליטה .

ואז סיימתה את שלב א של הסיפור ואתה תכלס גודש , כך בחשבון שתטרך ניהול , ציפ או כל דרך אחרת להתעסק עם ניהול .

כמובן שעונים כבר מההתחלה ולא לחכות . גם אם תחליט לחכות קצת אם ניהול כדאי שיהיה שעונים מההתחלה שלא תעיף דברים באוויר .

ועדיין כל הסיפור זה על מנוע סגור , לכן תוכל לשכוח מלגדוש בשמיים כי סביר להניח שזה לא יחזיק .

 

המון הצלחה

אור

פורסם

אור קודם כול המון תודה.

דבר שני אני מטפל ברכב אצל אורן העלתי את הגדישה אצלו פעם והוא אמר שאני יצתרך לפתוח מנוע בכול מקרה.

אני לא רוצה לגדוש בשמיים וגם לא חשבתי בכלל על אזור 400 כוח סוס!

הרכב שלי כרגע כ-75 כוח סוס, גדישה שתיקח אותי ל-150 כוח סוס אני יהיה יותר ממבסוט בתור התחלה.

אני נמצא בפורום דיי הרבה זמן אך לא יצא לי להתעניין הרבה בגדישות, כול עזרה שתוכל לעזור לי אני ישמח.

מה לקנות מאיפה לקנות וכמה זה יעלה לי בערך אזס אני יותר מאשמח.

תודה מראש טל

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

יש לי עוד שאלה:

פרוייקט של החלפת מנוע למנוע של CC או GTI כמה יעלה בערך?

זה יתן פלוס מינוס את אותם נתונים שאני חושב עליהם.

שוב תודה

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

העלאה של 75 כ"ס ל-150 היא בגדר חלום בתקציב של פחות מ-10 אלף, במקרה הטוב.

ומנוע של GTI מפיק כ-137 כ"ס על מנוע 2000, אין לי מושג אם זה אפשרי או לא

אז אני מעדיף לא להטעות אותך.

Golf GTi MK5: Revo Stage 2+ - Tein SuperStreet 2 - MILLTeK Performance Pipe - APR Hpfp

למכירה: איביזה טורבו 20VT.

פורסם

למה לא תאושר לפי מה שהבנתי עם יש אותו רכב בעל אותו מנוע לא צריכה להיות בעיה.

השאסי היא אותו דבר הרכב נראה בדיוק אותו דבר.

מה יכולה להיות הבעיה?

צרפתיה היא כמו אישה, אתה מוציא כרטיס אשראי רק בשבילה:brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall: :brickwall:

פורסם

מנוע ה1400 סמ"ק הוא מסדרת הTU. מנוע ה2000 סמ"ק הוא מנוע EW. מנועים שונים לגמרי.

במילים אחרות - זה אומר שיש לא מעט עבודה כדי להשתיל את המנוע הזה פנימה.

 

ולאשר את זה ברישיונות יהיה סרט, אם בכלל אפשרי. זה לא משנה שיש 206 עם מנוע כזה, הימים היפים והתמימים האלו עברו מין העולם.

מחפש סוזוקי ג'ימני סטיישן 1,600 סמ"ק אוטומט

פורסם

אחי בדק בזמנו את האפשרות לבצע החלפהבXS 206 למנוע GTI, ויתר על הרעיון בסוף בעיקר בגלל עלויות וחוקיות.עדיף להחליף את האוטו לGTI ולעשות יישור קו. יעלה בערך אותו דבר, עם אמינות הרבה יותר גבוהה.

 

נעשו כמה וכמה פרויקטים של גדישה על המנוע 1400 בעולם, כולם נוסעים מעולה, אבל זו השקעה רצינית. יש הרבה עבודה ותכנון על פרויקט כזה, כדי לעשות אותו נכון.

יותר קל לבחור אוטו שגודש כבר. אם אתה מטורף על האוטו שלך, קח בחשבון עלויות גבוהות.

 

שיהיה בהצלחה!

  • ספונסר פורום
פורסם

שלום לכולם.

קודם כל תיקון קטן לטל,גדישה אי אפשר להעלות ברכב לא גודש.

 

למרות שזה פורום שיפורים,במקרה הנ"ל הייתי מציע לטל למכור את הרכב ולקנות 206GTI,החבילה הכוללת תהיה טובה יותר ממה שהוא יקבל מהרכב שלו גם לאחר השקעה כספית גדולה,הן מבחינת מנוע,גיר,מתלים,ובלמים.

בברכה,אורן


×
×
  • תוכן חדש...