Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

צמיגים Civic 2002 - 185/70/R14 88H - מה דעתכם על Kleber בבקשה?


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6088 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

מרוצה מ-Kleber 185/70 R 14 88T DYNAXER HP2 בני 3+ שנים, חייב להחליף ל-88H (סימול מהירות נדרש בהונדה סיוויק 2002) - להלן תוצאת חיפוש לדגמים שמתאימים לי:

 

http://www.tires4u.co.il/?search=1&ar=1&r=14&a=70&s=185&sc=88H

 

נוטה אומנם להישאר עם קלבר, אבל פתוח להמלצות נוספות ואודה מאוד לדעתכם! :-)

סגנון נהיגתי רגוע, מאיץ רק בכבישים ישרים ולעתים רחוקות (בטיול, אם החניה מחייבת) נוסע בדרכי עפר.

סדר העדיפויות שלי הוא כדלהלן:

  1. קודם כל אחיזת כביש טובה, גם בכביש רטוב וגם בפניות (אין לי ESP שיידע להאט לי נקודתית כל גלגל),
  2. אח"כ נוחות נסיעה (שזה מבחינתי ריכוך מהמורות + שקט מהכביש),
  3. רק בסוף, אם בכלל ניתן עדיין לשלב גורם זה - חסכון (בקניה + שוטף, קרי דלק).

כמו"כ האם ההמלצה הגורפת היא עדיין לצמיגי אנטון ביפו? (אני במרכז).

תודה!

פורסם

תודה רפי!

בהיעדר תגובות אחרות (למה?) אני כנראה אתקשר לוודא זמינות של הנ"ל:

 

4 צמיגים של חברת Kleber מדגם Dynaxer HP2 185/70/R14 88H

 

לאיזה מחיר (כולל עבודה מן הסתם?) ותאריך צמיגים עלי לצפות?

 

* אגב, ערכתי חיפוש מאוד מקיף בפורום ואכן ישנן המלצות חמות לקלבר, אלא שהן די ישנות - חשבתי שאולי יהיה לכם מה לחדש, או לפחות לתמוך בבחירה... :wink:

×
×
  • תוכן חדש...