Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6087 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

כשאני אני נוסע באוטו (בעיקר שהאוטו קר)

 

קורה מצב כזה, אם אני לוחץ קצת גז הכל בסדר, אם אני לוחץ עד הסוף גם הכל בסדר

אבל אם אני לוחץ עד האמצע כאילו לקראת הסוף המנוע כאילו נחנק הגז לא מגיב מקרטע כזה..

 

זה מה זה מעצבן אם אני בעלייה או משהו ואני רוצה להביא עוד גז אני לא יכול חוץ מפול גז..

 

פיאט אונו שנת 90 ידנית

פורסם

שלום רב !

האם בנסיעה במישור במהירות שיוט, הרכב מתפקד כרגיל בכל מהירות ובכל הילוך, אך לא כאשר אתה עוזב את דוושת התאוצה, ומנסה להאיץ שוב ?

במקרה שזה המצב,בעייתך קשורה קרוב לוודאי לסתימות בקרבורטור ,המחייבות נקוי שיפוץ וכוון.

במקרה כזה עלייך לפנות למכון קרבורטורים, חפש המלצה על מכון קרבורטורים אמין ומקצועי באוף טופיק, בקטגורייה " המלצות חמות על בעלי מקצוע" :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247317&page=3

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
איזה אונו, 45 או 55 או 70?.

האם אונו דור 1 או דור 2?.

החשד הראשון הנו למסנן דלק סתום או משאבת דלק חלשה או קרברטור שדורש שיפוץ ונקוי.

בברכה - רפי לין :-)

 

70, פילטר דלק חדש.. משאבה לא יודע.. יש לי תחושה שזה הקרבורטור..

 

 

שלום רב !

האם בנסיעה במישור במהירות שיוט, הרכב מתפקד כרגיל בכל מהירות ובכל הילוך, אך לא כאשר אתה עוזב את דוושת התאוצה, ומנסה להאיץ שוב ?

במקרה שזה המצב,בעייתך קשורה קרוב לוודאי לסתימות בקרבורטור ,המחייבות נקוי שיפוץ וכוון.

במקרה כזה עלייך לפנות למכון קרבורטורים, חפש המלצה על מכון קרבורטורים אמין ומקצועי באוף טופיק, בקטגורייה " המלצות חמות על בעלי מקצוע" :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247317&page=3

בברכה

צביקה

 

 

פשוט שאני לוחץ "עוד קצת" על הגז המנוע נחנק, מרגישים בעיקר בהילוכים נמוכים (מן הסתם)

כנראה זה הקרבורטור כי הוא חדש, מישהו מכיר את שירי קרבורטורים? איך הוא?

פורסם
70, פילטר דלק חדש.. משאבה לא יודע.. יש לי תחושה שזה הקרבורטור..

 

 

 

 

 

פשוט שאני לוחץ "עוד קצת" על הגז המנוע נחנק, מרגישים בעיקר בהילוכים נמוכים (מן הסתם)

כנראה זה הקרבורטור כי הוא חדש, מישהו מכיר את שירי קרבורטורים? איך הוא?

שלום רב !

מה זאת אומרת, הקרבורטור חדש?

כוונתך בוודאי, ששיפצת קרבורטור לאחרונה אצל שירי קרבורטורים בראשל"צ?

או שבכוונתך לעשות זאת עכשו?

אנא פרט בהרחבה, איזה טיפול עשית לאחרונה ברכב במערכת הדלק והקרבורטור?

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם
שלום רב !

מה זאת אומרת, הקרבורטור חדש?

כוונתך בוודאי, ששיפצת קרבורטור לאחרונה אצל שירי קרבורטורים בראשל"צ?

או שבכוונתך לעשות זאת עכשו?

אנא פרט בהרחבה, איזה טיפול עשית לאחרונה ברכב במערכת הדלק והקרבורטור?

בברכה

צביקה

 

לפני כמה זמן המצוף בקרבורטור הישן נפצע

אצל שירי הרכיבו לי ראש קרבורטור (+מצוף) חדש,

מאז זה ככה..

 

שכחתי לציין עובדה מאוד חשובה, שאני נוסע עם צ'וק, זה מסתדר והאוטו נוסע בסדר גמור

פורסם

שלום רב !

חזור לשירי קרבורטור, ותתחיל לשיר לו את השיר הבא:

" שירי יקר וגם חמוד, ביצעתי אצלך לא מכבר טיפול דחוף, הקרבורטור שלי,מסתבר שנפצע, והגיע אליך, לקבל חבישה,

בדיעבד התברר שהראש והמצוף, חייבים בהחלפה, ההחלפה בוצעה, אך למרבה האכזבה, הרכב החל לקרטע בעת האצה.

שימוש בצוק שיפר את הבעייה, מה שהצביע על חבישה לקוייה, אבקשך להחזיר את הסכום ששולם, תמורת כלום, אך עם

הרגשה, שלא פתרת לי לי כלום, עקב כך ועם כל הכבוד, אפנה למומחה, שמתמחה בנושא, שאחר בפורום, לא היה מהסס ויוצא, שפתר ויפתור בעיות לרבים אחרים, שפנו לאוף טופיק, לפרגן ולחלק שבחים, הביעו בכתב את שביעות רצונם, ורבים אחרים, הגיעו בזכותם,

עם כל הצניעות ועם כל הענווה, רבים וטובים הגיעו מחיפה, גם מבאר שבע לא נפקד מקומם, וגם מהצפון, הגיע נציגם".

אם עדיין לא הסקת מסקנה, חשובה, צר לי אך אין באמתחתי עוד עיצה.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

פורסם

שלומי שלום.

 

לא עלתה לך המחשבה בראש שלא טיפלו ברכב כמו שצריך לאחר שכביכול תוקן ומאז החלה הבעיה?

לא נדלקה לך נורה? (כוונה בראש ולא ברכב..)

 

 

וצביקה ידידי, אתה פשוט משורר, או שיש לך יותר מדי זמן פנוי. :lol::lol::lol:

לתמיכה טכנית וייעוץ בחומרה ומחשבים פנו בה"פ.

החלפת מסכים לניידים בעלות ללא תחרות.

פורסם
שלום רב !

חזור לשירי קרבורטור, ותתחיל לשיר לו את השיר הבא:

" שירי יקר וגם חמוד, ביצעתי אצלך לא מכבר טיפול דחוף, הקרבורטור שלי,מסתבר שנפצע, והגיע אליך, לקבל חבישה,

בדיעבד התברר שהראש והמצוף, חייבים בהחלפה, ההחלפה בוצעה, אך למרבה האכזבה, הרכב החל לקרטע בעת האצה.

שימוש בצוק שיפר את הבעייה, מה שהצביע על חבישה לקוייה, אבקשך להחזיר את הסכום ששולם, תמורת כלום, אך עם

הרגשה, שלא פתרת לי לי כלום, עקב כך ועם כל הכבוד, אפנה למומחה, שמתמחה בנושא, שאחר בפורום, לא היה מהסס ויוצא, שפתר ויפתור בעיות לרבים אחרים, שפנו לאוף טופיק, לפרגן ולחלק שבחים, הביעו בכתב את שביעות רצונם, ורבים אחרים, הגיעו בזכותם,

עם כל הצניעות ועם כל הענווה, רבים וטובים הגיעו מחיפה, גם מבאר שבע לא נפקד מקומם, וגם מהצפון, הגיע נציגם".

אם עדיין לא הסקת מסקנה, חשובה, צר לי אך אין באמתחתי עוד עיצה.

בברכה

צביקה

אחלה שיר ;)

 

שלומי שלום.

 

לא עלתה לך המחשבה בראש שלא טיפלו ברכב כמו שצריך לאחר שכביכול תוקן ומאז החלה הבעיה?

לא נדלקה לך נורה? (כוונה בראש ולא ברכב..)

 

אני קצת איטי... :\

 

 

בכל מקרה קפצתי היום אל שירי קרבורטורים, הוא גילה שם לכלוך, ניקה אותו, עכשיו הכל בסדר..

תודה רבה לעוזרים!

פורסם
שלום רב !

האם בנסיעה במישור במהירות שיוט, הרכב מתפקד כרגיל בכל מהירות ובכל הילוך, אך לא כאשר אתה עוזב את דוושת התאוצה, ומנסה להאיץ שוב ?

במקרה שזה המצב,בעייתך קשורה קרוב לוודאי לסתימות בקרבורטור ,המחייבות נקוי שיפוץ וכוון.

במקרה כזה עלייך לפנות למכון קרבורטורים, חפש המלצה על מכון קרבורטורים אמין ומקצועי באוף טופיק, בקטגורייה " המלצות חמות על בעלי מקצוע" :

 

http://www.carsforum.co.il/vb/showthread.php?t=247317&page=3

בברכה

צביקה

שלום רב !

ובא לציון גואל, ציינתי כבר בהתחלה, שבעייתך קשורות לסתימות דלק.

 

אינני משורר, ואיני מתיימר להיות כזה, אך חלק מחברי הפורום משרים עלי מוזה, וזה פשוט יוצא לי.

בברכה

צביקה

צביקה נפטר בדצמבר 2016 ועזב אותנו לעולם טוב יותר. יהי זכרו ברוך

 

ליצירת קשר, בנושא קרבורטורים בלבד , פנה לנייד בלבד:054-4861318

×
×
  • תוכן חדש...