Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
:x

אהלן רפי

קנית את הדרבי מחיים סירי?

אני לא מאמין שהוא מכר!

 

לא, מה פתאום נראה לך שחיים סירי ימכור כלי כזה? (אין סיכוי)

זה כלי שקנתי בשנת 85 בערך וכשהתחתנתי לפני כ- 20 שנה הנשמה שלי לא הרשת לי לגוע בו.

עכשיו החלטתי לשפץ אותו.

  • חודשיים מאוחר יותר...
  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום לכולם,

 

זהו, סוף סוף הגיע "אחרי החגים" וזה הזמן לקיים הבטחות. אז ללא הרבה מילים, אני מצרף את התמונות שהבטחתי לגבי סיום שיפוץ 2 הגלגלים של "נסיך 3" (דרבי סופר כזכור לכם).

 

מה עוד היה? ובכן, לא הייתי רגוע בתקופה האחרונה לגבי "נסיך 1" (דרבי אירופה) שהרכבתו הסתיימה בסוכות לפני שנתיים בדיוק בעזרתו האדיבה של עמית. התקופה ההיא היתה טרם השיפוצים המטורפים של ליאור שמהם למדתי המון, ולכן, לאחר שראיתי את מה שליאור עשה עם ההונדה mb, קינן בליבי הרצון לבצע מקצה שיפורים שיכלול בין השאר גילוון של צירי הגלגלים וחלקי מתכת אחרים שבפעם הקודמת הברקתי אך לא מיגנתי בפני חלודה, ולכן אחרי שנתיים הם שבו וכוסו מעטה חום של חלודה, וגם צביעה של המנוע, והכי חשוב - שיפוץ המתלה הקדמי שהסתבר שיש איתו בעיה (טרם ירדתי לשורש הבעיה אבל אני מתכוון לעשות זאת).

 

בנוסף, במהלך השנתיים שחלפו מסיום פרוייקט "נסיך 1" הצלחתי ליצור קשר עם מישהו נחמד בספרד, שחיבר אותי לאתרי אינטרנט בספרד בהם יש פורומים העוסקים בשיפוץ כלים מתוצרת ספרד (דרבי, בטא, בולטקו, מאייקו וכו') וכן לאתרים בהם מוצעים למכירה חלפים וחלקים, דבר שאיפשר לי לרכוש דברים שהיו חסרים לי בשיפוץ שהסתיים.

 

היות וכך, שינסתי מותניים וניצלתי את החופש להתחיל את הפירוק מחדש. אני חייב לציין שרכשתי מיומנות רבה בפירוק של דרבים. עד היום פירקתי כבר 3 כלים לרמת בורג וכעת זו הפעם הרביעית בה אני מפרק כלי כזה. התכנון שלי הוא כאמור לעבוד על הפרטים הקטנים שלא הייתי מודע להם בעבר, לצבוע מנוע, לתקן את המתלה הקדמי ולהשלים את צמת החשמל (השגתי מתג אורות מקורי וגם פנס אחורי).

 

הנשמה די הופתעה מהשקט הפתאומי שירד על הבית והחליטה לברר למה היא פוגשת אותי מדי פעם עם חיוך על הפנים, דבר שלא ממש תואם לאג'נדה שלה לגבי נישואים מאושרים (שלה בעיקר). היא נכנסה לסדנא שלי ושם מצאה אותי מאזין למוסיקה משנות ה-80, שקוע כולי הפירוק של הדרבי, ובקיצור - מאושר עד בגג כמו דיראני בזמן שפגש את החוקר ג'ורג' חובב האלות ...... היא כל כך נדהמה מהעובדה שאני עוד זוכר איך מחייכים, ומיהרה להנציח את המעמד בתמונות, כדי שיהיו לי זיכרונות טובים בזמן שאסייד את הסלון (סתם פרוייקט קטן שעלה בדעתה כשנוכחה לדעת שאני מבזבז זמן יקר על הברזלים החלודים שלי).

 

אז תהנו מהתמונות, ונשתמע בהמשך.

 

שלומי

PA020048.jpg

PA020049.jpg

PA060107.jpg

PA060098.jpg

פורסם

אתה מצליח להעלות חיוך גם על שפתי בכל פעם מחדש בכתיבה שלך.

 

כבוד על השיפוץ!

 

ואכן המר"ן הברוך ליאור ילאו"ט הוא הוא האורים והתומים של שיפוץ הדו"ג בארץ וביחד עם ל"ו

הצדיקים מרובעי הגלגלים, מפחים בשר ודם בעצמות היבשות והם עמוד האש. - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

 

זהו, סוף סוף הגיע "אחרי החגים" וזה הזמן לקיים הבטחות. אז ללא הרבה מילים, אני מצרף את התמונות שהבטחתי לגבי סיום שיפוץ 2 הגלגלים של "נסיך 3" (דרבי סופר כזכור לכם).

 

שלומי

 

שמעתי שמועה שיש דברים מעניינים וחשובים ברמה של הדרבי +/-

האם גם להם זה כבר אחרי החגים ?

 

תמשיך ככה

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
שמעתי שמועה שיש דברים מעניינים וחשובים ברמה של הדרבי +/-

האם גם להם זה כבר אחרי החגים ?

 

היי ישי,

 

אל תאמין לשמועות, רק להוכחות.....וחוץ מזה, נראה לך שיש משהו יותר מעניין או חשוב מהדרבים שלי או מהנשמה שחיה איתי (בדיוק בסדר הזה)?

 

אני מכחיש כל שמועה מכל סוג (למקרה שחס וחלילה הנשמה תיכנס לפורום.....).

 

וחוץ מזה, גם לגבי השמועה חל הכלל של אחרי החגים.......ואני שותל כאן רמז לחברי הפורום שנאלצים מדי פעם לקרוא את ההגיגים המוזרים שאני כותב.....

 

שלומי

  • חודשיים מאוחר יותר...
פורסם

שלום לכולם,

 

כמעט חודשיים וחצי חלפו מאז העידכון האחרון. אכן, פרק זמן ארוך אך בוודאי הבנתם שהשיפוץ הזה מתנהל בעצלתיים ממספר טעמים כגון מחסור כרוני בתקציב, חוסר נכונות לפשרות או נכונות לעגל פינות, ופרוייקט חדש שהשתרבב במקרה - הפאנטיק שלי.

 

ובכן, כפי שוודאי הבנתם משרשור אחר שפתחתי לעניין יבוא בולמים, החלטתי אי שם בסוף החודש שעבר שאין מנוס ואני פשוט חייב למצוא בולמים חדשים לנסיך. אין שום טעם לשפץ את הבולמים הישנים שהחזירו את נשמתם לבוראם בערך לפני 25 שנה.

 

חמוש בתובנה הזו יצאתי למסע חיפושים ברחבי האיביי ולשמחתי מצאתי זוג בולמים חדש, מתוצרת חברת betor, והמוכר הספרדי הבטיח לי שמדובר בבולמים חדשים לחלוטין שמיוצרים ע"י אותה חברה ששיווקה במקור את הבולמים לחברת דרבי בתחילת שנות ה-80. שאלתי אם יש בולמים במידה של 330 מ"מ והוא הבטיח חגיגית שאכן כך הדבר. העיסקה סוכמה, התשלום הועבר, וכל שנותר היה לעשות הוא להמתין חודש נוסף עד שהבולמים יגיעו לארץ ויצלחו את משוכת המכס/משרד התחבורע. ליתר ביטחון הגשתי בקשת אישור יבוא למשרד התחבורע, אישור שאכן התקבל בתום 10 ימים מיום הגשתו.

 

אתמול בערב בשובי הביתה בתום עוד יום עמל משמים ומייגע אל מול מסך המחשב, תחת אורה הקופח של מנורת הפלואורסנט במשרד, מצאתי את הנשמה נסערת מעט יותר מכרגיל. מאחר ואני שועל קרבות ותיק ולמוד חוכמת חיים אל מול גחמותיה של הנשמה, מיד קלטתי שככל הנראה הגיעה הודעה מהדואר על חבילה הממתינה לי. אכן, בתום מספר שניות לחימום מנועים, פרצה הנשמה בצווחות על הפיגוע הכלכלי החדש שגרמתי. על ההודעה מהדואר היה רשום שיש לשלם מכס בגובה 216 ש"ח. הנשמה הסיקה מכך (ובצדק) כי לאור עלות המכס הזו הרי שעלות החלק שהגיע גבוהה פי כמה (נשמה חכמה לצערי), וזו כבר סיבה מעולה עבורה לפצוח בסבב יללות. מיהרתי להבטיח לה שזה כמובן החלק האחרון שהיה חסר להשלמת הדרבי, ובלעדיו כל ההשקעה שהושקעה עד היום תרד לטימיון.

 

הנשמה שאלה בחשדנות האם אני משוכנע שזה החלק האחרון ואני שבתי והצהרתי חגיגית כי זה אכן החלק האחרון לדרבי.אני אף פעם לא משקר לנשמה כי התשלום אחר כך כואב הרבה יותר, אבל לא מצאתי לנכון לציין שאומנם עם הדרבי סיימתי אבל יש עוד לפחות 5 חבילות נוספות בדרכן מאיטליה עם חלקים עבור הפאנטיק. החלטתי שאתמודד עם כל צרה בשעתה. אני חייב ליצור קשר עם רשויות הדואר או לשכור תא דואר חלופי. אני מניח שעלות שכירת תא דואר זולה ונעימה יותר מקיבוע שברים......

 

זהו. היללות שכחו לאחר כשעה, נמסרה הודעת הרגעה לציבור דיירי הבית, והכלבה הארורה הסכימה לצאת מתחת לשמיכה שם היא התחבאה כי סברה בטעות שהנשמה כועסת עליה (איזה כועסת ואיזה נעליים, הנשמה והכלבה הארורה צמודות אחת לשניה כמו חבר כנסת לכסא, שונאות אחת את רעותה עד כדי אהבה אינסופית.......).

 

היום בבוקר סרתי שמח וטוב לבב אל משרד הדואר באור-יהודה, התמודדתי בהצלחה עם נחילי אדם שמשוכנעים שעמידה בתור היא המלצה בלבד שאינה חלה עליהם בהכרח, דרכתי על זקנות, דקרתי כמה שליחים ממהרים, שילמתי את חובי לרשויות המכס, ונסעתי אל המשרד. פתחתי את החבילה בששון, וכמו ששיערתי, הבולמים שנשלחו הם חדשים ונוצצים, בדיוק כמו בתמונה, רק במידה של 340 מ"מ במקום 330 מ"מ כמו במקור.....

 

אין לי כוונה להחזיר אותם אל המוכר. מקסימום החלק האחרוי של הדרבי יהיה גבוה בסנטימטר אחד. יש מקרים בהם כל סנטימטר חשוב אך אני חושב שהפעם לא מדובר באחד מהמקרים האלה, וחוץ מזה, אני תמיד יכול לבקש מהנשמה למתוח אותי בסנטימטר. אני משוכנע שהיא יכולה לעשות זאת בלי להזיע יותר מדי.....

 

הנה התמונות. תהנו.

 

שלומי

 

נ.ב - שכחתי לציין דבר נוסף, ככה על הדרך, החלקים ה"אדומים" עברו ניקוי חול אצל יגאל, נצבעו בפריימר, וממתינים לצביעה סופית כאשר השמש תפציע ומזג האוויר יתחמם למספר ימים וזה אומר שברור שהשנה תהיה גשומה בגלל שאני צריך לצבוע את הדרבי....... תמונות בהמשך.

PC260234.jpg

PC260236.jpg

PC260235.jpg

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

הי שלומי ,

 

זהו אני סיימתי להרכיב את הדרבי, יצא משהו משהו.

מניע יפה ,אך אני לא יכול לצאת לסיבוב.

מאחר וחסר לי את החילזון שמותח את הקלאץ'.

הדבר הזה משגע אותי ואין לי מושג איך אני משיג את החלק הזה .

אתה יכול לעזור לי?

כמו כן חסר לי מכסה למיכל דלק כיסוי לארגז כלים .

במהלך הרכבת הגלגל הקדמי ,קשה לי לומר את זה ,אבל התמסורת שמחובר אליה הכבל של הספידומטר , נשבר.

תמונה0024_Edit001.jpg

תמונה0031.jpg

פורסם
הי שלומי ,

 

זהו אני סיימתי להרכיב את הדרבי, יצא משהו משהו.

מניע יפה ,אך אני לא יכול לצאת לסיבוב.

מאחר וחסר לי את החילזון שמותח את הקלאץ'.

הדבר הזה משגע אותי ואין לי מושג איך אני משיג את החלק הזה .

אתה יכול לעזור לי?

כמו כן חסר לי מכסה למיכל דלק כיסוי לארגז כלים .

במהלך הרכבת הגלגל הקדמי ,קשה לי לומר את זה ,אבל התמסורת שמחובר אליה הכבל של הספידומטר , נשבר.

 

שלום רפי,

 

שמח לשמוע שסיימת את המלאכה. לצערי, אני לא יכול לעזור לך עם חלקי חילוף אבל אני בהחלט יכול להפנותך אל האתרים הרלוונטיים בספרד מהם אני ביצעתי את הרכישות.

 

לגבי מכסה לארגז כלים ומכסה טנק דלק פנה בבקשה אל ז'ואו גוארנר בכתובת המצ"ב: http://www.motosguarnerclasicas.masopciones.com/contacto.html

 

אני רכשתי ממנו מכסה לארגז כלים וגם מכסה טנק דלק ואפילו פנס אחורי ומגן שרשרת. הוא לא זול אבל הוא היחיד שמחזיק את הפריטים הללו חדשים. כתובת הדוא"ל שלו היא: [email protected]

 

אני רואה שחסרות לך גם מדבקות לטנק דלק + מדבקות למכסי צד + מדבקות למזלג קדמי. אתה יכול לפנות אל מוכר ספרדי נוסף בשם קרלוס שהוא היצרן של המדבקות והוא ישמח לשלוח לך סט מושלם בעלות של כ-60 יורו. כתובת הדוא"ל שלו היא: [email protected]

 

 

כפי שאמרתי, אני לא יכול לסייע לך בחילזון ספידומטר כי גם אצלי כל השלושה אינם תקינים. גם לגבי חילזון מצמד, אין לי אפשרות לסייע כי אין לי רזרבה. אני מציע שפשוט תיכנס לאתר "יד 2" הספרדי ותחפש, ואל תהסס ליצור קשר עם המוכרים שם. כדאי להיעזר בתוכנת תרגום כי רובם אינם מדברים אנגלית. באתר הזה תוכל למצוא כל מה שתרצה עבור הדרבי ועם קצת מזל גם יענו לך. הנה הכתובת: http://www.milanuncios.com/motor/derbi-rd.htm

 

בהצלחה.

 

שלומי

פורסם

שוב שלום רפי,

 

תוספת קטנה, הנה המדבקות של קרלוס כפי שהן מופיעות באתר "יד 2 " הספרדי:http://www.milanuncios.com/accesorios-para-motos/adhesivos-derbi-rd-49787576.htm

 

שלומי

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

שלום חברים וחברות,

 

מזמן לא עידכנתי לגבי אהבת נעורי, הדרבי היקר שלי.

 

אז ככה, צביעת החלקים ה"אדומים" הושלמה, כולל שלדה, מתלה אחורי, משולשי קידון, "בקבוקים" למזלג קדמי, ועוד פיצ'פקעס קטנים. נותר רק מיכל הדלק והוא כרגע בהליך צביעה שאני מקווה שיסתיים בקרוב. תמונות עדכניות יש לי אך משום מה אני לא מצליח להעלותן. אני מבטיח לתקן זאת בקרוב....

 

בינתיים, תוך כדי התקדמות בערוץ השני של השגעון שלי, כלומר שיפוץ הפאנטיק, מצאתי זמן להעמיק את השריטה העוסקת בדרבי ואני אסביר מנקודת מבטה של הנשמה שחיה איתי. לטענתה, ניתן לתמצת את האופי שלי במילה אחת - "כפייתיות". היא טוענת שכאשר אני נכנס לפרוייקט כלשהו, אני חייב שהוא יצא מושלם עד לפרט האחרון, אחרת אני חש החמצה ואז מטבע הדברים מוציא אותה מדעתה. אני חייב לומר שאני מסכים עם האבחנה הזו (אני מקפיד להוציא לה את הנשמה על בסיס קבוע, אני קורא לכך אהבה.....).

 

היות וכך, חשתי חוסר שביעות רצון אדירה מכך שאינני מצליח להשיג מראה מקורית וידיות רוכב מקוריות. את כל השאר כבר השגתי. זה פשוט לא נתן לי מנוח, ואם אני לא רגוע אין סיבה שבספרד יהיו רגועים......התחלתי להפציץ בהודעות דוא"ל את כל מי שאי פעם רכשתי ממנו משהו עבור הדרבי והוא במקרה ספרדי.....או פורטוגלי......

 

ההתעקשות נשאה פרי וידידי משכבר הימים פרנק (או פרנסיסקו בשמו הספרדי), נשבר והחל לחפש עבורי מראה וידיות רוכב מקוריות בקרב קהילת סוחרי החלקים בספרד. לשמחתי (או יותר נכון לומר - לשמחתו....), הוא הצליח למצוא מראה חדשה באריזתה המקורית וכן זוג ידיות רוכב חדשות מקוריות. הייחוד של המראה היא בכך שהיא מתחברת לצד שמאל של הקידון, דרך ידית האחיזה ישירות אל הקידון. הייחוד של ידיות האחיזה הוא ב"אוזן" הנמצאת בקצה ומונעת החלקה/פגיעה בכף היד.

 

בנוסף, הוא שלח לי ידית גז חלופית וכן ברז דלק חלופי. אין להשיג מקוריים לצערי. הבעיה היחידה היא שמדדתי לא נכון את קוטר ההברגה של ברז הדלק (חשבתי שאני חכם, קניתי קליברטור ומדדתי לבד, אבל מאחר ולא ידעתי שצריך להתחשב במיקום הספרה 0, החמצתי 3 מ"מ שלמים. אם מישהו במקרה זקוק לברז דלק חדש עם הברגה בקוטר 10 מ"מ הוא מוזמן ליצור קשר לפני שאני שולח אליו בחזרה. המחיר ממש לא גבוה......)

 

מה דעתכם? האם היה שווה להיות כפייתי כדי להשיג את המראה וידיות הרוכב? או שאני סתם כפייתי ללא הצדקה?

 

שלומי

P2060091.jpg

P2060092.jpg

P2060093.jpg

P2060094.jpg

P2060095.jpg

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

בוקר טוב,

 

דווקא יש התרחשויות אבל אין עדיין תמונות.

 

טרם הספקתי לאסוף את החלקים מהצביעה....

 

מעבר לכך, המנועים של נסיך 3 ונסיך 2 נכנסו לטיפול מקיף במוסך כולל פירוק ראשים, אבחון, ניקוי, גירוז, החלפת שמנים ומתן חוות דעת להמשך. הבעיה בכלים הללו שאין חלפים זמינים, בוודאי לא חדשים. אין להשיג אטמים חדשים או מחזירי שמן וכדומה. לשמחתי נאמר לי שהמנוע של נסיך 3 (להזכירכם, זה הדרבי החוקי עם הרישוי על שמי) הוא במצב חדש לחלוטין ולמרות השנים שחלפו מיום השקתו ולמרות שעמד 21 שנים קשור לגדר בשכונת התקווה (משנת 1989 ועד שגאלתי אותו ב-2010), הרי שכמעט ולא רכבו עליו לפני השבתתו, וכל המנוע פשוט חדש. לגבי המנוע של נסיך 2, הוא במצב סביר בלבד ולא מעבר לכך, יוכל להניע כמובן, אבל מאחר ומראש הוא מיועד לשמש כעתודה הרי שאין לי בעיה עם זה.

2 המנועים עברו ניקוי ושטיפה, כאשר מנוע נסיך 2 ישומן, ינויילן ויאוחסן ואילו המנוע של נסיך 3 עובר הכנה לקראת ניקוי סודה וצבע.

 

הכנתי עוד 2 ערימות של ברגים וצירים לגילוון, כל מיני השלמות של הדרבים וכמובן של הפאנטיק, וגם ברגים שכבר עברו גילוון בגלגול קודם אבל יצאו עם לכלוך וכתמים ואני מתכוון לבקש מ"תרשיש" לתקן זאת. הטירחה הגדולה היא לצלם הכל כולל כתוביות המסבירות מאיפה יצא כל בורג ולאיזה שקית עליו לחזור, וזאת על מנת למנוע בלבול בעת ההחזרה מהגילוון.

 

לגבי הפאנטיק - הדואר האיטלקי עובד קשה, משלוחים מגיעים, כסף מועבר, ואני מקווה להוציא היום או מחר את הנאבות מחריטה ואת סנדלי הבלם מהדבקה.......אני גם עסוק בחיפוש אחר ג'אנטים חלופיים קלים במקום המקוריים הכבדים והחלודים מברזל, אבל כל זה נוגע לשרשור האחר שלי שעוסק בפאנטיק וחלילה לא לשרשור הנוכחי של הדרבי (לא מערבבים בשר עם חלב).

 

וחוץ מזה, החורף מוציא את החשק לעשות משהו, מעין עצלות לא מוסברת.

 

שלומי

פורסם

שלום חברים וחברות,

 

זהו זה, סוף סוף, אני מקיים את ההבטחה שלי. הנה התמונות של החלקים "האדומים" לאחר צביעה. מיכל הדלק גם הוא בתהליך עבודה ואני מקווה שבקרוב מאוד יצטרף אל אחיו. בוודאי תשימו לב שיש ג'ק צד כפול וגם תושבת כסא כפולה. אלו חלקים רזרביים שניצלתי את ההזדמנות להכין כרזרבה. אלו כמובן לא חלקים ששייכים לנסיך 2 אלא חלקים רזרביים לחלוטין שהגיעו אלי בכל מיני הזדמנויות

.

אם אתם תוהים מה עלה בגורלו של נסיך 2, הוא מחכה לתורו......הצלחתי להשלים את כל החלקים שחסרו לו כולל הלחמות בשלדה של חלקים שנשברו, וניתן להרכיב אותו ולנסוע איתו ללא בעיה. כרגע הוא מפורק ומקוטלג בארגזים נפרדים. אני בדילמה מה לעשות איתו בעתיד. רציתי לייעד אותו כתורם איברים לנסיך 3 אבל הוא פשוט מושלם ולכן אולי אני אעשה ממנו משהו שונה, אולי קפה רייסר בסגנון ליאור ברוך......סתאאם , אין לי אומץ או ידע לעשות כזה דבר. יכול להיות שאחרי שפרוייקט נסיך 3 יסתיים ופרוייקט הפאנטיק יסתיים אף הוא, אחזור לשחק איתו.

 

זה המקום להודות לחברנו מהפורום אורן ליבנה שביצע את עבודת הצביעה (יסוד+ליטוש+צביעה), אדם שהוא קודם כל חבר, וכמובן שהוא גם איש מקצוע שנרתם בשמחה לעזור לי בהגשמת החלום להחזיר את הדרבי לכביש. אורן ביצע את את העבודה בצורה משובחת ביותר ואני עושה לו פרומו......

 

דרך אגב, המנועים של נסיך 3 + נסיך 2 חזרו משיקום והחייאה. המנוע של נסיך 3 (זה הדרבי החוקי שאת חלקיו אתם רואים כאן) היה במצב כמעט חדש. עבר טיפול, ניקוי, שימון וכו'. המנוע של נסיך 2 היה מעט יותר בעייתי אבל גם הוא במצב סביר. המנוע של נסיך 1 (דרבי אירופה) כבר הונע בעבר ע"י עמית ולכן כרגע הוא נמצא בשלב של בדיקה והכנה לניקוי סודה.

 

השלב הבא הוא ניקוי סודה למנועים של נסיך 3 + נסיך 1 וצביעתם. אני אתחיל במקביל להרכיב לאט את נסיך 3 כי בעוד 10 חודשים הוא אמור לשוב לחיים. כאשר הכל יושלם אני אכין צמת חשמל חדשה (טוב, לא ממש "אני", אלא איש מקצוע כמובן).

 

אשמח לשמוע את דעתכם על הנסיך/ים שלי.

 

שלומי

שלומי

P2260118.jpg

P2260117.jpg

P2260120.jpg

P2260114.jpg

P2260116.jpg

P2260115.jpg


×
×
  • תוכן חדש...