Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

לגבי לוחית רישוי ,

בכל מכון רישוי אתה מגיע עם רשיון הרכב (ורצוי עם הרכב אף כי נאמר לי שלא תמיד) ומכינים לך במקום לרכב אספנות שלי עלה 100 ש"ח

 

ולגבי ההונדה סתם שאלה ,

 

אתה ממש נוסע עליה ? ז"א הגלגל מסתובב על כביש עם קצת אבק ?

 

או איך לעזאזל השארת כתם במראה הימנית מאחורה ? :roll:

 

ירון :wink:

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

אין כל צורך להגיע עם הרכב- אתה מגיע עם רישיון רכב, ומסביר מה אתה צריך- במיקרה שלך לוחית ל-50 סמ"כ בכלל, שעולה נידמה לי פחות מ-50 ש"ח!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

צהרים טובים לכולם,

 

תודה על העצה לגבי הרישיון.

 

ירון - הפלת לי את הלב כאשר אמרת שהמראה מלוכלוכת. מיד בדקתי את כל יתר התמונות שצילמתי ומסתבר שזו השתקפות של משהו. ליתר בטחון התקשרתי עכשיו אל אבא שלי שירוץ עם מגבונים לבדוק את הנושא.....האופנוע נוסע פעמיים בשנה לטסט ויתר הזמן הוא עומד ובוכה שארכב עליו......אבל אני, אין לי כוח לצחצח אותו כל הזמן אז עדיף שהוא יבכה ולא אני.......סתאאאם, מדי פעם כאשר נחה עלי הרוח אני עושה ביטוח לשבוע בסוכנות הפול ויוצא לטיולון. אני מודה שזה לא קורה לעיתים תכופות אבל זה הכיף שלי. כל אחד והשריטה שלו....... דווקא לאחרונה, בחול המועד סוכות, יצאתי עם הבת שלי לטיול והגענו עד למזכרת בתיה לבקר את אסף ותאמין לי שעברי מזכרת בתיה זה סוג של חו"ל.....עכשיו תבין מה צפוי להיות גורלם של הנסיכים.....

 

רן - תאמין לי שאין על ההונדה גרגיר אבק. תכניס אותה לחדר ניתוח ותצטרך להוציא את המנתח כי הוא לא סטרילי כמוה. אפילו לנשמה שתחיה (אם אפשר במקום אחר....) אין כמות כזו של תכשירי טיפוח ומטליות מיוחדות כמו שיש להונדה ולנסיך 1, ואני לא מזכיר כלל את "היפיפיה הנרדמת" עליה רמזתי מקודם והיא נמה את שנת היופי שלה ברקע. מי יודע, אולי פעם אני אפילו אשתגע ואגיע לירושלים למרות שזה לחלוטין מחוץ לגבולות הגזרה שלי....תלוי בכיבוד שיוצע.....

 

שלומי

פורסם
צהרים טובים לכולם,

 

תודה על העצה לגבי הרישיון.

 

ירון - הפלת לי את הלב כאשר אמרת שהמראה מלוכלוכת. מיד בדקתי את כל יתר התמונות שצילמתי ומסתבר שזו השתקפות של משהו. ליתר בטחון התקשרתי עכשיו אל אבא שלי שירוץ עם מגבונים לבדוק את הנושא.....האופנוע נוסע פעמיים בשנה לטסט ויתר הזמן הוא עומד ובוכה שארכב עליו......אבל אני, אין לי כוח לצחצח אותו כל הזמן אז עדיף שהוא יבכה ולא אני.......סתאאאם, מדי פעם כאשר נחה עלי הרוח אני עושה ביטוח לשבוע בסוכנות הפול ויוצא לטיולון. אני מודה שזה לא קורה לעיתים תכופות אבל זה הכיף שלי. כל אחד והשריטה שלו....... דווקא לאחרונה, בחול המועד סוכות, יצאתי עם הבת שלי לטיול והגענו עד למזכרת בתיה לבקר את אסף ותאמין לי שעברי מזכרת בתיה זה סוג של חו"ל.....עכשיו תבין מה צפוי להיות גורלם של הנסיכים.....

 

רן - תאמין לי שאין על ההונדה גרגיר אבק. תכניס אותה לחדר ניתוח ותצטרך להוציא את המנתח כי הוא לא סטרילי כמוה. אפילו לנשמה שתחיה (אם אפשר במקום אחר....) אין כמות כזו של תכשירי טיפוח ומטליות מיוחדות כמו שיש להונדה ולנסיך 1, ואני לא מזכיר כלל את "היפיפיה הנרדמת" עליה רמזתי מקודם והיא נמה את שנת היופי שלה ברקע. מי יודע, אולי פעם אני אפילו אשתגע ואגיע לירושלים למרות שזה לחלוטין מחוץ לגבולות הגזרה שלי....תלוי בכיבוד שיוצע.....

 

שלומי

 

אם יש התחייבות על שישי הקרוב, עד חצי המלכות, ובכלל בשבועות הבאים מצפות כמה הפתעות טובות בטוביה.

שווה להיות מוכנים, הודעות תצאנה בנפרד-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

שלומי

ל 50 סמ"ק חוקי להתקין מספר אספנות קטן.

בדוק באיזור התעשיה בנתניה. היתה פעם המלצה עליו , לא מצאתי אותה.

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

בדוק באיזור התעשיה בנתניה.

 

קיבלתי איזכור.

"שלטי אריאלה".

 

תודות לשולח האיזכור :-D

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

היי ישי - תודה על ההכוונה. דרך אגב, יש לך רעיון לגבי הסרת הצבע השחור שנמרח על נסיך 3 מבלי לפגוע בחלקים עליהם הוא נמרח? בכלל, אם לעוד מישהו חוץ מישי יש למישהו רעיון להסרת הצבע, אשמח לשמוע.

 

רן - לצערי לא אוכל להגיע השבוע לירושלים. נסיעה שכזו מצריכה הכנה נפשית מוקדמת שלי ושל ההונדה....ומה לעשות, ימי שישי מוקדשים לעבודות רס"ר שהנשמה מחלקת ביד נדיבה. אני אשמור את ההזמנה להזדמנות אחרת. יחד עם זאת, אם אתה באיזור ת"א או אור-יהודה, אתה מוזמן כמובן עם המפלץ החדש.

 

חשבתי לתומי שמחר תהיה שביתה ואוכל לנצל את היום להמשך עבודה על נסיך 3 אך לצערי הודיעו לנו שגם את תהיה שביתה עלינו להגיע לעבודה, דבר שאומר שעבודה נוספת על הנסיך תתבצע רק בסוף השבוע (אם בכלל, תלוי בגחמותיה של הנשמה).

 

שלומי

פורסם

בתחילת ינואר, כשההונדה שלי תזכה סוף סוף לתואר הנכסף, אני אעשה מאמצים כבירים להוציא את שלומי והאחות הצעירה לטיול.

ירושלים זה רעיון לא רע בכלל.

פורסם

במהלך שלושת השבועות הבאים מתוכננת בכל מפגש הפתעה אחת לפחות!

 

ביום שישי הקרוב: XXX

 

בשישי אחריו יהיה: ***

 

ובעוד שלושה שבועות: !!!

 

נישבעתי שלא לחשוף לפני הזמן.....

 

עכשיו כוונו צעדיכם לתארכים הנ"ל, הודעה תצא לפני כל מפגש!

לא תפסידו, ואני בטוח שיהיו כאלה שיגיעו לפחות פעמיים מתוך השלוש! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

לשאלתו של CLIPPER159 יש התקדמות עם נסיך 3. מחר ימלא חודש שלם שהוא בבעלותי!!!!! אתמול הסתיים שלב הפירוק לגורמים של הנסיך. מפליא לחלוטין אבל מסתבר שהוא מושלם ב-99% של חלקים. נכון, הוא מטונף ומלא ג'יפה ומישהו צבע חלקים ממנו בצבע שמן שחור, אבל מסתבר שהטינופת והשמן שמרו על כל החלקים בחיים ואין שום בורג תקוע ואפילו הגומיות השונות שלמות כולל הגומי שמחבר בין הקרבורטור לתיבת האויר.

 

למוד ניסיון מהליך השיקום של נסיך 1, צילמתי כל שלב ושלב כולל כיצד צמת החשמל עוברת לאורך השילדה והיכן היא מוצמדת עם אזיקונים...הפעם, בניגוד לפעם הקודמת בה נעזרתי בעמית, אני רוצה לעשות הכל לבד, מהתחלה ועד הסוף.

 

מה שיפה בכל התהליך הוא שעכשיו יש לי מושג מה אני עושה , ויש לי גם כלי עבודה מתאימים שרכשתי במהלך שיפוץ נסיך 1, ולכן כל התהליך מתקדם במהירות ובלי שום בעיות (טפו, טפו...). נותר לי רק לשחרר את השוקים הקדמיים מהמשולשים ולצורך כך הצפתי את איזור החיבור בשמן, ואני מקווה שביום שישי אוכל לשחרר אותם עם מעט עזרה מאחיה של הנשמה שכל יד שלו דומה למכבש.....

 

בנוסף, גיליתי במקום העבודה שלי את המחסן של אב הבית. אין מה לדבר, הרגשתי כמו קולומבוס......מסתבר שיש לו במחסן מלטשת עמוד מסתובבת עם דיסק של שערות ברזל ודיסק של בד ועכשיו פשוט כיף להגיע לעבודה.....אני מבלה זמן איכות בליטוש וניקוי חלקים, הכנתי אגן טבילה עם טרפנטין לחלקים המטונפים ואחרי שהם עוברים טבילה וניקוי ראשוני אני מלטש וממרק כל חלק ומכין לצביעה.

 

בשבוע הבא יתחיל שלב מיון וניקוי החלקים הגדולים והכנתם לניקוי חול וצבע, כולל תיוג של כל הברגים ונסיעה ל"כל תבריג" ע"מ לקנות ברגים חלופיים חדשים עם ראש אלן במקום הברגים הישנים עם הראש המשושה. זה שלב שימשך זמן מה עקב בעיות של תזרים מזומנים.

 

במקביל, אני מתחיל את שלב רכישת החלקים החלופיים באיביי שזה אומר מנופי בלם ומצמד ופנס אחורי.

 

אני אעלה תמונות של סוף הפירוק בשבוע הבא.

 

למותר לציין שהנשמה עדיין אינה יודעת על קיומו של נסיך 3. לשאלותיה החשדניות לגבי הציפורניים השחורות שיש לי בחודש האחרון אני עונה כל פעם בתירוץ אחר. אני חושש שהיא מתחילה להבין שיש משהו מוזר בהסברים שלי כי אפילו היא אמרה שמספר הפנצ'רים שטענתי שארעו לאחרונה הוא לא הגיוני, ולמה אני חייב לעזור לאבא שלי לתקן את הרכב שלו אם אין לי מושג במכונאות, ועוד שאלות מביכות. מצד שני, אני תמיד חושב שללא תירוץ יעיל החלופה המיידית תהיה אישפוז, ומיד ממציא תירוץ חדש. מי אמר שחיי הנישואים משעממים????

 

שיהיה לכולנו המשך יום פורה.

 

שלומי

פורסם

שלומי אתה ע נ ק

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?


×
×
  • תוכן חדש...