Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

בוקר טוב חברים,

 

אז זהו זה, לאחר שנה ושלושה שבועות, הפרוייקט הסתיים. יש עוד כמה פיצ'פקס כמו חיווט חשמל והתקנת פנס אחורי או לצבוע את המנוע (סתם כי אני פדנט), אבל בגדול סיימתי.

 

הסיפור בקצרה - אתמול בבקור קמתי נחוש לסיים את המלאכה. 6 בבוקר אני על הרגליים, מעיר את הנשמה כי צריך לצאת להליכת בוקר מתוך מחשבה שככה היא תהיה עייפה ולא תציק לי במהלך היום. אחר כך ארוחת בוקר עם הילדים והופ, למרפסת להתחיל בעבודה. מזג האויר יפה, המוסיקה מנגנת בכיף, החלקים מוכנים בשורה, ואפילו הנשמה יוצאת לעזור. ביקשתי ממנה שתחזיק את הקידון על מנת שאחליק את הגלגל הקדמי לתוך המזלג ואכוון את הציר. הנשמה כולה נופת צופים ונכונות מפתיעה לעזור, מייצבת את הקידון ואז זה קרה.....הצלחת שמחזיקה את סנדלי הבלם נפלה מתוך הנאבה ישר על רגלה החשופה של הנשמה. ברור שהיא היתה יחפה.....נו שויין, התחילו צרחות ובכיות, וקללות שלא נדע. אם רק חלק מהן יפלו על אחמדיניג'אד אזי מצבנו האסטרטגי יהיה מעולה.....

 

המשכתי במלאכה לבד, ולכן, בלי יותר מדי דיבורים, אני אתן לתמונות לדבר בעד עצמן. אני מנצל את ההזדמנות להשלים תמונות גם של מיכל הדלק ושל הכסא.

 

כן, אני יודע שהידיות על הקידון היו בצבע שחור במקור. רציתי איזו נגיעה אישית שלי כי שמרתי על מקוריות לאורך כל התהליך אבל אני חושב שבכל זאת אני אחליף לידיות שחורות.

 

אשמח לשמוע תגובות.

 

שלומי

PA230028.jpg

PA230031.jpg

PA230014.jpg

PA230023.jpg

פורסם

:lol:פשוט גועל נפש !!!!

 

מה זה השטות הזו , שמרת בבוידעם כל הזמן דרבי חדשה ועכשיו עשית הלבשה ....

 

 

אין מילים פשוט כל הכבוד , אני בטוח שגם כשהיה חדש לא נראה ככה !

אלוף צפון אמריקה בפינג פונג כיס !

פורסם

תודה לכל המגיבים על הפירגון. מחמם את הלב.

 

דני - לא החבאתי את הדרבי, שמרתי אותו בלב במשך 27 שנים....ידעתי איך אני רוצה שהוא יראה וכל השאר היה רק תהליך קשה ומהנה כדי להגשים לעצמי את החלום.

 

לשאלתו של hebo - המיכל היה במצב זוועתי. היות וכך, לקחתי אותו אל ארז דרור (שכבר צבע לי בעבר את ההונדה). ארז שיפץ את המיכל ברמה של תצוגה כולל הפקת מדבקות חדשות, וזאת מעבר לצביעה של כלל המכלולים "האדומים" השונים באופנוע (חלקים שחורים וכסופים נצבעו בדרום ת"א כי זה לא מחייב רמת דיוק ואמונות כמו של ארז). אומנם, לקח זמן עד שארז סיים את העבודה, למעלה מ-3 חודשים, אבל זה משהו שלקחתי בחשבון ולא הסכמתי להתפשר עליו.

 

אני מצרף תמונות של המיכל לפני ואחרי כדי שתקבלו מושג איזה עבודה מעולה יצאה.

 

שלומי

PA230025.jpg

P3190030.jpg

P3190031.jpg

PA230023.jpg

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

נו, בקושי חלף יום מאז שהפרוייקט הסתיים פחות או יותר, והראש לא מפסיק לחשוב מה יהיה הלאה????? איך אני אצליח להירדם בלי הדאגה המתמדת לחלקים, תיקונים שיפצורים וכדומה? כבר התרגלתי לכאבי הבטן, לעצבים, למירוץ הבלתי נגמר אחרי בעלי מקצוע, לימי שישי בבוקר במוסך עם כוס קפה, לערבים מופלאים של שקט וקללות כאשר איזה בורג לא יוצא, לשעות איכות עם אבא שלי ועם הילד שלי כאשר שלושתנו מנסים להבין מה הולך לאן....בקיצור עצוב.

 

היות וכך, החלטתי לקחת יוזמה. לפני כחצי שנה נודע לי דרך roncx על דרבי שעומדת בשכונת התקווה.לא עשיתי הרבה עם המידע כי הייתי עסוק מדי עם נסיך 1. לפני כשלושה שבועות, כאשר הבנתי שהפרוייקט עתיד להסתיים בניגוד לציפיות המוקדמות שלי שגרסו כי לעולם לא אצליח להתמודד עם שיקומו של נסיך 1, החלטתי לנסות ולאמת את הסיפור על הדרבי המיתולוגי הזה ולהגיע לבעלים. בדרך לא דרך הצלחתי להגיע אליו, אדם נחמד מאוד, ששמח לשתף אותי בחוויותיו מהדרבי. מסתבר שהוא היד הראשונה והוא זה שהוציא את הדרבי מהסוכנות. הוא לא רצה למכור כי חשב שיש לו אוצר ביד, ולכן נקטתי בגישה אוהדת וקדחתי לו בראש כמעט כל יום שימכור לי (ככה זה, אני אוהב אתגרים. כמה שיותר קשה יותר טוב......).להפתעתי , הוא הסכים ואתמול בבוקר הדרבי עבר רשמית לבעלותי . לא להאמין שאני היד השניה בלבד. לאופנוע בקושי 6,000 ק"מ. הוא נראה נורא, עבר התעללות מצד עוברים ושבים ברחוב בו הוא עמד שכונת התקווה, אבל אם נזכר מעט אחורה הרי שמצבו של נסיך 1 היה גרוע הרבה יותר כאשר התחלתי לעבוד עליו.

 

התכנון הוא להשמיש אותו ולהשתמש בנסיך 2 כתורם איברים. יש לי כבר הרבה חלקים מוכנים מנסיך 1 ומנסיך 2 שעברו שיקום כך שאני לא צופה בעיות רבות. מעבר לכך, אני יכול להעביר חלקים מנסיך 1 אל נסיך 3 ולהיפך, כאשר אחליט שאני רוכב על מי מהם.

 

אז זהו. עכשיו אני רגוע. הבטן שוב מציקה, הראש כואב, הפחד מהנשמה מחלחל לעומק, אבל עכשיו אני בטוח שתהיה לי תעסוקה לעוד כמה חודשים. איזה כיף.....

 

אני מניח שאתם שואלים מה עמדתה של הנשמה בנושא. ובכן בקצרה, היא ממש לא יודעת. סיפרתי לה שאני הולך לעזור לאסף כהן במזכרת בתיה ולכן אני ביום חופש, ארגנתי את אחיה של הנשמה עם התובלתית, והוא כמו תמיד שש לדבר עבירה ושותף מלא בלא מעט קנוניות יצירתיות, והעברנו את נסיך 3 לביתו החדש. כרגע הוא שוכב בחדר טיפול נמרץ ליד נסיך 2.

 

ועכשיו - קבלו אותו, נסיך 3 מוצג בפניכם במלוא הדרו. מי יתן וירבו כמותו בחניה שלי.....

 

מה דעתכם??????

 

שלומי

PA250034.jpg

PA250036.jpg

PA250037.jpg

פורסם

שוב.

שוב לא לקחת את הכדור הכתום בזמן. :roll:

 

אתה זריז.

תתחדש ותהנה.

 

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

אני לא חי על כדורים צבעוניים אלא על כדורים קטנים נגד צרבת.......משום מה בכל פעם שאני חושב על הדרבי ועל הנשמה ביחד, יש לי תגובות של אלרגיה וצרבות מלווה בנדודי שינה......

פורסם
ללא מילים ...

 

 

מחזק: וואאו!!!8)8)

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

ובהקשר לנסיך 3- אז, אני שנים מכיר אותו, שנים חשבתי ליקנות ולשפץ- ואף פעם לא באמת נקטתי באמצאים רציניים מדי כדי לעשות את זה- ואני חושב שהסיבות מובנות. מה עוד שיש לי את הבטה שגם אותה עוד לא התחלתי לשפץ. אז- המון מזל טוב, תתחדש ואני שמח שהאופנוע הזה סופסוף מצא בעלים שידאג ויטפל בו כמו שצריך!8) שיהיה בהצלחה!8):twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

דרך אגב למה יש לי תחושה שהמיכלי דלק שלי ושלך זהים? אולי הם עבדו עם אותם החלקים, יש מצב?:roll: והוא עשה לך מדבקות חדשות לבד? -אז יש לי עוד תיקווה- כי אין למצוא את החלקים האלה לבטה!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...