Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שבת שלום לכולם,

 

ראשית, תודה לנמרוד (המגיב מעלי) שהפנה את תשומת ליבי לדרבי הזה. נו,אם הוא כבר טרח והפנה את תשומת ליבי אני לא יכול לאכזב אותו אז רכשתי את הדרבי.....מה אני אעשה, כזה אני, מרחם על דרבים.....

 

מה זה אומר? מזל טוב לי!!!!! יש לי עכשיו שני דרבים ופי 2 הוצאות....

 

את הסיפור המלא בצירוף תמונות של הרכישה וההובלה אני אפרסם מחר. כרגע הנשמה מזמזמת לי מעל האוזן ומבצעת גיחות בגובה נמוך לבדוק מה קורה. זו נשמה חשדנית בטירוף (ובצדק...). לא, היא עוד לא יודעת על הרכישה החדשה. מכרתי לה סיפור שאני נוסע לראות את ההשקה של הפאוור-וואגון, וכמובן שנסעתי להביא את הדרבי.

 

יש לי גם תמונות של החלקים שחזרו מניקוי חול וצבע. גם אותם אפרסם מחר.

 

תאמינו לי, שווה לחכות לסיפור ולתמונות. כל המבצע כמעט ונחשף עקב דליפת בטחון שדה של אחיה של הנשמה שגוייס בצו 8 למבצע.

 

שלומי

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלום חברים,

כפי שהבטחתי, אני מצרף 2 תמונותשל החלקים "אחרי" שחזרו מצביעה/ניקול (תמונה אחת של האגזוז אחרי ותמונה מרוכזת של כמה חלקים). אני מצרף גם 5תמונות של "לפני" של חלק מהחלקים כדי שתוכלו לראות את ההבדלים.

רק עכשיו אני ממש מתחיל לחוש ולגעת בתוצר הסופי כפי שדמיינתי אותו. נכון, הדרך עוד ארוכה, ויש לסיים את צביעת החלקים האדומים ולהתחיל בהרכבה, אבל אני נמצא כבר במקום אחר מנקודת ההתחלה בה הייתי כאשר רק קניתי את הפגר....

אשמח לשמוע את דעתכם.

שלומי

P2200022.jpg

P3190013.jpg

P3190017.jpg

P3190014.jpg

P3190016.jpg

P6050007.jpg

P6050006.jpg

פורסם

שוב שלום לכולם,

 

כפי שהבטחתי, הנה הסיפור מאחורי רכישת הדרבי השני. למען האמת, בכלל לא התכוונתי לרכוש דרבי נוסף כי די הצלחתי להסתדר עם מה שיש, ואת מה שלא היה קיים הצלחתי למצוא כפי שסיפרתי לכם בעדכונים הקודמים. כל שנותר לי הוא להתקדם עם צביעת החלקים האדומים - השלדה, המתלה האחורי, השוקים הקדמיים ומיכל הדלק. כל היתר כבר מוכן ומזומן להרכבה ואת מה שחסר ניתן לרכוש מיידית בכל חנות (כבלים, פלאג, ידיות לקידון ושרשרת).

 

וכך, חשבתי לי שאני במסלול רגוע לקראת השלמת הפרוייקט. אפילו שמרתי כסף בצד עבור הצביעה כך שבסך הכל אני עומד במסגרת התקציבית שקבעתי לפרוייקט.

 

והנה, ביום רביעי האחרון בשעת בוקר מוקדמת, אני מתחיל את יום העבודה כרגיל עם כוס קפה וגלישה בפורום (ככה כולנו עושים נכון?). והנה, בשרשור שלי מופיעה הודעה מנמרוד (תודה ענקית) לפיה יש דרבי למכירה ומצורף קישור. היות שלא זכרתי שראיתי דרבי למכירה לפני ששכבתי לישון, הסקתי מיד שמשהו קרה במהלך הלילה (אין עלי, יש לי תובנות מדהימות בבקרים.....).

נכנסתי לקישור וראיתי נסיך אדום נוסף, מרוט וחבוט, אבל עם פוטנציאל. אומנם משנתון מעט ישן יותר (דרבי סופר בעוד ששלי הוא דרבי אירופה), אבל בגדול יכול בהחלט לשמש כתורם אברים או כפרוייקט בפני עצמו. חיכיתי בסבלנות עד לשעה 7:30 ואז כבר לא היה איכפת לי אם אני מנומס או לא, והתקשרתי למוכר (frik). לאחר שיחה קצרה הודעתי לו שהנסיך שלי וזהו. אפילו לא ראיתי אותו במציאות. ככה זה כשמכורים.

 

וכרגיל, בדיוק כמו במקרה הקודם בו רכשתי את הנסיך הראשון, הזמן עצר מלכת. אין לכם מושג כמה הזמן הוא יחסי (אני חושד שאיינשטיין המציא את תורת היחסות בזמן שהמתין שאשתו תצא כבר מהמקלחת, אבל זו רק השערה שלי....). החלטתי לנצל את הזמן עד שעת הש' שנקבעה ליום שישי אחה"צ ולהכין סיפור כיסוי למקרה שהנשמה תגלה במקרה את כוונות הרכישה שלי ותיזום סיכול ממוקד. גייסתי את אחיה של הנשמה שיש לו תובלתית קטנה, סיכמנו שסיפור הכיסוי הוא ההשקה של הפאוור-וואגון במפגש השפלה והכל היה נראה טוב.

 

אז זהו, שזה רק היה נראה. ביום שישי, הייתי נופת צופים, ממש בעל השנה. עזרתי לנשמה לשטוף את הבית, קפצתי לקניות עם הקטנוע, אפילו הבטחתי לה סנדלים חדשים. פה בדיוק נפלתי. הנשמה שלא הבינה למה פתאום מגיע לה כל הטוב הזה, הרימה גבה ושאלה ככה חצי בצחוק חצי ברצינות אם עשיתי איזה שהוא נזק שאני רוצה לספר לה עליו. למרות שבחוץ השמש זרחה, אצלי קדרו השמים וצפירת "צבע אדום" החלה להדהד במוח. מובן שהכחשתי נמרצות שעשיתי איזה נזק כלכלי, שאחרי הפעם האחרונה שקניתי את הנסיך הראשון אין לי שום כוונה לבזבז עוד כסף על ערימות ברזל חלודות, נשבעתי שאני רק הולך לחברים לראות השקה וזהו. הנשמה היתה סקפטית אבל בלעה את הלוקש בקושי, ואז כשנשמתי לרווחה הופיע אחיה של הנשמה ושאל אם אני מוכן לתזוזה. תאמינו לי, זיקוקים של יום העצמאות זה קטן לעומת ההתפוצצות שהתרחשה. מה זה קטן, היה עדיף להיות לוחם שייטת על המרמרה מאשר בקרבתה של הנשמה. היא אולי נראית קטנה כזאת, בלונדינית וענוגה אבל אל תאמינו לזה, זו הסוואה. מתחת לזה מסתתר שאהיד טאליבן מיומן. למזלי, אחיה של הנשמה חולק גנים דומים לשלה ותחת חיפוי נמרץ שלו נמלטנו שנינו בעור שינינו מהסופה הקטנה שרצה בבית.

 

הגענו אל המוכר, ואחרי כמה דקות הנסיך הועמס אחר כבוד לתובלתית ופצחנו בנסיעה הביתה. נו, אחרי ההופעה האחרונה לא יכולתי להכניס את הנסיך החדש הביתה כי קיימת סכנה ברורה ומיידית שהוא יעוף מקומה 15 , ולכן הוחלט כצעד מנע להחביאו זמנית במוסך של הורי ליד אחיו הבוגרים עליהם סיפרתי לכם כמה הודעות למעלה. הסוויתי אותו בכיסוי חדש, וזהו.

 

החזרה הביתה היתה קשה. בקצרה, הפציעות עדיין לא החלימו, והנשמה מבצעת גיחות בגובה נמוך כדי לוודא הריגה אחת לכמה שעות. באופן מסתורי הוטל מיסוך תקשורתי על תקשורת האינטרנט בבית ואי אפשר לגלוש. אני אומר לכם, אם לצה"ל היה שכל הוא היה מגייס את הנשמה ככוח מיוחד. אין לי ספק שארדואן הדרעק היה מתנצר אחרי פגישת היכרות קצרה עם הנשמה.

 

אני מצרף 2 תמונות של הנסיך החדש להנאתכם (אחת לפני ההעמסה ואחת במשכנו החדש). טרם החלטתי מה יעלה בגורלו. את מוזמנים להשתתף בקביעת עתידו, האם ישמש כתורם איברים חלקי או שמא ימתין בסבלנות ויהפוך לפרוייקט בפני עצמו.

 

כתמיד, אשמח לשמוע את דעתכם.

 

שלומי

P6040003.jpg

P6050009.jpg

פורסם

תיקון קטן(אולי), האירופה והסופר נמכרו במקביל למיטב זכרוני, אירופה נמכר עד 85 ב86 החליף אותו הFD.

לגבי הסופר אני לא ממש יודע עד מתי נמכר.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

הדרבי סופר-CX יומבו נמכר מ82-85 .

רובם היו מ83.

מ84 והלאה כשהגיע הסוזוקי X50 והפך ללהיט ירדו המכירות של כל אופנועי ה50 האחרים בצורה חדה.

וב86 כשהגיע הTSW סוזוקי כבשו כמעט את כל השוק.

הדרבי FD והפנטיק ריידר לדוגמא כמעט ולא נמכרו בישראל.

פורסם

שלומי שיהיה בהצלחה

רק אל תרגיז את האישה תן לה קצת זמן להרגע .

לפי דעתי בהחלט יש פה פוטנציאל שיפוץ רק אם תשיג את הניירת שלו כמובן.

חן.

פורסם
שלום חברים,

כפי שהבטחתי, אני מצרף 2 תמונותשל החלקים "אחרי" שחזרו מצביעה/ניקול (תמונה אחת של האגזוז אחרי ותמונה מרוכזת של כמה חלקים). אני מצרף גם 5תמונות של "לפני" של חלק מהחלקים כדי שתוכלו לראות את ההבדלים.

רק עכשיו אני ממש מתחיל לחוש ולגעת בתוצר הסופי כפי שדמיינתי אותו. נכון, הדרך עוד ארוכה, ויש לסיים את צביעת החלקים האדומים ולהתחיל בהרכבה, אבל אני נמצא כבר במקום אחר מנקודת ההתחלה בה הייתי כאשר רק קניתי את הפגר....

אשמח לשמוע את דעתכם.

שלומי

 

ראשית אני חייב לציין לטובה את כושר הכתיבה המיוחד והמושך שלך, פשוט כמו לקרוא ספר טוב,

אני מאחל לך בהצלחה בדרך החתחתים בה אתה עובר,

 

רציתי לשאול היכן ביצעת את ציפוי הכרום, והאם האיכות טובה

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

לא לפרק בשום אופן.

מחזיר אותנו 25 שנים אחורה.

מישהו נתקל בגארלי או מוטובי?

 

אני לא יודע במה אתה עוסק אבל קם יורש גדול ליוסי אלפי,מחכים להמשך...

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

לילה שקט עבר על כוחותינו. הרופאים שמחים לדווח על שיפור במצב הפציעות וממצב "קשה" עברתי למצב "בינוני". למען האמת, הרופאים מאוד מוקסמים ומופתעים מהשיטה שפיתחה הנשמה להתערבות כירורגית מקצרת חיים ללא הרדמה. אני שוקל לרשום על זה פטנט עולמי.......אין ספק, מי שרוצה להתחבר לחלקים הפנימיים שלו מקרוב ולהבין למשל איך פועל טחול או איך נראית חתיכת ריאה מקרוב, ראוי לו שירכוש כמה ברזלים חלודים ויעדכן בעדינות את הנשמה הפרטית שלו על המציאה.

 

באשר לי, אני אופטימי .... מאז ומתמיד טענתי ששתי עיניים הן מותרות ואפשר בהחלט להסתדר גם עם אחת, וכך גם לגבי שתי כליות, ובכלל, מי צריך טחול? מה הוא בכלל עושה? אני מרוצה שנשארו לי שתי רגליים ללכת לחפש עוד ברזלים ושתי ידיים כדי לסחוב אותן. מה אתם אומרים, אני חושב להגדיר את עצמי כ"לוחם חופש" (חופש מהנשמה).....

 

ירון, לגבי שאלתך על הציפוי, אין לי מושג מי עשה אותו. אחד החברים מדרום ת"א טיפל לי בנושא כולל ניקוי חול לפני הציפוי. לגבי האיכות, לדעתי היא סבירה ביותר. כפי שהבנת אני מאוד פדנט וקפדן בשחזורים שלי והתוצאה של הציפוי "עוברת" את הביקורת שלי וזאת בניגוד למספר חלקים שנשלחו לצביעה חוזרת כגון רגלית הבלם, הקידון וה"קונכיה" של הפנס הקדמי.

 

מתחזקת בי הדעה להשאיר את הנסיך החדש בחיים ולחדש את עלומיו לאחר שאסיים עם פרוייקט הנסיך הראשון. כפי שגיליתי באיחור קל ותודות לאדיבותו של עמית (ראו לעיל), 2 האופנועים אולי דומים מרחוק אבל רחוקים מלהיות דומים. אין הרבה מכלולים משותפים, השלדה, המנוע, האגזוז, הגלגלים, מערכת ההצתה וכו', הכל שונה. אולי אצליח להעביר את חילזון הספידומטר ואת סוויץ' האורות, וכנראה גם את הקרבורטור. מעבר לכך, הנסיך הצעיר ימתין ליומו להפוך לברבור. אומנם מאוד רציתי שהפרוייקט הבא שלי יהיה וספה כלשהי מבציר 1965 (השנה בה נוסדתי), אך הוספה תצטרך להמתין. מה לעשות, עלות הפרוייקטים הללו אינה זולה כלל ולא פעם מעיקה על התקציב המשפחתי ומחייבת אותי לגלות יצירתיות מופלאה על מנת למנוע מהנשמה לגלות את החורים שאני גורם לה בתקציב החודשי. תאמינו לי, הירשזון ואולמרט יכולים ללמוד ממני כמה מהלכים מזהירים בביצוע העלמות כספים מהרשויות (שוב, גם במקרה הזה הנשמה היא גם הרשות המחוקקת, הרשות השופטת והרשות המבצעת.....ולא יעזור כמה פעמים שאסביר לה את עקרון הפרדת הרשויות במשפחה הדמוקרטית, הנשמה מגדירה את עצמה כ-דמוקטטורית....)

 

שיהיה לכולכם יום נהדר.

 

שלומי

פורסם

אם אתה לא ממש צריך חלקים- לדעתי אל תפרק, אולי כן תמצא לו ניירת עם הזמן, ואז יהיה לך עוד כלי מעניין לאוסף, והוא נראה במצב לא רע! אתה בכח דוחף אותי להתחיל בשיפוץ של הבטה!:twisted:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

שלום גנאדי,

 

אנחנו אומנם לא מכירים, אבל יש לנו חבר יקר משותף, אסף ממזכרת בתיה.

 

כפי שאמרתי, אני לא נוטה כרגע לפרק את הרכישה החדשה אלא לפעול לשימורה ושיקומה ולכן גם הוענקתי לה שם - "הנסיך 2". קשה יותר לפרק משהו שיש לו שם, נכון או לא???

 

למה באמת לא תשפץ את הבטא? יכול להיות נחמד לעשות מבחן דרכים רטרוספקטיבי (איזה מילה פלצנית, שעה לקח לי להבין מה היא אומרת ואיך רושמים אותה בלי שגיאות), ....נמצא פנטיק ומוטובי ואנחנו מסודרים.....

 

וחוץ מזה, אם תרצה, אתה מוזמן לראות את 2 הנסיכים ואת האחים שלהם. אם ממש תתעקש אני אפילו אשקול להרשות לך לעזור לי להניע את "נסיך 2".......

 

אתה יודע מה, תוך כדי כתיבה חשבתי לעצמי למה באמת לא לנסות להשמיש את "נסיך 2" ולגרום לו לנסוע? בסך הכל חסרה שרשרת, את הכבלים ניתן למתוח, את הברקס האחורי ניתן לשקם ולשחרר (הוא מעט תפוס), למלא שמן ודלק, להחליף פלג ויאללה אודרוב.....יכול להיות שאני אופטימי מדי?

 

בכל מקרה גנאדי ושאר החברים הקוראים את ההגיגים המוזרים שלי, הנה כפפה עבורכם. היות ואני מאותגר טכני כפי שציינתי פעמים רבות, וסביר להניח שיקח לי זמן מה לנסות ולהניע לבדי את הנסיך, אז אם למישהו חסר אתגר או שמתחשק לו לשמוע שוב רעש של מנוע 2 פעימות משנות ה-80, להריח את הריח המיוחד של הדלק הנשרף, וסתם לנסות לגרום לדרבי לנסוע שנית לעבר הזריחה/שקיעה, צרו קשר. אני מבטיח נגישות מלאה לכלי עבודה מכל הסוגים (אני אוסף אותם בכפייתיות והם ממש חדשים.....), אוכל ושתיה כיד המלך, מקום עבודה נוח ונקי, והרבה סיפוק והנאה כאשר ליבו של הנסיך ישוב לפעום.

 

אז אם מישהו מעוניין, הטלפון הנייד שלי הוא : 0507-429966. ניתן כמובן לשלוח לי גם ע"ג השרשור או הודעות בפרטי.

 

שלומי

פורסם
שלום גנאדי,

 

אנחנו אומנם לא מכירים, אבל יש לנו חבר יקר משותף, אסף ממזכרת בתיה.

 

כפי שאמרתי, אני לא נוטה כרגע לפרק את הרכישה החדשה אלא לפעול לשימורה ושיקומה ולכן גם הוענקתי לה שם - "הנסיך 2". קשה יותר לפרק משהו שיש לו שם, נכון או לא???

 

למה באמת לא תשפץ את הבטא? יכול להיות נחמד לעשות מבחן דרכים רטרוספקטיבי (איזה מילה פלצנית, שעה לקח לי להבין מה היא אומרת ואיך רושמים אותה בלי שגיאות), ....נמצא פנטיק ומוטובי ואנחנו מסודרים.....

 

וחוץ מזה, אם תרצה, אתה מוזמן לראות את 2 הנסיכים ואת האחים שלהם. אם ממש תתעקש אני אפילו אשקול להרשות לך לעזור לי להניע את "נסיך 2".......

 

אתה יודע מה, תוך כדי כתיבה חשבתי לעצמי למה באמת לא לנסות להשמיש את "נסיך 2" ולגרום לו לנסוע? בסך הכל חסרה שרשרת, את הכבלים ניתן למתוח, את הברקס האחורי ניתן לשקם ולשחרר (הוא מעט תפוס), למלא שמן ודלק, להחליף פלג ויאללה אודרוב.....יכול להיות שאני אופטימי מדי?

 

בכל מקרה גנאדי ושאר החברים הקוראים את ההגיגים המוזרים שלי, הנה כפפה עבורכם. היות ואני מאותגר טכני כפי שציינתי פעמים רבות, וסביר להניח שיקח לי זמן מה לנסות ולהניע לבדי את הנסיך, אז אם למישהו חסר אתגר או שמתחשק לו לשמוע שוב רעש של מנוע 2 פעימות משנות ה-80, להריח את הריח המיוחד של הדלק הנשרף, וסתם לנסות לגרום לדרבי לנסוע שנית לעבר הזריחה/שקיעה, צרו קשר. אני מבטיח נגישות מלאה לכלי עבודה מכל הסוגים (אני אוסף אותם בכפייתיות והם ממש חדשים.....), אוכל ושתיה כיד המלך, מקום עבודה נוח ונקי, והרבה סיפוק והנאה כאשר ליבו של הנסיך ישוב לפעום.

 

אז אם מישהו מעוניין, הטלפון הנייד שלי הוא : 0507-429966. ניתן כמובן לשלוח לי גם ע"ג השרשור או הודעות בפרטי.

 

שלומי

 

איפה אתה גר?

אני מוכן לעזור למנוע של הנסיך לשיר שירי אהבה ומסעות - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

ואיפה הכסא של ה"נסיך2"? אין לו? -כי גם לי אין את הכסא של הבטה (בכלל, אפילו לא שבור ומפורק!:? )...

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:


×
×
  • תוכן חדש...