Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלומי מה אתה עושה כאן,

אתה פשוט מתבזבז , כזה כשרון כתיבה

 

לדעתי אנו חוזים גם בלידתו של ספר "הולדתו של נסיך" או "הנסיך שקם לתחיה"

 

 

בהצלחה ,

מחזיקים לך אצבעות (או פליירים)

 

ומחכים לחלק הבא

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

הפרויקט הבא?

03_82_50_s6m.jpg

fantic%20caballero%2050%20enduro%20competition%20'81%20depliant.jpg

fantic10.jpg

fantic%20caballero%2050%20reg%20comp%20'79%20brochure.jpg

pic-020.jpg

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

תתחדש,

איזו הרגשה נפלאה למצוא חלק שצריך...

בכל מקרה ה"נשמה" שלך ממש בסדר, חלקים של משהו שאתה אוהב בבית ועוד על השולחן,

אני מקווה שאתה יודע שיש כאלו שמצבם הרבה יותר קשה,

כבר התבכיינתי יותר מדי ומי יודע מי יראה את מילותי, מקווה שאלו לא האחרונות................

פורסם
אתם מכירים את התחושה הזו בה הזמן עוצר מלכת, שום דבר בעולם לא נחשב יותר, וכל מה שרואים בעיניים זה מעין צבע מטושטש ונגינה חרישית של מלאכים נשמעת באוזניים? נו, זה מה שהרגשתי.

 

שלומי

בחיי ככה הרגשתי כשהחזקתי את הכנף.

יופי של תיאור ויופי של כתיבה.

 

אבל הכי חשוב זה להודות לישי-כל-יכול על האיתור הראשוני של הכנף

 

בשמחה.

יש שם על המדפים עוד אי-אילו פריטים עלומים....

 

מתי נסיעת בכורה ?

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

שלום לכולם,

 

נו, תאמינו או לא, אבל רוב החלקים "האדומים" הגיעו בחזרה מהצביעה אצל ארז דרור (השחורים והכסופים כבר אצלי מזמן). אני מצרף כמה תמונות ואשמח לשמוע מה דעתכם. שימו לב בעיקר לכנף האחורית לגביה צירפתי גם תמונה של "לפני". טנק הדלק טרם נצבע ואני מקווה לקבל אותו בשבוע הבא.

 

חוץ מזה היתה עוד התקדמות משמעותית. הכסא חזר אתמול מתיקונים והלחמות אצל וולקוביץ (הוא פשוט היה רקוב לחלוטין) והועבר אחר כבוד לניקוי חול ולצביעה. אני מתכנן לשלוח אותו לריפוד בשבוע הבא.

 

בנוסף, ניגשתי לחנות "כל תבריג" עליה המליצו חברים בפורום ורכשתי את כל הברגים לאופנוע. עכשיו כל הברגים חדשים ורובם גם מנירוסטה עם ראש אלן כי אני אוהב לעבוד עם אלנים. זו היתה משימה לא פשוטה שהצריכה סבלנות רבה של המוכרת לעשרות השקיות עם הברגים השונים והתיוג הייחודי לכל שקית. היא עמדה במשימה בכבוד ואני ממליץ בחום על השירות והמחירים ההוגנים ביותר. הצלחתי גם לרכוש גומיות דו-צדדיות לחיבורי מכסי הצד והכנף הקדמית בחנות קטנה ממש ליד כל-תבריג.

 

אני מקווה שגם הגלגל הקדמי יחזור בקרוב מצבע. כבר פירסמתי בעבר תמונה שלו אבל למרות שהוא חדש לא הייתי שלם עם זה שהנאבה (חדשה) לא צבועה יפה כמו הנאבה האחורית, ולכן החלטתי לפרק מחדש את הגלגל כולל השפיצים ולשלוח מחדש לצבע. אני יודע שזה עלות מיותרת אבל אני לא יכול לחיות עם חצי עבודה, זו מין שריטה כזו בראש, אני חייב שזה יהיה מושלם אחרת כל הזמן יהיה לי ספקות ביחס לתוצאה. אז בקיצור, כפרות על העלות הנוספת, העיקר שלנשמה תהיה סיבה נוספת לצרוח עלי.....

 

אני מקווה שבקרוב תתחיל ההרכבה ואולי בסוכות אעשה גם השקה צנועה אצלי במרפסת. אני מבטיח תמונות מתהליך ההרכבה שצפוי להיערך בסלון. תאמינו או לא, אבל הנשמה ממש הסכימה שאעבוד בסלון, עם מזגן, אוכל, מוזיקה וחברים בתנאי שאפרוש יריעת PVC להגן על הריצוף. בקצב הזה אני עוד אסכים לחיות איתה.....

 

תהנו מהתמונות וכרגיל, אשמח לשמוע את דעתכם.

 

שלומי

 

שלומי

P8170002.jpg

P8170003.jpg

P8170005.jpg

P3190001.jpg

פורסם

אהלן שלומי

כל הכבוד על העבודה, אבל צלם כבר לא תהיה...

הרשתי לעצמי לסדר קצת את התמונות (ברשותך).

אני באופן אישי הייתי משאיר את השילדה בתור פסל לסלון :lol:

P3190001.jpg

P8170002.jpg

P8170003.jpg

P8170005.jpg

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

איזה יופי של עבודה, כל הכבוד !

יש לי "פטיש" לצפות בתמונות של חלקים חלקים שצבועים כל אחד בנפרד ורק אז מתחברים יחדיו.

זה פשוט מראה על איכות העבודה, דיוק בפרטים וכו'..

מחשבה בוראת מציאות.

פורסם

ערב טוב לכולם,

 

ראשית, תודה לאסף על הבהרת התמונות. אתה מוזמן לראות את המקור מתי שרק תרצה......

 

בנוגע להצבת השלדה כפסל בסלון, יש לי תחושה עמומה שהנשמה לא תאהב את הרעיון. אני עדיין המום מזה שהיא הרשתה להכניס את הנסיך המפורק לסלון, ולהניח את השלדה על שולחן האוכל כדי לצלם. מאחר שראיתי שזה עבר חלק הכנסתי את השלדה לחדר השינה והנחתי אותה "בצד שלי" של המיטה......זה מה שנקרא "הימור מסוכן" או "משחק בחיים".......לא תאמינו אבל גם זה עבר בשקט, ועכשיו אני רוצה שמישהו יענה לי מה קורה כאן לעזאזל? מי חטף את הנשמה שלי? ככה סתם לפרגן לי???? תאמינו לי, אני מתחיל לאבד עניין בפרוייקט כי פתאום כבר אין אתגר.

 

אתם יודעים מה הכי גרוע? היום פרשתי את כל החלקים בסלון כדי לסדר את שלל השקיות והחבילות הארוזות לפי סדר הגיוני להרכבה ולצרף את שקיות הברגים המתאימות לכל חלק, וכאן היה החלק הכי נורא, הנשמה אמרה שהצבע יצא יפה והיא מחכה לראות את התוצאה הגמורה ואולי היא תסכים לעשות סיבוב......חברים, זה הקש ששבר אותי. אני לא יכול לחיות עם כל הנחמדות הזאת!!!! מה קרה לצעקות על החלודה? לאן נעלמו האיומים לזרוק את הנסיך מקומה 15? עד היום הייתי רגוע והחיים היו ממש פשוטים ולא מסובכים. ידעתי שמצד אחד יש נשמה ששונאת אופנועים, מצד שני יש אופנועים שמפחדים מהנשמה, ואני באמצע, חי רגוע במתח בלתי פוסק ששני הצדדים יפגשו בלי כוונה. ועכשיו, פתאום שלווה והרמוניה בין הצדדים ורק אני בלחץ כי משהו מתבשל, היא זוממת משהו הנשמה.....

 

אני מקווה בשבוע הבא לחבר את הגלגלים לשלדה. אני רק מחכה לקבל אותם מהצבעי. אני עוד לא חושב בכלל על השלב של להניע. זה רחוק ממני ונראה דמיוני בשלב הזה, אבל אם חושבים על זה, לפני 11 חודשים כאשר קניתי את הנסיך אף אחד כולל אני לא האמין שאגיע בכלל עד כאן. זה אומר שלכם ולי (וגם לנשמה כמובן) יש למה לחכות.

 

שבת שלום.

 

שלומי

פורסם

שלומי, יפה ומרגש, הייתי צריך להפסיק לקרוא באמצע הסיפור בגלל הדמעות הרגישות שטשטשו את הראיה.

אם לא הן הייתי מסיים את כל הסיפור במכה אחת, בחיי.

 

בכל אופן נראה שבאמת אתה מתקרב לסוף השיפוץ, כל הכבוד.

ובלי שום קשר למה המשולשים בצבע אדום? הם היו שחורים במקור.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

היי עמית,

 

אתה מדבר על דמעות? אני בוכה בלי הפסקה מאז שהנשמה התחילה לגלות סובלנות והבנה לשריטה שלי. אתה יודע איזה תיק זה להחליף נשמה באמצע הדרך????? בעצם אתה עוד לא יודע למזלך......

 

לגבי המשולשים, הם אדומים כי בברושור שקניתי באיביי של דרבי אירופה 75 הם בצבע אדום והגרמושקות שחורות. אז החלטתי לעשות שידוך בין הצבע שהיה בארץ (משולשים שחורים עם גרמושקות אדומות) וללכת על הכל אדום, גם משולשים וגם גרמושקות. הרשיתי לעצמי עוד חריגה מהמקור וקניתי ידיות של פרוגריפ לקידון בצבע אדום למרות שהמקוריות היו בשחור. כבר אמרתי שאני אוהב אדום?

 

שעת האמת קרבה ובאה למימוש ההבטחה שלך לבוא אלי להרכבה.......אני בחופש כל השבוע אם זה רמז מספיק דק עבורך.....

 

שיהיה לך ולכולם שבוע מצויין.

 

שלומי

פורסם

נראה לי שאתה מפספס מדוע אתה מאבד את הנשמה,

זה שאתה אוהב אדום הבנתי, אתה יודע מה הנשמה אוהבת?

אם אדום אתה בבעיה, מה שנראה עכשיו כסלחנות וחולשה יתברר בעתיד כ...

תכלס הכל כתוב על הקיר, זה התחיל מלאפשר להשתמש בסלון כסטודיו לצלום והגיע להבטחה לסיבוב..רק תזהר שהנשמה בעתיד אולי תאפשר לך סיבוב קטן מדיי פעם על האופנוע החדש אדום ונוצץ שלה.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

כולולולולולו

פרטים בהמשך......

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

כפי שראיתם ברמז של אסף למעלה, משהו קרה במהלך השבת.

 

אז זהו זה, אני אגיע ישר לשורה התחתונה ואחרי זה אספר את הסיפור המלא. אז ככה, זה הולך בשני נוסחים ולא יכולתי להחליט איזה מהם טוב יותר:

 

"הנסיך האדום חזר לעיר והוא כאן כדי להישאר"

 

"יוסטון, יש לנו המראה"

 

מה אתם יודעים חברים שלי, עשינו את זה, הנסיך האדום מניע ונוסע כמו ענק, כאילו לא שכב במחסן או בפרדס שנים רבות, כאילו לא עבר התעללות קשה, כאילו כלום.

 

הכל התחיל בשבוע שעבר ביום רביעי. עמית (amitexc)שולח מייל ושואל אם יתאים לי שהוא יבוא לעזור לי להרכיב את הנסיך ביום שבת. ממש שאלה קשה. סגרתי איתו מיד את הפרטים, קיבלתי רשימת קניות (כבלים, שמנים, שרשרת וכדומה) ויצאתי לשופינג בהול.

 

אני כמובן לא ישנתי מיום רביעי. ביום שבת ב-6 בבוקר התחלתי להכין את חדר הניתוח לפציינט, הודעתי לנשמה שלא תתעסק איתי והודעתי לאוצר הקטן שילך עם אמא לבריכה כי אבא לא מכיר עכשיו אף אחד, וככה ב-10:30 הייתי מוכן ועמית הגיע (שתבינו, מי שלא יודע, הבחור גר בנהריה ואני גר באור יהודה). התחלנו בניקוי המנוע, ולאחר מכן התחלנו לחבר את הנסיך.

 

לקראת 19:00 הניתוח הסתיים והנסיך הועבר לחדר התאוששות. מילאנו דלק במיכל הזמני (המקורי טרם חזר מהצבע), וכמובן שהדלק זרם החוצה מברז הדלק. ככה בקטנה......רוקנו את המיכל והחלפנו ברז דלק (טוב שהיה לי רזרבי), והתכוננו לניסיון הראשון להניע.

 

בשעה 19:30 הוא הניע. כמו גדול הוא הניע. כמה קיקים כדי שדלק יגיע והופ, המנוע עובד עגול ויפה, בלי נזילות ובלי בלאגן.שילוב להילוך והא גם נוסע כמה מטרים (אל תשכחו, אני בכל זאת במרפסת של קומה 15 ואם אני אלחץ קצת יותר מדי יש סיכוי שבאמת נמריא.....).

 

זהו, חיוכים, צילומים, ניקיון וקיפול חדר הנתוח, ארוחת ערב והשכבתי את הנסיך לישון. בכל זאת עבר עליו יום מרגש.

 

הנשמה דווקא פירגנה. הכינה אוכל, העסיקה את האוצר הקטן, והשתדלה מאוד לא לדקור את עמית כשהוא שאל אותה למה היא לא מסכימה שגם ההונדה תחנה בסלון ליד הנסיך. בכלל, היא הביאה הופעה מדהימה ועמית אמר לי כל הזמן שאני סתם מנפח דברים והיא ממש נחמדה ועדינה ואפילו הכינה לו צידה לדרך בלילה לקראת הנסיעה חזרה לנהריה. לך תסביר לו שהכל זה הסוואה על פי מיטב המסורת הפולנית....אין דבר, בסוף עמית יתחתן ויבין לבד. ככה זה, מה שלא נכנס דרך הראש נכנס דרך הניסיון......

 

לסיום, נותרו עוד דברים שונים. לרפד את הכסא, לתקן פנצ'ר בגלגל האחורי (איזה באסה זה לגלות שיש פנצ'ר), לסיים את מערכת החשמל, להכין מתאם לנאבה הקידמית כדי שתתחבר טוב יותר לשוק (בגלל שהג'אנט של דרבי יומבו ולא של אירופה והנאבה צרה יותר כך שנותר מרווח), לחבר ברקס קדמי, ועוד זוטות אבל בגדל אפשר לומר ש-80% מהפרוייקט מאחורי.

 

הכי חשוב, תודה ענקית לעמית. אין מה לומר, נסיך אמיתי עם לב ענק וידי זהב, חבר שמפרגן ותומך מכל הלב. אני חושב שבלעדיו המשימה היתה נמשכת עוד זמן רב.

 

תודה לאסף שמפרגן כל הזמן, תודה לישי על העצות, ותודה לאל שזה מאחורי.......

 

אני מצרף כמה תמונות שתהנו (חדר הניתוח לפני, עמית באמצע הניתוח, אני והאוצר הקטן ליד הנסיך. אני מקווה שבקרוב אוכל לצלם את הנסיך לבוש במיטב מחלצותיו (כלומר עם מכסי צד וכסא ומיכל כמו שצריך).

 

אשמח לשמוע את דעתכם על התוצאה.

 

שלומי

P8280001.jpg

P8280004.jpg

P8280012.jpg


×
×
  • תוכן חדש...