Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

ואו , מקסים,

 

נראה סוף הדרך...

 

ושאלה קטנה , המעלית מספיק גדולה בכדי שהנסיך ירד בחלק אחד ??:roll:

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם
אותי דווקא מעניין כמה שעות שינה היו לעמית, כי לפי התמונה....

לפחות הוכחת שהוא לא פיקציה דיגטלית.

סחה עמית-רן

אל תעביר נושא.... מה קורה במשפחת המלוכה???:-P

פורסם

אין לי מילים :shock:

P8280012.jpg

P8280001.jpg

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

שלומי מה עשית?!

עד היום שמרתי על מסתוריות מסויימת לגביי ולגבי דמותי,

בחורות מהפורום בכלל חושבות שאני 1.9 מטר בלונדי עם עיניים כחולות (כנראה שזאת הסיבה שהפסקתי לקבל חזרה הודעות מהמאהבות הוירטואליות שלי בתיבה הפרטית).

חוץ מזה זכיתי לקבל מרן הודעה פרטית לראשונה, כנראה רן טיפוס של שחורי שער ולא בלונדינים, זה נכון רן? :-P

רן אל תתן לשיער להטעות אותך, אומנם לא ישנתי ממש הרבה בלילה, אבל גם לא הגעתי מנהריה, ככה שהפאן שלי לא היה זמין.

 

ועכשיו לתגובות היותר רציניות:

הנשמה דווקא פירגנה. הכינה אוכל, העסיקה את האוצר הקטן, והשתדלה מאוד לא לדקור את עמית כשהוא שאל אותה למה היא לא מסכימה שגם ההונדה תחנה בסלון ליד הנסיך. בכלל, היא הביאה הופעה מדהימה ועמית אמר לי כל הזמן שאני סתם מנפח דברים והיא ממש נחמדה ועדינה ואפילו הכינה לו צידה לדרך בלילה לקראת הנסיעה חזרה לנהריה. לך תסביר לו שהכל זה הסוואה על פי מיטב המסורת הפולנית....אין דבר, בסוף עמית יתחתן ויבין לבד. ככה זה, מה שלא נכנס דרך הראש נכנס דרך הניסיון......
הנשמה דווקא פירגנה?! נראה יותר שהנשמה היא זו שדוחפת אותך לעניין,

בשביל לסבר את האוזר, שלומי אחרי עזרה עם בורג או שניים ישר התלונן שחם לו(במזגן) וצריך לעשות הפסקה ולשתות (קפה שחור חזק).

סיימתי ב7 לערך רק בזכות שפסחתי על כמה הפסקות כאלה, אם הייתי זורם עם שלומי הייתי נמצא באור יהודה עד עכשיו, מזל שיש לי משמעת עצמית גבוהה.

 

דווקא אני די שכנעתי את הנשמה שלאסוף אופנועים ולמקם אותם במרפסת יכול להיות יפה, אם שלומי יתמיד יש מצב שהוא דיי יצליח, חוץ מזה גם עזרתי לשלומי בעניין הסלון, רמזתי בעדינות שחסר אור בסלון וצריך קצת צבע אדום, לאדום הרי יש נטיה לתת חיים לסלון חיוור, מקווה שזה בסוף יעבוד בשבילך :wink:

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

כל הכבוד על ההשקעה את התמונה של חדר הניתוח לפני ההרכבה אפשר להגדיל ולתלות בסלון , ממש אומנות

מה מצב המנוע לא ראיתי בשירשור שהיתעסקתה איתו

מברוק

איציק

פורסם

בוקר טוב ותודה לכולם,

 

מתנצל על האיחור בתגובה, לא הייתי זמין אתמול בלילה מול המחשב.

 

תודה לכל המפרגנים.

 

ירון - בבניין יש מעלי גדולה מאוד כך שהנסיך יגיע למטה בבטחה. מקסימום אם לא ילך, אני בטוח שהנשמה תמצא דרך יצירתית להנחית אותו מקומה 15.

 

אסף - תישאר בלי מילים אבל עם לב ענק.

 

רן - תאמין לי שעמית לא פיקציה דיגיטלית. הוא אמיתי לחלוטין ויש לו דרישות מוזרות כמו לעבוד בלי הפסקה, לא לשתות קפה, לא לאכול, שאני ממש אבריג דברים ולא אסתפק בעידוד כללי, ועוד כל מיני דרישות שונות ומוזרות. יכול להיות שהקירבה של נהריה לנסראללה משפיעה ככה על בני אדם?

 

איציק - נכון שזה דומה לחדר ניתוח? אני הייתי על תקן אחות רחמניה שמגישה את הכלים למנתח.....

 

ואחרון עמית כמובן - שוב, אלפי תודות.עכשיו כאשר חשפתי את זהותך האמיתית, לא תוכל יותר לנסוע לדובאי......מצד שני, אולי ישנן כאלו שיש להן שריטה לכאלה שאינם בלונדיניים בגובה 1.90.....וחוץ מזה, כבר אמרתי לך, אל תטעה בגישתה של הנשמה. זה חלק מההסוואה שלה. ככה אני נפלתי ברשתה. מקסימה ומתחשבת, רכבה איתי על הסוזוקי ולא צייצה, עד שהתמסדנו. מאז היא לא עלתה על דו-גלגלי אפילו לא בשביל צילום. היא דווקא אמרה שאתה "נחמד" שזה בתרגום חופשי מפולנית שווה ערך ל"הוא נראה ממש בסדר מבחוץ, חבל שיש לו בפנים את הבאג עם אופנועים, איך הוא ימצא כלה אי-פעם????".....

 

הנסיך ככל הנראה לא יכנס לסלון בחזרה. היא הכריחה אותי לקרצף עם אקונומיקה את כל המרצפות במרפסת אחרי שהלכת, וזה נגמר רק אחרי הרבה זמן.....כרגע הנסיך עומד מכוסה בכיסוי חדש בפינת הגג, ליד מחסן העבודה, על שטיח ה- pvc שלו, מבסוט מהחיים.

 

שוב, תודה לכולם.

 

שלומי

פורסם
בוקר טוב ותודה לכולם,

 

....

 

הנסיך ככל הנראה לא יכנס לסלון בחזרה. היא הכריחה אותי לקרצף עם אקונומיקה את כל המרצפות במרפסת אחרי שהלכת, וזה נגמר רק אחרי הרבה זמן.....כרגע הנסיך עומד מכוסה בכיסוי חדש בפינת הגג, ליד מחסן העבודה, על שטיח ה- pvc שלו, מבסוט מהחיים.

 

שוב, תודה לכולם.

 

שלומי

 

האמת שראיתי בתמונה את הכתמים על הרצפה מתחת לנסיך , חשבתי לעצמי איזה איש בר מזל, גם מרשים לו להכניס את הנסיך הביתה , וגם מצלם ומפרסם תמונה עם מרצפות מלוכלכות ....

 

עכשיו נרגעתי.... :-) :-)

 

ירון

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

פורסם

שלומי נסיתי להתאפק אבל לא הצלחתי,

המשפט האחרון שלך פשוט דורש תגובה.

הנסיך ככל הנראה לא יכנס לסלון בחזרה. היא הכריחה אותי לקרצף עם אקונומיקה את כל המרצפות במרפסת אחרי שהלכת, וזה נגמר רק אחרי הרבה זמן.....כרגע הנסיך עומד מכוסה בכיסוי חדש בפינת הגג, ליד מחסן העבודה, על שטיח ה- pvc שלו, מבסוט מהחיים.

אתה בטוח שאתה מדבר על הנשמה הבלונדינית? לי יותר נראה שאתה מדבר על הנשמה שלך,

כל זה אחרי שראיתי איך אתה מנקה אחרי כל פרור בתירוץ שאתה חולה נקיון...

אז תזהר, אני אובייקטיבי ואגן על הנשמה הבלונדינית שלך במקרה הצורך(( רק בגלל המחמאה שאני דווקא נחמד).

:-)

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

ערב טוב,

 

עוד אחר צהרים מהנה עבר עלי ועל הנסיך. פינקתי אותו ב-3 ברגים חדשים למכסה הקלאצ', פירקתי את מיכל הדלק הזמני ורוקנתי את הדלק, פירקתי את האגזוז (מישהו יודע היכן ואצל מי ניתן להזמין אטם?), ניסיתי להרכיב את הכסא וגיליתי שהחורים בתושבות לא מקבילים לאלה שבשילדה וככל הנראה אצטרך לעשות תיקון, פירקתי חלק מהקרבורטור שיש סיכוי שיש ממנו דליפה, סידרתי את כל מה שנשאר מההרכבה בשקיות חדשות (בעיקר ברגים משומשים אבל גם כמה חדשים), הכנתי חלקים נוספים להמשך תהליך ההרכבה (בעיקר חלקי חשמל) ניקיתי את הנסיך במטלית לבנה כיאה לבן אצילים וזהו. עוד שעתיים קסומות חלפו להן בלי שארגיש.

 

הנשמה דווקא הכינה קפה וסלט (אני תוהה אם הצבע האדום של הנסיך גורם לה לחשוב שאני ארנב או שהתעדנתי???....בשלב הבא היא בטח תרצה ללכת איתי לקונצרט רחמנא ליצלן....), תמהה מדוע אני צריך לפרק את מה שעמית הרכיב בעמל רב ובצורה כל כך טובה בזמן שאני הייתי עסוק רק בלהפריע לו, הזהירה אותי מנזילות וטפטופים (של הנסיך, לא שלי) וביצעה נסיגה זריזה למזגן.

 

ועכשיו לעניין מחלת הניקיון שעמית טוען שאני לוקה בה. עמית, מתי תבין שזו לא מחלה אלא הישרדות? אוי ואבוי אם לא אקפיד על הניקיון כל הזמן כי אז רוב הסיכויים שאמצא את עצמי בחדר סטרילי אוכל מזון באמצעות קשית. האמן לי, אין צורך להגן על הנשמה.היא גדלה באור-יהודה ודווקא אין לה צלקות..... ביום שהנשמה תצטרך הגנה הגיהנום יקפא. ראיתי אותה מביאה ביצועים אלימים שכל וואחש מצוי היה עומד נפעם מולם, ואז היא ממש התחילה להתרגז.......זה קרה לאחרונה מול חברת הכבלים. אני בטוח שלסרט כזה הם לא התכוננו כאשר הם גוייסו לעבודה.

 

שלומי

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
העם דורש תמונות

יש חדשות מעניינות ואני בטוח ששלומי לא יתאפק וישתף אותנו בתמונות

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?


×
×
  • תוכן חדש...