Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

 

למותר לציין שהנשמה עדיין אינה יודעת על קיומו של נסיך 3. לשאלותיה החשדניות לגבי הציפורניים השחורות שיש לי בחודש האחרון אני עונה כל פעם בתירוץ אחר. אני חושש שהיא מתחילה להבין שיש משהו מוזר בהסברים שלי כי אפילו היא אמרה שמספר הפנצ'רים שטענתי שארעו לאחרונה הוא לא הגיוני, ולמה אני חייב לעזור לאבא שלי לתקן את הרכב שלו אם אין לי מושג במכונאות, ועוד שאלות מביכות. מצד שני, אני תמיד חושב שללא תירוץ יעיל החלופה המיידית תהיה אישפוז, ומיד ממציא תירוץ חדש. מי אמר שחיי הנישואים משעממים????

 

שיהיה לכולנו המשך יום פורה.

 

שלומי

 

גזירה של הצפרנים באופן קבוע, ומברשת קטנה עם שער טיפה קשה שמשפשפים מתחת לציפורניים וכל הראיות המרשיעות נעלמות.....

:evil:

גם אני מבקר במפגש השפלה... :beerchug:

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

שלומי כל מה שקשור בברגים אשמח לעזור לך, יש גם נירוסטה ,אם תבוא תראה גם את הטילון ששיפצתי לאחרונה ,אולי גם תקבל סיבוב!

הקפה עלי.העיקר לא להרגיז את הנשמה.

חן.

פורסם

טוב אז ככה , היום שרכבתי לי עם האופנוע למקום שנקרא הבור והוא בתל ברוך

לפתע ראיתי אופנוע שעומד בתור גל עד קבור באמצע הדיונות

ומי כמוני שאוהב פאנטיקים רואה מקילומטרים זוג בולמים אחוריים

שהן סימן מובהק לאופנועים משנות ה 80

התקרבתי אליו והבחנתי שזהו לא אחר מאשר דרבי ומיד ידעתי היכן ועם מי לחלוק את המידע הנל.

אני לא בטוח אבל יש מצב שזה 125 סמק למרות שהבולמים היו נראים דיי מצוקמקים ורזים

בלוק המנוע היה נראה מאסיבי יחסית

הוספתי תמונות למתעניינים

picture italy 1768.jpg

picture italy 1769.jpg

picture italy 1767.jpg

פורסם

רגע- זו מצבה לאופנוען, שנהרג שם לפני כמה שנים כאשר נתקל במשהו שבלט מהאדמה, תשים לב! זה לא מאגר לחלפים!!!:shock:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

אף אחד לא חשב שזה מאגר לחלפים

וגם אין ממש חלפים שם הכל מת

אני בספק אם זה האופנוע שהבחור שנהרג רכב עליו

וגם לא ממש ברור מה שרשום על המצבה שעשויה מברזל שהחליד

מעניין מה הסיפור מאחורי הגלעד הנל

פורסם

לא אמרתי שמי שצילם חושב- רק הזכרתי! כי מה לעשות- ברגע הראשון לא קולטים, ורק חושבים- וואו, אולי יש עוד חלקים שימושיים שם! ואז נזכרתי שהיה בחור שרכב על האופנוע שטח שם, ונתקע בבזנט או משהו, שהיה בולט מהאדמה, עף מהאופנוע ונהרג. כמובן, שזה לא היה אופנוע הזה, אם כי יש סיכוי- אבל בד"כ מצבות עושים מהגרוטאות, כי מה לעשות: קודם כל לא תמיד נשאר ממה לעשות מצבה באופנוע ה"אמיתי", ודבר שני- יש מספיק חארות, שאם ישימו שם אופנוע יחסית חדש- יפרקו אותו לחלקים, או סתם יבוזזו!

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

שבוע טוב לכולם,

 

ראשית, אני רוצה להגיב לכל המגיבים האחרונים לפי הסדר:

 

1) אסף - תודה על הפירגון. אדם זהב עם לב רחב שלא עושה אף פעם חשבון ונכון תמיד לעזור בכל נושא. תודה כתמיד על הכל ובעיקר על החברות.

 

2) ירון - הרעיון של המברשת היה אדיר. השתמשתי במברשת שיניים. ראשית כססתי את הציפורניים בהנאה כי יש תוספת גריז בחינם ואחר כך ניקיתי עם מברשת השיניים את מה שנשאר. עכשיו הציפורניים נקיות אבל הנשמה תמהה למה השיניים שלי שחורות......

 

3) חן - תודה על ההזמנה. דווקא רציתי לקפוץ אליך ואפילו יש לי ביטוח להונדה, ומזג האויר היה נהדר ומתאים לרכיבה. הבעיה היתה שהנשמה נחליטה לסייד את חדר ילדים ולא הסכימה לשום פשרה. היות ואני חרד לבריאותי, נאלצתי לוותר על הרכיבה ולהסתפק במדיטציית סיוד....

 

4) אביב - זה אכן השרשור הנכון לכל מה שקשור בדרבי. אכן, אין שום דבר שמיש בגלעד למעט אולי רגליות הרוכב וגם הן חלודות עד העצם. תודה בכל מקרה שחשבת לצלם ולצרף את התמונות לשרשור. ככה כולנו זוכרים את חברנו שנהרג גם אם איננו מכירים אותו אישית.

 

5) גנאדי - אל תדאג, אני מסודר לגבי חלקי חילוף וחוץ מזה אני מפחד שמישהו ירדוף אותי בחלומות......מספיקה לי הנשמה שרודפת אותי כאשר אני ער......

 

משהסדרנו את הנושא לעיל, נותר לי חוב משבוע שעבר והוא צילום של 2 הנסיכים מפורקים. אז הנה התמונה. חסרים מיכלי הדלק והגלגלים. הם לא נכנסו בפריים. בשבת הספקתי להקדיש (בתום הסיוד) עוד כשעה לעבודה על החלקים. פירקתי את גלגל השינים האחורי , מיינתי את החלקים לניקוי נפט ולניקוי חול, מיינתי עוד ברגים , בקיצור, לא התקדמות משמעותית אבל בכל זאת צעד קטן בשביל ההרגשה האישית שלי.

 

זהו לבינתיים.

 

שלומי

PB270010.jpg

פורסם
בשבת הספקתי להקדיש (בתום הסיוד) עוד כשעה לעבודה על החלקים.

 

שלומי

 

מזל.

מזל שהיא לא בילבלה אותך עד כדי כך שסיידת את השלדות :roll:

 

תמשיך להצליח

ישי

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם
שבוע טוב לכולם,

 

ראשית, אני רוצה להגיב לכל המגיבים האחרונים לפי הסדר:

 

1)

2)

3) חן - תודה על ההזמנה. דווקא רציתי לקפוץ אליך ואפילו יש לי ביטוח להונדה, ומזג האויר היה נהדר ומתאים לרכיבה. )

 

 

 

 

שלמי ניגמרו התירוצים...מתי אתה בטוביה? - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

רן - מצטער, אני לא אוכל להגיע לטוביה עם ההונדה. הביטוח היה לשבוע בלבד לצורך מעבר טסט חצי שנתי. יכול להיות שאגיע עם רן (roncx)ברכב שלו מתישהו....בכל אופן, תודה על ההזמנה.

 

אתמול הגיע אלי חלק מוזר של דרבי . את הסיפור המלא כיצד הוא הגיע אלי, הנסיעה המטורפת (כרגיל.....), והחלקים האחרים שקיבלתי, אני אפרסם במהלך השבוע, מה יש? תהיו קצת במתח. אני רק יכול להגיד שאחד מהחלקים שקיבלתי שייך לאופנוע 50 סמ"ק אחר מאותה תקופה וזה מתחיל להסתמן כפרוייקט הבא שלי.

כאשר קיבלתי את החלק שבתמונה המצורפת, הוא היה מכוסה בשכבת שמן וטינופת, בדיוק כמו שאני אוהב. תשאלו למה? או, אני אענה. אם יש שמן וטינופת זה אומר בדרך כלל שהחלק אמור להישמר במצב טוב. עד היום התובנה הזו לא איכזבה אותי. ואכן, לאחר שטיפה בנפט וניקוי עם מטלית משומנת, התוצאה לפניכם.

 

ועכשיו לשאלה ואולי מישהו מחברי הפורום יוכל לסייע לי. הצלחתי להבין לבד שהחלק הזה הוא מכסה צד במנוע של דרבי, לדעתי צד ימין, אבל אין לי מושג ירוק לאיזה דרבי זה שייך. אולי מישהו מחברי הפורום יודע ?

 

שלומי

PB290001.jpg

פורסם
בוקר טוב לכולם,

 

רן - מצטער, אני לא אוכל להגיע לטוביה עם ההונדה. הביטוח היה לשבוע בלבד לצורך מעבר טסט חצי שנתי. יכול להיות שאגיע עם רן (roncx)ברכב שלו מתישהו....בכל אופן, תודה על ההזמנה.

שלומי

 

הבטחות הבטחות... למען הגילוי הנאות... ספר נא לכולם כמה ימי שישי אני כבר מתקשר כדי לנסות ולהביא אותך לשם???

פורסם

חג שמח לכולם,

 

החג הגיע ואין זמן מתאים יותר לתת לעצמי דמי חנוכה.

 

עוד בתחילת הפרוייקט הבנתי שצריך להשקיע בכלי עבודה ייעודיים ואם אפשר ויש תקציב אז שיהיו גם באיכות טובה, ולכן התחלתי במקביל לשיפוץ גם במסע רכישות. בשנה החולפת רכשתי המון כלים שמקלים עלי את החיים אך מה שהיה חסר לי במיוחד היה סטנד טיפולים נורמלי (ליפט ייעודי). עד כה השתמשתי בשרפרף אבל זה מאוד לא ידידותי למכונאי החובב.....

 

אתמול בשעה טובה רכשתי סטנד טיפולים ולפי המצב שלו אפשר בהחלט להגדירו בסטטוס אספנות......(ככה הרווחתי 2 ציפוים המכה אחת). התחלתי בפירוק ראשוני (אני מאוד אוהב לפרק דברים, גיליתי שאני ממש לא רע בזה), וצילמתי כדי שאדע איך להרכיב חזרה. אני אנקה ואשמן, אולי גם אצבע, אחבר גלגלים ויהיה לי סטנד טיפולים ראוי למכונאי .....

 

תהנו מהתמונות.

 

שלומי

PC060001.jpg

PC060002.jpg

PC060003.jpg

פורסם

 

התחלתי בפירוק ראשוני אני מאוד אוהב לפרק דברים, גיליתי שאני ממש לא רע לי

 

שלומי

 

לפרק זאת לא הבעייה....

איך אתה בלהרכיב ? :roll:

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

מאחר והשם דרבי עלה מספר פעמים בשירשור זה אני מוסיף מודעה שראיתי.

אולי זה יעזור למי מהקוראים להשלים סרייה.

אין אחריות לגבי תגובות שונות של מי מהנשמות הקשורות לכך.

 

גילוי נאות :

ראיתי את המודעה ביד2 והעלתי אותה ביוזמתי אולם אני כן מכיר את משה

וגם את הוואריאנט הנ"ל לפני , תוך כדי ואחרי השיפוץ. מרשים.

 

ישי

Var.jpg

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל


×
×
  • תוכן חדש...