Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4413 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

קרבורטור בכלים האלו נתן הבדל מהותי, ה14 היה כחלק מההגבלה שהכלים הקטנים זכו לה,

אני זוכר את הפעם ה1 שה19 הורכב..אז לא הבנתי איך הוא לא היה שם קודם.

בהחלפת הקרבורטור תצטרך להחליף את המניפולד, או לייצר בוקסה מתאמת, אך זה לא יהיה אפקטיבי כי קוטר המניפולד יהיה קטן משמעותי מקדח הקרבורטור כך שזה לא יהיה אופטימלי..

האירופה הגיע ב84 ו85 והיה נקרא גם RD היומבו היהCX והאחרון היה FD שהגיע ב86.

לדעתי אין מה לצבוע חלקי פלסטיק ביחוד שהכנפיים אצלך שרופות לגמריי מהשמש, כך שזה לא ממש יהיה יעיל.

אני מציע לך ליצור קשר עם דרבי ולבדוק את האופציה לרכוש מהם חלקים.

 

לגבי הדיזה למייטב זכרוני הדיזה המתאימה הייתה 80, אבל זה לא ממש רלוונטי כרגע.

 

הקרבורטור הזה פשוט לגמריי אין טעם לתת לבעל מקצוע, לכוון אין ממש מה, ישנו בורג אויר וטורים שנמצאים בצידו השמאלי של הקרבורטור ו2 דיזות בתא הדלק, הזכרונות הרעים שלי מהקרבורטרים הללו הם הנטייה שלהן לנזול מהחיבור של הצינורית דלק והקרבורטור.

 

בהצלחה בשיפוץ, ואם תהיה זקוק לעזרה אתה יודע איך להשיג אותי :wink:

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

לעניין הקרבורטור, בזמנו כאשר רכשתי את הדרבי המקורי שלי בשנת 1982 (כתום כמובן), הוצעה לי על ידי המוכר האופציה לרכוש גם קיט שיפורים שכלל קרבורטור מוגדל והחלפת גלגלי שיניים קידמי ואחורי. אני לא רכשתי זאת אך החבר שלי שקנה את הדרבי עם המספר העוקב לשלי כן רכש, ובהחלט היה הבדל משמעותי ברכיבה. לשמחתנו, מעולם לא היתה בעיה טכנית ולא נשפך מנוע למרות שנסענו די הרבה ואפילו הגענו עם הכלים הקטנים והמצחיקים האלה לסחנה ולכנרת עם בנות זוג...

 

עדיין לא הספקתי לעשות משהו מועיל. אתמול בלילה ישבתי לצדו של הנסיך למעלה מחצי שעה וסוף סוף התבוננתי בו בפעם הראשונה ברצינות ובקפידה. הממצאים די מעודדים ובהחלט יש בסיס לעבודה. הכנף האחורית ברת שיקום וצביעה, ואני חושב שאיש מקצוע רציני יוכל להציל גם את הקדמית. אני מתכנן להתחיל בפירוק ראשוני בסוף השבוע הזה, כולל ניקוי באמבטיית טינר/סולר על מנת להיפטר ולקרצף את של השמנים/גריז/בוץ של כל מה שאצליח. כל חלק יצולם ויתוייג בשקית נפרדת עם מספר התמונה הרלוונטי אליו על מנת שגם מאותגר כמוני יוכל לדעת בעתיד מאיפה הוא פורק. ראיתי גם שחסרים ברגים רבים או שהם פגומים , וחסרות תושבות גומי לברגים. אני מתכנן סיבוב עתידי לאחת מהחנויות המתמחות בברגים על מנת לבצע חידוש, אבל זה בעתיד הרחוק.

 

זהו לבינתיים. אני מודה לכל מי שיצר איתי קשר בפרטי ואני אענה לכולם.

 

שלומי

פורסם

וואי, איזה נוסטלגיה !

היה לי כזה עוד לפני שהיה לי רישיון והוא נגנב :cry:

והנה תמונוה של אופנוע זהה

אירופה.jpg

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם

אסף תודה שטרחת לעלות תמונה שלי, חסכת לי :wink:

 

כאחד ששיחק עם כל הקומבינציות האפשריות בדרבי-ים הקרבורטור הוא ללא ספק חובה.

ה14 מהווה צוואר בקבוק דיי משמעותי בסחיבת המנוע ולא צריך להיות ספק לגביו,

שלומי למייטב זכרוני בדרבי הגומיות היחידות שקיימות הן הגומיות שמחברות את מיכל הדלק לשלידה ובפלסטיק הצידי,

לגבי הכנפיים, מציע לך לרדת מהעניין ולנסות להשיג חדשות, אני בעתיד אנסה להשיג 2 לדרבי שלי, אבל עד אז יש עוד זמן.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

  • אחראי פורום
פורסם

שלומי, לגבי הכנפיים, במיוחד הקדמית.

אני עושה הרבה הלחמות פלסטיק, במקרה הזה לא הייתי מבזבז זמן ומחפש ישר חדשות.

החומר החסר והשברים דווקא כן ניתנים לתיקון (ממה שנראה לפחות בתמונות), אבל הם לא סתם שבורים -

לפי הגוון של הפלסטיק ניתן לראות שהוא הפך להיות פריך וחלש, כך שגם אם התיקון יצליח

אני יכול להגיד די בביטחה שהם ישברו שוב, דווקא ליד התיקון שיעשה (תיקון קשיח על חומר פריך - מתכון לשבר חדש).

 

איתי.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

בוקר טוב לכולם,

 

ראשית, שוב תודה לכל המגיבים כאן בפורום, לכל החברים ששלחו הודעות פרטיות ולכל האחרים שהתקשרו והציעו עזרה ועצות טובות. מדהים ומחמם את הלב.

 

אני חוזר ומפציר בכל מי שי לו חומר כתוב, חלקים שהוא חושב שיתאימו ומוכן למכור, אנא צרו עימי קשר.

 

מספר תגובות שלי לחלק מהדברים שנכתבו עד כה:

 

עמית - אתה צודק, התכוונתי לשייבות/עיגולי הגומי המצאים במכסי הצד מהפלסטיק של האופנוע, ולתושבת הגומי של טנק הדלק. יש גם כמה שייבות גומי כאלה ליד לוח השעונים. אני אנסה להשיג חלופיות החנויות המוכרות ברגים או אולי בהום סנטר. תודה על העצות ששלחת לי על פירוק המנוע. אני איישם בשלב הזה רק את החלק ש להסרת המנוע מהשילדה. אני לא חושב שיש כרגע צורך בפירוק רב מזה. שאלה נוספת-היכן אני יכול לקנות קרבורטור גדול יותר כפי שהמלצת?

 

ישי - רכשתי מסיר שומנים ומחר אבדוק את היעילות שלו על שכבות הטינופת והגריז. אני אתחיל האזורים מוצנעים כגון רגליות, ואם לא יהיה נזק אני אמשיך הלאה.

 

איתי - אתה צודק כמובן. הכנף הקדמית פריכה לחלוטין ומתפוררת במגע יד. הכנף האחורית דווקא במצב טוב מאוד, חזקה ולא מתפוררת ואני חושב שניתן בהחלט לעבוד עליה. אני כמובן לא בעל מקצוע ואני מניח שהצבעי אליו אגש יוכל להעריך טוב ממני את מצבה.

 

ועכשיו לשאלה שבוודאי תראה שאלת קיטבג לרובכם, אבל עבורי זאת הפעם הראשונה בחיים :oops: - איך אני מפרק את השרשרת?

 

שלומי

פורסם

צריך לבדוק אם קיים מנעול שרשרת או שהשרשרת "סומררה" , במידה וקיים מנעול שרשרת ניתן להוציא אותו עם מברג או עם פלאייר.

לאחר שהקפיץ יוצא המנעול יפתח.

 

אם אין מנעול שרשרת קיים חולץ פינים לשרשרת, או שאפשר גם עם דיסק, אני אישית משתמש בדיסק, משחיזים 2 פינים של חוליה עד אשר הפינים נעלמים ורואים רק את החוליה(ללא הבליטות של הפינים) ולאחר מכן דופקים עם מברג בין החוליות ואז החוליה בחוץ.

 

לגבי הקרבורטור, אין לי ממש מושג.

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

פורסם
אסף תודה שטרחת לעלות תמונה שלי, חסכת לי :wink:

 

 

בכיייף :lol:

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

  • 3 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים,

 

זמן רב חלף מאז עידכנתי בפעם האחרונה על התקדמות הליך השיפוץ של הדרבי שלי.תלאות החיים גררו אותי למקומות אחרים ולא הותירו לי זמן רב לתחביב המשותף לכולנו. בחודשיים הראשונים שלאחר הרכישה כלל לא עבדתי על האופנוע אך בהחלט ניצלתי את הזמן לאיסוף ואיתור חלקי חילוף, ספרות טכנית ויצירת קשר עם חברי הפורום שהסכימו לסייע לי (תודה רבה לחיים סירי, ישי, ובמיוחד לעמית שעונה לי תמיד בסבלנות למרות השאלות המוזרות שלי באמצע הלילה). חלקים שונים החלו להגיע לארץ וריצות חוזרות למכס ביד אליהו הניבו הפתעות מעניינות ואינטראקציות לא פחות מעניינות עם המוכסים. כך למשל, הגיעו 4 כנפיים קדמיות חלופיות ממיטב תוצרת תאילנד, שדומות באופן מפתיע לכנף המקורית מספרד. 2 כנפיים חולקו לחברים אחרים שיש להם דרבי ועוד אחת תימסר בקרוב לעמית כך אני מקווה (לכל המחשבנים, כן אתם צודקים, את הרביעית אני שומר עבורי).

 

בחודש האחרון החלטתי שזהו זה, הגיע הזמן להשקיע מעט זמן איכות בעצמי וזה אומר להנות קצת מהתחביב המוזר שלי הכרוך בדמיון מודרך תוך כדי צפייה בגרוטאות ברזל. מובן שההחלטה התקבלה אצל זוגתי בתמיהה קלה, קמיטת מצח ועיקום אף לתפארת העם הפולני (שלא לדבר על כמה שאגות עדינות על איך אני בכלל מעיז לחשוב על הגרוטאות שלי בזמן שצריך לצבוע את הסלון ולסייד לה את השיער? או אולי להיפך, כבר אין לי מושג).

 

למשימה גייסתי את מיטב המוחות הזמינים במשפחה, את אבא שלי הפנסיונר (בן 70 עד 120) ואת בני הקטן ששואף כבר כעת להיות פנסיונר ונמלט מבית הספר על בסיס קבוע (בן 7 אבל חכם כמו בן 120), ויחד יצאנו כחוליה טכנית מגובשת למשימת פירוק הגרוטאה שאני מתעקש לכנות בשם אופנוע. למותר לציין את שעות האושר הרבות שהעברנו שלושתנו יחד. הרבה דמעות של צחוק והרבה דמעות מהסוג השני (לך תסביר לילד שתרסיס שמן זה לא דיאודרנט וסבא ממש לא שמח כאשר מרססים לו את זה על הראש, וגם אמא לא מאושרת מהכתמים החינניים שהוא צייר על הבגדים החדשים).

 

איפה נתקעה החוליה הטכנית? או, שאלה יפה. לטעמי, באמת הגענו רחוק יותר ממה שציפיתי, האופנוע פורק לרמת הבורג וכל חלק תוייג במעטפה נפרדת עם כיתוב בהתאם ואני מקווה שאדע להחזיר זאת למקום בחזרה אך דיה לצרה בשעתה. עדיין קיימות בשלב זה 2 בעיות:

 

הבעיה הראשונה היא שאני לא מצליח בשום פנים ואופן לפרק את המשולש התחתון בצוואר ההיגוי של השלדה. עמית ניסה לעזור בהנחיה מרחוק (עמית, נהריה זה ממש רחוק, ליד החיזבאללה ושאר מריעין בישין) אבל ללא תוצאה ממשית, וגם הספרות הטכנית המוכיחה שחור על גבי לבן שהחלק הזה צריך להחליק החוצה בקלות לא ממש פוגעת ומתרסקת אל מול פני המציאות, מה לעשות, ספרות לחוד ומציאות לחוד. אני פונה אל כלל החברים הקוראים את השרשור בבקשה לסיוע. אם יש מישהו שגר באזור המרכז ויכול להקדיש זמן לסייע לי בנושא, אני אהיה אסיר תודה. אני אגיע עד אליו הביתה בשעות שנוחות לו, העיקר לפרק את המשולש ולהתקדם לכיוון ניקוי חול וצביעה.

 

הבעיה השניה שצצה היא "סיח" אחד שחסר בג'אנט האחורי (בג'אנט הקדמי דווקא אין לי בעיה מהסיבה הפשוטה שטרם השגתי ג'אנט כזה....). השאלה היא איך משלימים את החסר וכיצד מומלץ לנקות ולהבריק את הג'אנט עצמו?

 

ניתן ליצור איתי קשר מעל דפי הפורום או בהודעות פרטיות או לנייד 0507-429966.

 

תודה ותהנו מהתמונות.

 

שלומי

P1140007.jpg P1190003.jpg P1140005.jpg

P1190002.jpg

פורסם

איזה יופי!

תמשיך לעדכן! :wink:

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?

פורסם
וביום שישי בבוקר נאלצתי לנקוט בתמרוני חמיקה אל מול זוגתי, שכמו כל רעיה טובה מריחה מיד שמשהו מתבשל ומתחילה בתחקור בסגנון עדות השב"כ ובאזהרות והשבעות שלא אגרור עוד פעם חתיכות ברזל חלודות הביתה.

 

כולנו באותה סירה :lol:


×
×
  • תוכן חדש...