Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 4414 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היה לי כזה חדש מהנילון החלפתי לו גלגל שינים אחורי כדי שיסע יותר מהר,נסע די טוב, בחולות ,עולה מדרגות ,מרים גלגל ,

אמינות לא משהו יש פלטינות בדרבי,החלפתי לו דיזות עברתי מקרבורטור 14 ל18 זיכרון מתוק מהעבר עד שעברתי לדבר האמיתי

פנטיק קבלרו קרבורטור 19 לא נעים להגיד הדרבי לידו עגלה,בהצלחה בשיפוץ בזמנו מי שמכר אותם היה גדי אבירם ממטרו תנסה אולי יש להם חלקים במחסן

  • תגובות 235
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

פורסם

או! עכשיו יש לך משהו, שמאד מזכיר את מה, שיש לי- אופנוע 50 סמ"כ אדום, המפורק לגורמים!:wink: רק, שבשלי משום-מה צבעו את השלדה בכסף...:? איך מנקים את זה, אגב- אני רוצה צבע מקורי, אדום!:roll:

י Capri GT 74 MK2 "אספנות", עדיין מחכה לפחחות רצינית.*סוזוקי 1100F (שהפך ל"סטריטפייטר" לצערי :sad: )*GMC וואנדורה 4X4- "לוחם שטח" במנוחה *פורד D שנת78, ש"מת" להפוך ל"אספנות":oops:*פורד פיירמונט 79' :twisted: -חולם להיות שחור:wink: *"משפחת ליילנדים"* *ואסקורט סטיישן שניצלה בדקה ה-91:king::חובב מכוניות, אופנועים, מפלצות למיניהן ומוזיקה, הסובל מחוסר מקום, זמן ותקציב כרוני, להתעסק בכל התחביבים שלו :???:

פורסם

שלומי

כל הכבוד על ההתקדמות.

 

תן לילד להשתעשע עם ספרי החלודה , כוון אותו למיסב ההיגוי העליון ושישפריץ הרבה כך שיזל גם לתחתון.

המיקום מסומן בתמונה שצירפתי.

האם זה מיסב קוני או כדוריות וחצי "קערה" מה שנקרא בלעז קפה ?

האם יש לך אפ-ציר ?

האם יש לך ברנר ?

האם יש לך פטיש גומי ?

 

תבדוק , אתה יודע היכן למצוא אותי , גם בנושא הפרונט.

 

ישי

P1140007.jpg

" בוא ניסע, ניתן למחלה לעבוד, נחזור עם מיכל ריק " . בגעגוע לישראל ז"ל

פורסם

תתישן !

 

החזרת אותי לנעורים, היתה לי ג'ילרה קרוס 80 סמ"ק 1982 ומאוד נהניתי לראות את התמונות.

 

ניזכרתי שהיה לי חבר שהיה לו דרבי שאיתו הייתי מקפץ בגבהות עד שיום אחד באחת הקפיצות נישברה לו השילדה.

 

תצליח - ומצפה לעידכונים בהמשך.

פורסם

איזה זכרונות:lol::lol:

ב 86/7 היה לי דרבי שנת 83 (זה מה שהתאפשר:x), הראשון והאחרון שלי בדו"ג.

לחבר שלי שהיה בעל קצת יותר אמצעים היה סוזוקי X שנחשב אז ל "ה" אופנוע ואני קינאתי בו כל הזמן:twisted:.

הדרבי שלי היה חולה בתופעת קריעת כבל גז והיה נתקע די הרבה, אבל היום במבט לאחור זו אחלה נוסטלגיה.

 

תהנה מהשיפוץ ותמשיך לעדכן:wink::wink:

חבר מועדון 13925

בתהליך שיפוץ של גולף קבריולט:lol:

פורסם

ישי מדובר במייסב פשוט עם גולות(קפה אמרת אז שיהיה קפה:wink:), מייסב קוני ל50 סמ"ק לא יצא לי לראות עדיין

בכל אופן ניתן לראות שהחלק העליון של המייסב הוא שמונע מהמשולש התחתון לצאת החוצה,

אני הייתי מנסה לסובב אותו עם מברג ופטיש או כל אמצעי אחר (בכיוון הפתיחה של ההברגה שעל הציר).

[CENTER][B]The only difference between a man and a boy [/B] [B]Is the size of the Ego and the price of The Toy[/B][/CENTER]

  • 4 חודשים מאוחר יותר...
פורסם

שלום חברים,

 

חלפו מעל 5 חודשים מאז עדכנתי בפעם האחרונה על התקדמות הליך השיפוץ של הדרבי שלי. כרגיל, החיים ממשיכים לגרור אותי למקומות אחרים ולא מותירים לי זמן רב לתחביב המשותף לכולנו. במהלך התקופה הזו המשכתי באיסוף ואיתור חלקי חילוף וניסיון למצוא פתרון לחלקים שפשוט אין להשיג יותר בכל העולם.

 

כפי שכתבתי בתחילת השרשור, אני די מאותגר טכנית (למרות שממש השתפרתי בזמן האחרון בפירוקים שונים....) אבל אני ממש לא רע באיתור חלקים. החלטתי לנצל את היתרון היחסי שלי בתחום והתחלתי לחרוש את דרום תל-אביב ואת איביי. אין מה לעשות, חייבים הרבה עבודת רגליים, סבלנות, אורך רוח, ולהיות נחמד לטיפוסים משונים שבשגרה היו מקבלים ממני משהו אחר במקום חיוך סימפטי ואמפטיה לצרות שלהם....

 

אז כפי שתוכלו לראות בתמונות המצורפות, הצלחתי להשיג כאן בישראל את מה שאין להשיג בכל העולם כולל בדרבי ברצלונה. 2 מכסי צד חדשים בניילון + מסכה קדמית חדש + פנס קדמי חדש (של דרבי סופר ולא של rd אבל בעיני הוא יותר יפה) + פנס אחורי חדש + בית מנורה ונורות + קידון אורגינלי + רגליות רוכב אחורי חדשות. כל החלקים כאמור הינם חדשים בניילון (בכר אמרתי חדשים?????) ושכבו בעליית גג של אדם מבוגר וחביב ופשוט חיכו בסבלנות עד שאגיע אליהם...

 

קניתי גם ידיות בלם ומצמד חלופיות חדשות דרך איביי שיתאימו לקידון, וגם כנף קדמית וגרמושקות לשוקים הקדמיים.

 

בנוסף, שלחתי את 2 השוקים הקדמיים ליישור ואיזון, וחידשתי לחלוטין את סנדלי הברקס של הגלגלים האחורי והקדמי.

 

קניתי גם ברושור מקורי של הדרבי שלי. מצאתי אותו בגרמניה. הוא חדש וצבעוני ונותן לי תמונה חיצונית מדוייקת על איך צריך התוצר הסופי להיראות (אני בשאיפה שהתוצאה תהיה יותר יפה מהמקור....)

 

ולסיום, הדובדבן שבקצפת – יש לי 2 גלגלים חדשים!!!! כן כן, מה שאתם שומעים, פשוט לא יאומן. גלגל קדמי בכלל לא היה לי ולא היה לי מושג איך אני משיג אותו, והגלגל האחורי נראה כמו הצרות של עם ישראל. אצל הזקן החביב מצאתי ג'אנט אחורי חדש בניילון. מה שעשיתי זה לפרק את הנאבה האחורית המקורית מהגלגל הישן שלי, שלחתי אותה לחריטה וניקוי חול ושלחתי לצביעה בתנור בצבע עמיד לחום. כך עשיתי גם עם מכסה הנאבה. את המנוף של מוט הברקס שלחתי לניקל. לאחר מכן שלחתי את הג'אנט החדש להברקה מקצועית וביקשתי שירכיבו את הנאבה הצבועה עם שפיצים מניקל חדשים. הרכבתי צמיג חדש עם פנימית איכותית והתוצאה לפניכם.

 

לגבי הגלגל הקדמי היה סיפור שונה. מצאתי ג'אנט חדש של דרבי fd שזה דגם מעט יותר מתקדם משלי, כי יש לו דיסק בלימה ולא תוף. קודם כל זו היתה פריצת דרך לא רעה כי לפחות יש גלגל. בשרידי הגלגל שהגיע עם האופנוע שלי מצאתי את מכסה הנאבה המקורי עם סנדלי הברקס. מיד שלחתי את הסנדלים לשיפוץ ואת המכסה לניקוי חול וצביעה בצבע עמיד לחום. ואז הגיעה ההפתעה, הזקן מצא בעליית הגג נאבה מקורית חדשה בניילון אבל בלי מכסה. נו, עשיתי אחד ועוד אחד, הראיתי לו את המכסה שיש לי, והשידוך יצא נהדר. הג'אנט נשלח לניקוי והברקה, הנאבה הורכבה ביחד עם סט שפיצים חדשים מניקל, וגם כאן התוצאה לפניכם.

 

מחר אני אמור לקבל מספר חלקים שחוזרים מניקוי חול וצביעה בצבע שחור או כסוף וגם כמה חלקים קטנים שחוזרים מציפוי ניקל. בין השאר יחזור האגזוז, מוטות הברקס ועוד. אני כמובן אעלה עוד תמונות ברגע שאוכל.

 

השלב הבא הוא צביעת החלקים באדום (שלדה, שוקים קדמיים, מתלה אחורי וכנף אחורית), ושיקום הכסא שהוא רקוב לחלוטין. לאחר מכן יתחיל שלב ההרכבות על מנת לראות איך האופנוע עומד, ואז יתחיל שלב המנוע......הוא עובד אבל אני רוצה לשלוח אותו לניקוי סודה ולצבוע אותו מחדש. אחר כך שלב החשמל, אם כי זה לא ממש הכרחי כי האופנוע אמור לעמוד בסלון ולא ממש לנסוע. ככה זה, השריטה מתפתחת מיום ליום....

 

אם למישהו יש רעיון בנוגע לסוויץ' אורות מקורי של דרבי (אפילו משומש) אשמח לשמוע. מצאתי מספר דגמים אוניברסליים אבל אני מעדיף מקורי.

 

צירפתי גם תמונות של לפני....סתם כדי שיהיה למה להשוות. מי שרוצה עוד תמונות יכול לפנות אלי בפרטי.

 

כרגיל, ניתן ליצור איתי קשר מעל דפי הפורום או בהודעות פרטיות או 0507-429966.

 

שלומי

P5270035.jpg

P5270038.jpg

P5270037.jpg

P4190004.jpg

P4190003.jpg

P3190003.jpg

P3060035.jpg

פורסם

כל כך הרבה מאמץ בשביל קישוט לסלון?

לדעתי יש קישוטים יותר יפים ומקוריים.

אני מקווה שאתה רק צוחק :-D.

פורסם
כל כך הרבה מאמץ בשביל קישוט לסלון?

לדעתי יש קישוטים יותר יפים ומקוריים.

אני מקווה שאתה רק צוחק :-D.

 

מהיכירותי עם שלומי הוא לא צוחק בכלל....

פורסם

טוב נו, אתם צודקים, בסלון זה מעט מוגזם. אולי רק בהתחלה עד שהוא יתרגל למשפחה....

 

אחר כך הוא יעבור מהסלון אל חדר ילדים ליד 2 האחים הבוגרים שלו. הנה התמונות שלהם. עכשיו יש לי גם קסטום, גם כביש/ספורט (בכאילו) וגם שטח (גם כן בכאילו....)תאמינו לי, אחלה ילדים.

 

הבעיה העיקרית היא הנשמה, זוגתי שתחיה, שאם היא תדע כמה עולה לה השקט שהיא נהנית ממנו כאשר אני שקוע בשטויות שלי במחסן, שאלוהים יעזור לי (ונראה לי שגם הוא לא יתערב, הרבה יותר קל לחצות את ים סוף או להוציא מים מסלע מאשר להרגיע את הנשמה כאשר היא תופסת תאוצה). נראה לי שהילדים ישלחו לאימוץ.....וזה במקרה הטוב, ואני אגיע למיון......אין מה לעשות, הנשמה היא מאוד עדינה על פי מיטב המסורת של אור-יהודה.

P4170067.jpg

PA290050.jpg

  • אחראי פורום
פורסם

תענוג לקרוא, למצוא חלק חדש ונדיר שווה לתחושה של זכייה בלוטו.

פעם מצאתי פנס איתות חדש לסוד שלי, קניתי בלי לחשוב פעמיים למרות שיש לי כבר 3 כאלה.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

פורסם

איכשהו, רק עכשיו נפלתי על השרשור הזה.

ידידי, אתה מלך - ברעיונות, בביצוע ובעיקר בכתיבה ההומוריסטית / מציאותית שלך.

 

ישר כח, עלה והצלח בשיקום.

ברק.

שלחת פקס למשרד ממשלתי ואתה רוצה שיענו לך? אתה עולה חדש? אתה לא מכיר איך דברים עובדים פה?
פורסם
איכשהו, רק עכשיו נפלתי על השרשור הזה.

ידידי, אתה מלך - ברעיונות, בביצוע ובעיקר בכתיבה ההומוריסטית / מציאותית שלך.

 

ישר כח, עלה והצלח בשיקום.

ברק.

אין לך מושג כמה שאתה צודק

שלומח הוא המלך!!! :king:

חיפושית 1971,אאודי 75 ואריאנט 1972,:fadein:

אאודי 80 1974, אאודי 80 1982, אאודי 80 1986, אאודי 80 1988,אאודי 80 1990, אאודי 100 1974 , אאודי 100 1987.

כבר אמרתי שאני חולה אאודי ?


×
×
  • תוכן חדש...