הי שלומי ,
זהו אני סיימתי להרכיב את הדרבי, יצא משהו משהו.
מניע יפה ,אך אני לא יכול לצאת לסיבוב.
מאחר וחסר לי את החילזון שמותח את הקלאץ'.
הדבר הזה משגע אותי ואין לי מושג איך אני משיג את החלק הזה .
אתה יכול לעזור לי?
כמו כן חסר לי מכסה למיכל דלק כיסוי לארגז כלים .
במהלך הרכבת הגלגל הקדמי ,קשה לי לומר את זה ,אבל התמסורת שמחובר אליה הכבל של הספידומטר , נשבר.