Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסוואה חדשה לג'טות משטרתיות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6106 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

עד היום ניתן היה לזהות את הג'טות הסמויות ע"י האנטנה המוזרה שלהם (נראה כמו גליל סושי שיושב על הגג). כנראה שהם הבינו שזה חושף אותן, ולאחרונה התחלתי לראות ג'טות משטרתיות עם גגון, שאמור להסוות את הסושי.

האמת, אני חושב שהשינוי מבורך :lol:

 

 

 

אז רק שימו לב, ותמנעו.

 

 

(אם מישהו רואה אחת עם מתקן אופניים שאמור להסוות את הגגון, שלא יופתע. בקצב הזה, נגיע לשם בקרוב)

מה חתימה? תתפשטי!

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

משום מה אני כבר לא רואה גי'טות סמויות אלא רק אוקטביות חדשות. אפשר לזהות אותם בגלל החלונות השחורים שהם עושים(שפתאם לסמויים מותר לעשות 100 אחוז..)

פורסם

את אוכלים סרטים חברים, לסקודה סמויות אין חלונות שחורים מאחורה או מספרים שנגמרים בסיומות שהוזכרו פה.

הן סמויות אתם לא יכולים לגלות אותם הרי אם היו מזהים את הסמויות החדשות הן לא היו כבר נחשבות לניידות סמויות.

ואל תתחילו להגיד לי עכשיו שיש סימנים וכו'

כי לי יש שני שוטרים בבית: אחד חוקר ואחד בלש והם הסבירו לי את כול השטויות האלו :)

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

אז איך תסביר שרוב הניידות הסמויות (שלא כל כך סמויות) 2 הספרות האחרונות של הלוחית רישוי הן בדרך כלל 16 או 61 או 51?

חוץ מזה כמה גורילות ברכב לבושים בשחור זה דיי מסגיר.

וכן החלונות מאחורה שחורים,עצרו אותי לא פעם אחת סמויים ,לך תבין.

Bayerische Motoren Werke

Abarth 595

פורסם

יכול להיות שככה יצא, אבל תאמין לי יש עוד מלא סיומות של מספרים של ניידות סמויות שאתם אפילו לא יודעים. לא כול סקודה שהמספר שלה נגמר ב16,61 או 51 היא סמיוה.

ותאמין לי שנסעתי על הרבה סמויות בחיים שלי ולאף אחת לא היו חלונות שחורים מאחורה.

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם
עד היום לא ראיתי רכב סמוי אחד שהוא "נקי"

 

 

ומה זאת אומרת רכב סמוי "נקי" איך רכב סמוי צריך להראות? רכב פשוט לחלוטין.

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

 

(אם מישהו רואה אחת עם מתקן אופניים שאמור להסוות את הגגון, שלא יופתע. בקצב הזה, נגיע לשם בקרוב)

 

 

אתה צוחק?

לפני שנה בערך נסעתי בכביש ירושלים תל אביב, ובאחד מהמקומות הקבועים, עמדה ג'טה חדשה עם מתקן אופניים מאחור.

באינסטינקט הורדתי ל100 .כשעברתי אותה הסתכלתי לאחור, ולהפתעתי ראיתי שיש לה מצלמה בפגוש!!

 

 

השמרו לנפשותיכם!

 

עודד.

RACING! Because football, baseball, bowling & golf only require ONE BALL!!

פורסם
כנראה שהם מפגרים במשטרה, כי כל הרכבים "הסמויים" שלהם הם ברי זיהוי.

 

הפריוס היא אולי היחידה שלא, אבל אחרי שראיתי פריוס עם דבורה, המצב קשה.

 

אם אתה חושב שהפריוס היא הסמויה היחידה שנוספת לאוקטביות ולג'טה אז תדע שיש עוד מלא סוגים של סמויות שאתה לא יודע עליהם, אז כנראה שהם לא כול כך מפגרים שם :wink:

ההבדל בין גאונות לטיפשות הוא ,

שלגאונות יש גבולות . ( אלברט איינשטיין )!

Mazda 3 2.0!!:twisted::lol:

פורסם

היי, לגבי הקטע של האוקטביות עם החלונות המושחרים, זה נכון, עשו את זה כדי לשמור פרטיות על מי שיושב ברכב.

אגב, אין לכם מה לפחד מהרכבים האלו כי הם לא שייכים ככ לתנועה, יותר שייכים לבילוש ומודיעין.

חוצמזה, סעו כמו בני אדם לא תצטרכו לחפש סמויים :)

אור מעבר לדלת, שירותי פריצה לבית ולרכב 24/7

פורסם

לא יודע מה איתכם אבל אני יודע בוודאות שבתחנה הקרובה לביתי השוטרים פשוט קופצים למגרש של אלדן, בוחרים אוטו ונוסעים לתפוס ממהרים עם הממל"ז

אני ראיתי מפיאט פונטו גראנדה עם ממל"ז ועד פאסאטים

-פולו 16V 6N שנת 2000, -סקודה אוקטביה  2015, גולף 2018,  סופרב 2020

-איוניק 5 עלית

פורסם

הממל"ז מילא, לרוב אם אתה רואה את הניידת, אתה תראה את החמור שמחזיק אקדח לייזר ומנסה להסתתר,

הבעיה היא עם הדבורים למיניהן, איתן השוטר יכול לשבת בתוך הרכב ולך תדע מה הוא עושה שם.

מה חתימה? תתפשטי!


×
×
  • תוכן חדש...