Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הסוואה חדשה לג'טות משטרתיות


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6110 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 57
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

אתמול עצרה אותי בירידה מכביש 5* ניידת פורשה 911 לבנה עם מדבקות כחולות וצ'קלקה על הגג. שום הסוואה.

ותתפלאו, אבל השוטרים היו מאוד נחמדים ואדיבים.

 

 

 

*כביש 5 = האוטובאן שמחבר בין באזל ופרנקפורט.

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם
אתמול עצרה אותי בירידה מכביש 5* ניידת פורשה 911 לבנה עם מדבקות כחולות וצ'קלקה על הגג. שום הסוואה.

ותתפלאו, אבל השוטרים היו מאוד נחמדים ואדיבים.

 

 

 

*כביש 5 = האוטובאן שמחבר בין באזל ופרנקפורט.

 

ואז השעון צלצל והתעוררת

פורסם
האמת בתור אחד שמשתדל לנסוע כחוק אני שמח על הופעת הסמויות. בשבוע שעבר איזו מאליבו חצופה עשתה לי קיפוח זכות מסוכן ביותר' date=' ממש ביציאה מהמחלף הפקוק, כאשר כבר מתחיחלם להאיץ, כך שנעלצתי לבלום בחדות תוך סיכון לקבל מכה מרכב הבא בתור. ואיזה פלא - מיד נשמע הסירנה וסקודה לבנה קפצה על אותה המליבו החצופה. אני מאוד מקווה שהאיש ילמד את הלקח ולא יעשה כך להבא.[/quote']

 

קרה לי בבן גוריון בהרצליה. יצאה לי נהגת בדייהטסו שרייד ישנה בפתאומיות ובפראות לכביש מאחת החניות. הסקודה היתה מאחורי. (כמעט התנגשה בי מאחור). סימנתי לו "סליחה" עם היד (על בלימת הפתע) ופתאום כריזה-דייהטסו תעמדי בצד...

 

בפעם הבאה שבטעות לא תעצור להולך רגל במעבר חציה, אני מקווה שאותה סקודה תהיה מאחוריך.

 

תשתדל להאט לפני מעברי חציה, לא תהיה לך בעיה כזו.

1.  MITSUBISHI  SPACE STAR 1.2 instyle 2018

2. CHEVROLET SPARK LS 1.0 2014

 

פורסם

מקרה דומה קרה לאמא של חבר לפני מספר ימים. היא נכנסה לכיכר ושמוק אחד חתך אותה.

 

פתאום מגיחה ניידת (כנראה סמויה), עוצרת את שניהם. השוטר שאל אותה האם היא נאלצה לבלום בגללו - היא ענתה בחיוב, והנהג השני קיבל קנס ונקודות.

 

לזה אני קורא צדק.

פורסם
ואז השעון צלצל והתעוררת

 

אז זהו, שלא.

אז הראתי לו רשיון נהיגה, רשיון רכב וחוזה השכרה של הרכב - והמשכתי בנסיעה.

 

דומה לזאת, רק עם מדבקות שונות;

 

AustriaPolice_1.jpg

מי שמודד את התקדמותו, הצלחתו ואושרו בצורה יחסית לאחרים, לעד ישאר מתוסכל;

תמיד יהיה שכן עם גינה גדולה יותר, דשא ירוק יותר ומכסחת-דשא חדשה יותר.

פורסם

^ הצ'קלקה הזאת לא קצת פוגעת באווירודינמיקה של הפורשה ?

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

ראיתי משהו מדהים היום, כנראה שבתחנה אצלי בעיר שהאטוס החבוטה כבר לא מספיק אמינה והכניסו לשרות יונדאי אקסנט הצורה האחרונה (לפני שהיא הצטרפה למשפחת הI) אבל כן טרחו שהדביק על כל דלת מדבקה(בצורה מאוד עקומה אני חייב לציין) שרשום עליה "משטרת תנועה" עם סמל משטרה.

אין זה פשוט מדהים.

פורסם
יש כל מיני ניידות

teampolizei_gumball2003_392.jpg

 

זה בידיוק לא ניידת חח.. זה ראלי בארה"ב שעושים מסע ממש ארוך אז יש זוג שכל הזמן עושים מכונית של שוטרים מגרמניה או משהו משקיעים פול כסף בגילוי שוטרים וכאלה כי הם נוסעים בכבישים ציבוריים ויכולים לעצור אותם שוטרים ועושים את זה הרבה. XD

פורסם
ואז השעון צלצל והתעוררת

 

לא...

הוא היה עירני מאוד כשזה קרה.

 

ורועי, התכוונת ל-A5...

 

יחי האוטובאן! :twisted:

Renault Megane RS 300 Trophy 2021

 

 

Renault Catpur 155 2021 

פורסם

שוטר תנועה סמוי צריך להיות סמוי רק עד הרגע שהוא מזהה עבירה.

אחד התפקידים שלהם הוא גם להרתיע ולמנוע עבירות עוד לפני שהן קיימות.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds


×
×
  • תוכן חדש...