Jump to content

תמיר ליאני

  • הודעות

    40
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של תמיר ליאני

נהג חדש

נהג חדש (2/14)

1

מוניטין

  1. הנהג בסדר. תודה ששאלתם. תמיר.
  2. תמיר ליאני

    פורש פנמרה בארץ

    אבי שלום את התשובות לשאלותיך תמצא בקישור המצורף: http://www.iturbo.co.il/Articles.asp?param=show&Cid=132&ArtId=291 תמיר
  3. שימחה לאיד, זו תופעה ישראלית נפוצה. מאחר ואני חבר של בעל ה R8, אבקש מכם קצת כבוד, וכל אותן תגובות של סוג הרכב, ו"רייסים" באיילון, לא היו או נבראו בסיפור הזה. "זה רק פח" הכי חשוב שהם יצאו מהתאונה בשלום. נסיעה באיילון , בלילה, וכניסה לתוך שלולית גדולה, עלולה לגרום לכל אחד מכם לאבד את הרכב. שיהיה לכם סופ"ש נעים וחמים תמיר
  4. תמיר ליאני

    טרנספורטר סינכרו

    עובדה ידועה היא כי בזמן שהטרנספורטר סינכרו הגיע ארצה במהלך שנות השמונים , ולאחר ששיבחו אותה בהרבה כתבות בחו"ל, הטרנספוטר סינכרו הראשון שהגיע ארצה(בצבע לבן) שקע כהוגן בחולות אשקלון דאז , והתברר מיד כי לא היה ממש בשבחים שחלקו לסינכרו. לעזרתה של הטרנספורטר סינכרו נחלץ טרקטור שחילץ אותה מהחול . תמיר
  5. שלום sronis התשובות שלי באדום. תמיר
  6. sronis, אני לא מכיר אותך, אך אתה מצטייר לי כמו איזה תיכוניסט משועמם מאוד ואפשר לסכם את דבריך כפי שאתה מכנה זאת בעצמך -תרשה לי בבקשה לצטט אותך: "וואט אה לוט אוף קראפ." מאחר ואני מניח כי לא נהגת בגולף GTI החדשה, אני לא מבין כיצד אתה מבקר את מי שכן נהג? ועוד על מסלול מרוצים טהור כמו מונזה,שבו באמת אפשר להרגיש את ה GTI עד מגבלותיה. דר"א, אני בעצמי מתעניין בגולף GTI החדשה, ומכאן החל החיפוש אחר מידע אודותיה שדר"א לא מצאתי באף מגזין ישראלי אחר, חוץ מבמגזין ITURBO שככל הנראה זה "מציק" לך משום מה. תמיר
  7. בואו נראה מה קורה כאן נכנס לשיטת האלימינציה תחילה נתמקד במחירים סיאט בוקהנגרה = 170,000 ש"ח. פולקסווגן שירוקו 1.4TSI ידנית = 190,000 פולקסווגן גולף GTI Mk6 מחומשת דלתות וגיר DSG = מקבלת מחיר מדהים 210,000 ש"ח. מבחינת תמחור המכונית הכי מפתה כאן היא הגולף GTI. צ'מפיון התעלו כאן על עצמם, והצליחו לקבוע מחיר שימשוך המון לקוחות לכיוון הגולף GTI. וע"פ עיון בסיסי במבחני דרכים כולל זה הישראלי(היחידי שקראתי בינתיים) קישור: http://www.iturbo.co.il/Articles.asp?param=show&Cid=127&ArtId=292 הגולף נראית כהחבילה המשתלמת ביותר. אבל מה, יש להסתכל על הצד השני של המטבע ובכך בהחלט אפשר רק לברך את צ'מפיון שהם מייבאים חלק ניכר של הגרסאות החזקות מבית VAG מעניין באם תיובאנה גרסאות ה R של הגולף והשירוקו. תמיר
  8. במקום לקרוא את הכתבה מתחילתה עד סופה נזרקים כאן אי-הבנות לאוויר. בכתבה הרי כתוב ששמה מתורגם : פה שחור. ומבט בפניה מובן מיד למה ולזה בדיוק התכוון היצרן. יוסי פרנקוס אם תשים לב בישבנה יש את הכיתוב המפורש BOCANEGRA. sronis- אני לא מבין למה אתה לא מתייחס לכתבה במלוא הרצינות? הרי מובאים כאן עובדות וצילומים -אז מה בדיוק הבעיה? תמיר
  9. בחיפוש ברשת אחר משהו אחר לגמרי, נתקלתי בידיעה הזאת http://www.iturbo.co.il/Articles.asp?param=show&Cid=132&ArtId=296 לדעתי הבוקנגרה, כפי שניתן להתרשם מהתמונות, מכועערת בעיניי ואני לא צופה לה הצלחה בישראל, מעבר לזאת כי המיטו היפהפיה זוכה להצלחה מרובה בישראל, מעבר לכל מתחרותיה, אם זאת ה 207GTI או הרנו קליאו ספורט . אך העימות ביניהן יהיה מעניין בזמן שתגענה הגרסאות החדשות של הרנו קליאו ספורט , והמיטו תלתן ירוק. תמיר
  10. Derish - צודק- כל הכבוד. אכן SAAB EV-1 קונספט. orankohn - ה X1/9 , היא לא בדיוק רודסטרית אך היא היתה מכונית דו-מושבית חמה (בעיקר עם מנוע 1.5 ) וזולה יחסית אך היא לא היתה רודסטרית במובן המלא של המילה, כלומר ללא קורות ועם גג בד מתקפל. ה MR2 שאתה מתכוון אליה נחשפה בכלל שנה אח"כ ב 1984 . כך כשהפורד ברקטה נחשפה, היא היתה בודדה ויחידה הטעות המרה של פורד, שהם לא חשבו לייצר אותה. תמיר
  11. צודק בגירה זו הרנו פואגו טורבו (צ'יפרתי אתכם בחידה קלה ) שהתבססה על מכלולי הרנו 18 טורבו שתיהן יובאו ארצה בשנים 1983-1985 לשתיהן מנוע בנפח 1.6 ליטר המפיק 133 כ"ס ב- 5000 סל"ד ומומנט 20.3 קג"מ ב 3000 סל"ד, שצויידו במגדש טורבו כך שהביצועים היו טובים למדי מעל כל המתחרות 0-100 תוך 9.8 שניות ומהירות מרבית 193 קמ"ש. ועכשיו מה עם חידה מספר 2 ? idanpere1 לא זו לא וקטור- אתה טועה. תמיר
  12. עוד 2 חידות 1. הראשונה הפעם זו מכונית שיוצרה בייצור סדרתי, ואפילו יובאה בזמנו ארצה. מי יודע/ת איזו מכונית בתמונה? וחידה מספר 2. תמיר
  13. פורד ברקטה - הפיספוס ההיסטורי הגדול ביותר של פורד פורד ברקטה (בתמונה) היא הפספוס ההיסטורי הגדול ביותר של פורד בכלל ובפרט כמחיית קטגוריית הרודסטרים לעם. כנראה שהפעם העלתי חידה באמת קשה עבור חברי קארזפורום שלא הצליחו מזה זמן רב לפענח את החידה הבאמת קשה עבורכם. שאני לתומי הייתי משוכנע שהיא תהיה קלה למדי. השנה 1983, בתערוכת פרנקפורט מוצגת הפורד ברקטה מבית ג'יה . המבקרים הרציניים יותר באותה תערוכה, היו מוכנים לכתוב צ'ק על המקום (כ 8000 דולר של אז) כמקדמה עבור המכונית שתמסר להם בהקדם האפשרי. אך פורד סירבו לקבל את הצ'קים , ומעבר לזאת, סירבו לאשר כי הברקטה תעלה אי-פעם על פס הייצור ומשם אל הכביש. דר"א, זו המכונית שהדליקה אצל היפנים ממאזדה את הניצוץ שנחשף מאוחר יותר בשנת 1989 כמאזדה מיאטה MX-5. (מכאן באה ההבלטה של הכותרת) לו יוצרה הפורד ברקטה היא היתה נכנסת מיד להיכל התהילה של פורד לעולמי עולמים והיתה אז בודדה בצמרת. הפורד ברקטה מבוססת על הפורד פיאסטה XR2 עם מנוע 1600 סמ"ק המפיק 84 כ"ס ,השוקלת 780 ק"ג. (יש מי שטען באותו הזמן כי לברקטה מגיע מנוע חזק יותר היה מקום לשתול בה את מנוע הפורד אסקורט XR3i שהפיקה 105 כ"ס, דבר שעלול היה להפיק ביצועים של מכונית-על לאותם זמנים) ההנעה קדמית, אך אטרקטיבית ממנה , זו מכונית קטנה, פתוחה רודסטר דו-מושבית שהאיצה מ 0-100 קמ"ש תוך 9.5 שניות, ומהירות מרבית 185 קמ"ש. מי שהגה זאת היה לא אחר מאשר בוב לוץ , שהיה בזמנו האיש מספר 3 בפורד מר פיליפו סאפינו מנכ"ל מפעלי גיה בטורינו הבין בדיוק למה התכוון לוץ שאמר: "אני רוצה לבנות מכונית דו מושבית, קלה, קטנה, חסכונית, פשוטה עם גג מתקפל, ומחיר סביר." והגה את הפורד ברקטה שעוצבה ע"י הסדנה באיטליה. יש לזכור מדובר על שנת 1983, רודסטריות קטנות לא היו קיימות יותר. לא X1/9 של פיאט, לא ה MG מידג'ט, וכך גם לא ה MGB רודסטר. או כל רודסטרית עממית אחרת. כעקרון פורד הדליקו את הנורה אך את "רשת" החשמל הפיקה מאזדה ב 89'. לצערינו, ועוד יותר לצערם של פורד, הם זנחו את הברקטה שלהם ובוכים עד היום , לנוכח ההפתעה שקיבלו בפרצוף מהיפנים עם השקת המיאטה והשאר היסטוריה. ולמען ההעשרה תמונה של פורד פיאסטה XR2 שנת 1983. העשרה 2. תמונה פורד אסקורט XR3i תמיר.
  14. מוזר שאף אחד לא יודע את התשובה של חידה מספר 2 ... תמיר
  15. orancohan כתב: המכונית הראשונה - אקזוטיקה איטלקית מסוף שנות ה - 60 בשם : Iso Lele או Iso Rivolta Lele . פרטים נוספים : http://en.wikipedia.org/wiki/Iso_Lele תשובה נכונה, אכן זאת איזו לילי. ______________________________________________ נו ומה בקשר לתשובה לחידה 2 ? (אני דווקא חשבתי שהיא תהיה קלה יותר) . תמיר
×
×
  • תוכן חדש...