Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סופר לנסר 97, סיוויק 93 או אקסנט 98 - עד 15000


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6125 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

היי חברים

 

אני מעוניין לרכוש רכב והתלבטות שלי היא סופר לנסר שנת 97 או סיויק שנת 93 או יונדאי אקסנט שנת 98

 

אם יש לכם הצעה לרכב אחר אז התקציב שלי הוא עד 15 אלף

 

אני מעוניין לשמוע את המלצה לאיזה רכב אתם הייתם בוחרים מבחינת ביצועים, בטיחות, דלק, חלפים, ניסיון אישי

 

בתודה מראש רועי.

בברכה, רועי

פורסם

שלום רועי, שים לב שערכתי לך את הכותרת. להבא נא לכתוב כותרות אינפורמטיביות או שההודעה שלך תימחק. הרי ברור לך שכותרת כמו "ייעוץ ברכישת רכב" בפורום שנקרא "ייעוץ ברכישת רכב" היא קצת מיותרת...

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

פורסם

את הסיוויק תוריד רק בגלל המודל,חבל על הכסף שלך להתעסק עם רכב מודל 93 וגם על הזמן העצבים ועוגמת הנפש.

חוץ מהמודל הנמוך זה גם רכב שהחלקים שלו יקרים והאנשים שנוהגים בו לא ממש נוהגים בעדינות אם להגיד את זה יפה.

פורסם

הבנתי..חבל האוטו נראה ממש טוב :/

 

מה דעתך על לנסר 97 או אקסנט 98 ?

 

האמת לא אהבתי את היופי החיצוני של האקסנט יש לך אולי הצעות לרכבים אחרים אולי יפים וטובים בסגנון של סיויק רק שנתון יותר טוב..

בברכה, רועי

פורסם

אימפרזה גרנד לאונה, לפני כחודש מכרתי את שלי אם מעל 200 אלף ק"מ ואפס בעיות, הייתה מבקרת במוסך רק לטיפולים שגרתיים.

רכב מעולה, שלי היה אוטומט אז הצריכה גבוהה אבל בידני המצב הרבה יותר טוב.

נסה לחפש gl הדגם בעל 4 ח"ח וספויילר מקורי.

 

לגבי שאר הרכבים היונדאיאים לא שורדים את השנים טוב כל הפלסטיקה בפנים מתפרקת וברובם הצבע דהוי, והסיויק אולי נשמעת אופצייה חזקה וזולה אבל לך תמצא אחת שמורה ולך תמצא אחד שלא דורש מעל המחירון כאילו זה רכב ספורט.

פורסם

כן שמעתי עליה ביקורות טובות אבל לא אוהב את העיצוב לצערי

 

מה דעתך על מיצובישי קולט או מיצובישי סופר לנסר שנת 97/98

 

הערה לגבי הקולט: קשה להשגה ואם כן חרשו לה את הצורה.

בברכה, רועי

×
×
  • תוכן חדש...