Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מבחן הרכב הגדול של CARSFORUM


dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם
כל הכבוד על היוזמה.

כדאי שתבדקו את ההבטים המשפטיים בכל הקשור לביטוח אם חס וחלילה יקרה משהו בזמן המבחן...

 

:?:

 

איזה היבטים משפטיים? המכוניות מבוטחות כולן. אף אחד שאינו מבוטח לא ינהג.

 

לא בטוח שהביטוח יכסה במקרה ויתברר שהתאונה (חס וחלילה) היתה במסגרת של "מבחן דרכים".

לדעתי הביטוח תופס רק במקרה של שימוש יום יומי ברכב.

בדיוק כמו שהביטוח לא יתפוס במקרה שקרתה תאונה במסגרת מרוץ מכוניות מסודר.

חברת הביטוח יכולה לטעון (ובצדק) שכאשר ביטחה אותך לא לקחה בחשבון שאתה עושה במכונית שימוש כזה.

שווה בדיקה.

 

איזה שימוש? אני לא מבין. מה זה "מבחן דרכים"?? יש דבר כזה בחוק? מישהו בכל עשה משהו כזה אי פעם? אין פה שום "מסגרת".

 

רגע, ואם תקח את האוטו שלך, תסע כמו משוגע ותתקע בצלע הר, הם יכולים גם לטעון שעשית לו "מבחן דרכים"? ולא לשלם לך?

 

רוני

BMW 325i E46

שלום, רוכב.

נא לא לבקש ממני גישה לאוף טופיק

  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
רגע, ואם תקח את האוטו שלך, תסע כמו משוגע ותתקע בצלע הר, הם יכולים גם לטעון שעשית לו "מבחן דרכים"? ולא לשלם לך?

 

רוני

 

רגע ...

:shock: הסיפור הזה נשמע מוכר ... כאילו זה היה אתמול ... רגע , באיזה אוטו מדובר ? וולוו ? :roll:

 

 

 

:twisted:

"...You CanT Make a Hoe a House Wife"

Dr. Dre , 2001

 

דוד גודלי , תעשה לי ילד פג !!

פורסם

בגדול, אם ירצה השם, אם המזלות יסתדרו נכון בשמיים, אם הרוח תנשוב בכיוון הנכון...

 

אני מוכן לתרום את האלפתא GT בתור נציגת הדור הישן של איטלקיות הנעה אחורית. הביטוח הוא מעל גיל 24.

 

תלוי כמובן במועד המבחן, האוטו יהיה עדיין במוסך בשבועות הקרובים. מחליפים מנוע וכאלה.

 

כמו כן, לא מזמן קניתי אקדח, אז לא יהיו שום התעללויות... :evil:

 

(בעצם יש לי גם וולקן, מקורית לגמרי, די שמורה, אולי עדיף 8) )

 

חיים

פורסם

לא הבנתי, יש לך גם אקדח וגם וולקן בבית?

 

יאללה, חבל שלא הלכתי לצוללות, תמיד חלמתי לצאת הביתה עם טורפדו של חצי טון, כשלכולם יש אם-16.

_\"""""""/_

0|||||||0]

|_|-+-|_|

פורסם

כמו כן, לא מזמן קניתי אקדח, אז לא יהיו שום התעללויות... :evil:

 

(בעצם יש לי גם וולקן, מקורית לגמרי, די שמורה, אולי עדיף 8) )

 

חיים

 

רוצה להחליף את האלפתא על האקדח שלי ? קולט M1911 אספנות , מודל 1943 :)

 

היי, רק מתלוצצים ...

עז יפנית בסלעים | yahav.biz 

 

  • שבועיים מאוחר יותר ...
  • 3 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם

לתת לשני חבר'ה שאני לא מכיר לטחון לי את ה VR6

מי הם? מקצועיים? מה יהיו תוצאות הבחינה בסוף, לנהוג על קליאו ספורט היה הכי סבבה?

אם לוקחים את הסיכון הכרוך בלעשות שטויות כאלה?

 

נ.ב

מבחינת הביטוח השמשות הן החלק הבעייתי, מאחר ובד"כ בפוליסה מצויין שהן לא מבוטחות נגד מבחני דרכים.

פורסם
לתת לשני חבר'ה שאני לא מכיר לטחון לי את ה VR6

מי הם? מקצועיים? מה יהיו תוצאות הבחינה בסוף, לנהוג על קליאו ספורט היה הכי סבבה?

אם לוקחים את הסיכון הכרוך בלעשות שטויות כאלה?

 

נ.ב

מבחינת הביטוח השמשות הן החלק הבעייתי, מאחר ובד"כ בפוליסה מצויין שהן לא מבוטחות נגד מבחני דרכים.

 

אתה לא חייב לתת לשני חבר'ה שאתה לא מכיר "לטחון" לך את הרכב...

פשוט אל תיתן וככה תבטיח את שלמותו של רכבך.

:-)

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם
יש רכב כזה טויוטה קורולה GT מה היא טורבו??

 

זה היה בצניות..... :roll:

אבל אם אתה שואל(ואני לא חושב שזה הכי מתאים בשרשור הזה)

אז יש טויוטה קורולה TS

עד כמה שידוע לי זה בדגם החדש רק.

נתונים(לא הכי מדויקים)-

מנוע:1.8 ל'

כ"ס:190 כ"ס

תאוצה:8

מהירות מרבית:225 קמ"ש....

מבין?

ואם אתה שואל אז מה שיש לי זה ה-1.6.....

  • שבועיים מאוחר יותר ...
פורסם

סיאט איביזה קופרה.

אפשר לשחזר את המבחן של "אוטו" של ה

106 GTI, נגד איביזה GTI קופרה,

ולראות מה השנים עשה לשתי המכוניות. האם עדיין התכונות נשארו זהות יחסית לתכונות שאמרו עליהם במבחן.

יכול להיות נחמד.

Back to the original - NC again.

פורסם

אם כבר טיבי העלה את הנושא...

אז כבר יש כמה וכמה רכבים...

עכשיו רק נותר לארגן את כל הלוגיסטיקה מסביב.

 

רק בקשה...

כל מי שמעוניין להשתתף במבחן (תעברו על כל השרשור קודם) :

אנא שלחו אלי מייל ל: [email protected]

וציינו את סוג הרכב, שנה, שיפורים וכו'.

:-)

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 8042 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.

×
×
  • תוכן חדש...