Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6108 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

טוב אני מקווה לעזור לעוד כמה בעלי סיטרואן הידרופניאומטיות חולי נפש כמוני. לפני מספר ימים גיליתי נזילה של שמן הידראולי ירוק באיזור הבומבה המרכזית. נסעתי למוסך בתקווה שזה צינור קטן אבל במוסך שהוא אמין ומבין בקסנטיות הוסבר לי שזה הצינור שמחזיר שמן מהוסת לחץ חזרה למיכל ושיש רק מקורי אבל מוכרים את זה יחד עם עוד צינור שמוביל עודפים מהמשאבה למיכל. המחיר המטורף הוא 2200 שח לצמד הצינורות. אחרי שהסדרתי את הנשימה הבנתי שאני לא הולך להוציא כזה סכום.

 

חיפוש באינטרנט הוביל אותי לאתר של חברה באנגליה שמתמחה בהידראוליקה של סיטרואן. דיברתי עם הבחור שאמר לי ששם חלק מקורי כזה עולה בערך 80 פאונד אבל אפשר פשוט להשתמש בצינור גומי שמתאים לשמן הידראולי מבוסס נפט אן צינורות דלק.בקיצור קניתי ב70 שקל שני מטר צינור שנראה פי 2 יותר טוב מהמקורי חתכתי והרכבתי במקום הישן והכל בסדר. נקווה שיעזור למישהו ורק תראו איזה גנבים לובינסקי האלה לכן אני לא מתקרב אליהם.תודה ושבת שלום

פורסם

כבעלה של סטרואן קסנטיה ב 4שנים האחרונות ברצוני רק להגיד לך שלקנות או לטפל במוסכי החברה זאת טעות ומחשבה לא תקינה

כי הם מנצלים אותנו הנהגים ומכניסים לנו מחירים לא הגיוניים והדבר נכון לכל מוסכי היצרנים וחבל מאוד שזה כך.

  • 5 שבועות מאוחר יותר ...
פורסם
טוב אני מקווה לעזור לעוד כמה בעלי סיטרואן הידרופניאומטיות חולי נפש כמוני. לפני מספר ימים גיליתי נזילה של שמן הידראולי ירוק באיזור הבומבה המרכזית. נסעתי למוסך בתקווה שזה צינור קטן אבל במוסך שהוא אמין ומבין בקסנטיות הוסבר לי שזה הצינור שמחזיר שמן מהוסת לחץ חזרה למיכל ושיש רק מקורי אבל מוכרים את זה יחד עם עוד צינור שמוביל עודפים מהמשאבה למיכל. המחיר המטורף הוא 2200 שח לצמד הצינורות. אחרי שהסדרתי את הנשימה הבנתי שאני לא הולך להוציא כזה סכום.

 

חיפוש באינטרנט הוביל אותי לאתר של חברה באנגליה שמתמחה בהידראוליקה של סיטרואן. דיברתי עם הבחור שאמר לי ששם חלק מקורי כזה עולה בערך 80 פאונד אבל אפשר פשוט להשתמש בצינור גומי שמתאים לשמן הידראולי מבוסס נפט אן צינורות דלק.בקיצור קניתי ב70 שקל שני מטר צינור שנראה פי 2 יותר טוב מהמקורי חתכתי והרכבתי במקום הישן והכל בסדר. נקווה שיעזור למישהו ורק תראו איזה גנבים לובינסקי האלה לכן אני לא מתקרב אליהם.תודה ושבת שלום

 

 

האמת היא שהקסנטיה שלי אצלי רק כמה חודשים אבל כבר התאהבתי קשות.

ההודעה שלך העלתה לי חיוך גדול ואני מקווה שלא אזדקק להחלפת הצינור אבל אם כבר אז היפ שלך נשמע מציל חיים...

 

אגב, מישהו מכיר סדנת שיפורים לקסנטיה בארץ או בחו"ל?

אני מתכוון ממש לחידוש מוחלט של המכונית: גם בפנים וגם בחוץ (קצת כמו שרואים בתוכנית הטלווזיה "אוברול").

×
×
  • תוכן חדש...