Jump to content

y.z

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של y.z

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. כבעלה של סטרואן קסנטיה ב 4שנים האחרונות ברצוני רק להגיד לך שלקנות או לטפל במוסכי החברה זאת טעות ומחשבה לא תקינה כי הם מנצלים אותנו הנהגים ומכניסים לנו מחירים לא הגיוניים והדבר נכון לכל מוסכי היצרנים וחבל מאוד שזה כך.
  2. שלום שמי איציק מנתניה נשוי ואב ל2 ילדים בן 45,חובב רכבים מושבע בעיקר רכבים ישנים. כיום אני נוהג בסיטרואן קסנטיה מודל 94 ונהנה מכל רגע של נהיגה ברכב הזה. עוד ברצוני לציין לשבח את האתר שהוא מקום נפלא להיות בו לכל חובבי הרכבים .
×
×
  • תוכן חדש...