Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6154 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום לכולם.

כבר יומיים יש לי בעייה עם גוגל. אחרי ביצוע חיפוש לא ניתן להיכנס לשום לינק שהוא מוצא. "תרגם דף זה" עובד, "דומה" עובד וגם "עותק שמור" עובד בלי בעיות. פשוט אי אפשר ללחוץ על הלינק הראשי, הוא מופיע כמו חלק מהטקסט :shock:

כדי לא לצאת חומוס בדקתי מה קורה ב Yahoo או Walla, הם עובדים פיקס. מחקתי קוקיז, היסטורי וכל הפרוצדורה - כלום. אני עובד עם IE8 ועותק של XP מקורי ומעודכן.

 

רעיונות?

 

תודה,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

הבעיה כנירא באקספולרר שלך. לי לא היו בעיות כאלה בכלל ולא שמעתי על תקלה אצלהם אז זה אומר שהבעיה רק אצלך.

 

נסה להתקין מחד את האקספולרר אולי.

VW Passat V6 2.8 L 4Motion

פורסם

מה חשבת שגוגל ישאר תמיד חינם ?

 

מעכשיו זה 10 אג' לכל לינק.

כל מה שתעשה בחיים, יהיה חסר חשיבות.

אך חשוב מאוד שתעשה אותו,

כי איש לא יעשה אותו מלבדך.

פורסם

איתמר, הבעייה בדרך כלל מתרחשת עקב הוספת TOOLBAR לדפדפן.

 

1. הסר את כול ה-TOOLBAR

2. כנס ל-TOOLS--MANAGE ADD ON חפש ברשימה הנגללת תוספים לא מוכרים או תוספים שלא שייכים למיקרוסופט או אדובי ובחר באפשרות DISABLE

 

במידה והבעייה לא נפתרה...

 

 

כנס לתפריט התחל - הפעלה. הקלד כל שורה מהרשימה הבאה

ולחץ על אישור.

לאחר כל פקודה צריכה להופיע ההודעה: DllRegisterServer in

succeeded.

 

regsvr32 urlmon.dll

regsvr32 scrrun.dll

regsvr32 msxml.dll

regsvr32 mshtml.dll

regsvr32 shdocvw.dll

regsvr32 browseui.dll

regsvr32 msjava.dll

regsvr32 actxprxy.dll

איזה כייף לי :)

פורסם
הבעיה כנירא באקספולרר שלך. לי לא היו בעיות כאלה בכלל ולא שמעתי על תקלה אצלהם אז זה אומר שהבעיה רק אצלך.

 

נסה להתקין מחד את האקספולרר אולי.

 

הסרת הדפדפן לא פותרת בדרך כלל שום בעייה מכיוון שלא קיימת אפשרות אמיתיית להסיר את הדפדפן מכיוון שחלקים רבים נשארים ברג'סטרי.

איזה כייף לי :)

פורסם

אוקיי.

בדקתי את ה Toolbars. אין שום דבר חריג או חדש. יש אדובי, מייקרוסופט, סאן (JAVA) ו Symantec.

 

כשאני מכניס את פקודות ההפעלה כולן עולות כמו שצריך למעט שתיים, mshtml ו msjava.

 

ה mshtml מעלה הודעת שגיאה: mshtmel.dll was loaded, but the DllRegisterServer entry point was not found. This file can not be registered

 

msjava מעלה הודעה שגיאה: LoadLibrary("msjava.dll") faild - The specified module could not be found.

 

להתקין מחדש את IE?

 

תודה,

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

ניסית דפדפן אחר לבדיקה?

 

לפחו שתדע אם באמת הבעיה היא באקספלורר

 

עם FF אין את הבעיה

some people need a high five

in the face

with a chair

פורסם

אקספלורר :| איכס,בעע,מגעיל,איך משתמשים בו עדיין :shock: השועל שולט! :evil::-P

 

מרק10 - עדיף ליצור קובץ טקסט,לשמור בתור BAT,ולהריץ חד פעמי ;)

 

נ.ב - אל תשדרגו לשועל 3.5 ותשארו עם 3 - סיוט באור יום.

GTI

I'm not insane,My mother had me tested

סאאמק כולכם.

:lol:

פורסם
איתמר, הבעייה בדרך כלל מתרחשת עקב הוספת TOOLBAR לדפדפן.

 

1. הסר את כול ה-TOOLBAR

2. כנס ל-TOOLS--MANAGE ADD ON חפש ברשימה הנגללת תוספים לא מוכרים או תוספים שלא שייכים למיקרוסופט או אדובי ובחר באפשרות DISABLE

 

במידה והבעייה לא נפתרה...

 

 

כנס לתפריט התחל - הפעלה. הקלד כל שורה מהרשימה הבאה

ולחץ על אישור.

לאחר כל פקודה צריכה להופיע ההודעה: DllRegisterServer in

succeeded.

 

regsvr32 urlmon.dll

regsvr32 scrrun.dll

regsvr32 msxml.dll

regsvr32 mshtml.dll

regsvr32 shdocvw.dll

regsvr32 browseui.dll

regsvr32 msjava.dll

regsvr32 actxprxy.dll

מה שאתה מציע פה, זה בערך כמו להרוג זבובים עם פצצת FAT MAN.

 

תתחיל מלאפס הגדרות אבטחה (כלים > אפש' אינטרנט > אבטחה > אפס את כל האזורים לרמת ברירת מחדל). לא עוזר, בצע איפוס מלא לדפדפן (כלים > אפש' אינטרנט > מתקדם > איפוס)

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם

הו, ביצעתי איפוס כולל וזה עבד :wink:

כנראה משהו בהגדרות נדפק. לך תבין את מייקרוסופט.

 

תודה!

 

איתמר.

"מדינה מפותחת היא לא מדינה בה העניים נוסעים ברכב פרטי אלא מדינה בה העשירים נוסעים בתחבורה ציבורית"

פורסם

אין בעד מה. להבא תשתמש בשועל אש

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

פורסם
מה שאתה מציע פה, זה בערך כמו להרוג זבובים עם פצצת FAT MAN.

 

תתחיל מלאפס הגדרות אבטחה (כלים > אפש' אינטרנט > אבטחה > אפס את כל האזורים לרמת ברירת מחדל). לא עוזר, בצע איפוס מלא לדפדפן (כלים > אפש' אינטרנט > מתקדם > איפוס)

 

רק עכשיו ראיתי שמדובר על IE8 והפיתרון שרשמתי הינו עבור IE6.

איזה כייף לי :)

×
×
  • תוכן חדש...