Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

יש בצומת מסמיה (ראם) פירוקייה עם קדילאק משנות ה-90 (נראה לי דוויל), אולי תנסה ליצור עימם קשר.

Volvo 960 3.0 24V 1996

Volvo 940 GLE 2.0 Turbo 1997

Volvo 940 GLE 2.3 1995

Oldsmobile Cutlass Supreme Brougham 5.0L V8 1982

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
אני יתחיל בקל...

ג'ו, התחלת טוב בזה שרצית לעזור, למה היית חייב להרוס את זה?

ההודעה עברה לעמוד שני ולא ראיתי אותה אז זה אומר שאני לא מתייחס?

ואני יעבור לקשה, תודה רבה שרצית לעזור אבל לא תודה כבר, אני רק מאחל לך שתמשיך להתנהג כמו שאתה מתנהג לכל בן אדם שיצטרך עזרה ותישאר בסופו של דבר ללא מועדון, ללא חברים וללא הובי.

כנראה שהשמועות נכונות ובמועדון החמש באמת מסתובבים הרבה סוחרים נחשים, פשוט גועל נפש שיש אנשים כמוך, ג'ו!

 

V8 היקר , למה להשמיץ אדם יקר כמו ג'ו שבא לעזור לך, אתה ההיתה נותן משהו בחינם שעולה לך כסף ?

מניסיוני ג'ו איש יקר ואוהב לעזור בעל ניסיון גדול בתחום ! מה שג'ו שכח אתה עדין לא למדתה ולא תילמד לעולם,

יחד עם כל העיצות שנותנים לך!

אתה עדיין צעיר בן 20 עזוב אותך משטויות לך וחפש לך מכונית צעצוע!

ומציע לך לגלוש לפורום אחר יחד עם כל החברים שלך שנותנים לך עיצות שכמעת גרמו לך להסתבך בתביעת דיבה.

 

 

שלום ולא להתראות

אסף

אוטוטו מסיים שיפוץ מקיף לפיג'ו 104 שנת 1982

פורסם
V8 היקר , למה להשמיץ אדם יקר כמו ג'ו שבא לעזור לך, אתה ההיתה נותן משהו בחינם שעולה לך כסף ?

מניסיוני ג'ו איש יקר ואוהב לעזור בעל ניסיון גדול בתחום ! מה שג'ו שכח אתה עדין לא למדתה ולא תילמד לעולם,

יחד עם כל העיצות שנותנים לך!

אתה עדיין צעיר בן 20 עזוב אותך משטויות לך וחפש לך מכונית צעצוע!

ומציע לך לגלוש לפורום אחר יחד עם כל החברים שלך שנותנים לך עיצות שכמעת גרמו לך להסתבך בתביעת דיבה.

 

 

שלום ולא להתראות

אסף

 

נגיב לך גם מהקל לקשה, האוטו צעצוע שאני מחזיק לא יהיה לך בחיים!

2. אני לא ביקשתי כלום בחינם, אבל הוא ישר פתח "במסחרה" עוד לפני שהוצאתי מילה מהפה!

3. אולי אין לי את הידע של ג'ו, אבל אני יגיע אליו לפי הקצב שלי ממש בקרוב ועם הידע שיש לחברה שלנו במועדון FUEL SLUT לא היה ולא יהיה לאף חבר פורום פה, ובמיוחד לא לשניכם!

4. כולכם ביחד יכולים להוציא עלי 4 צווי דיבה, זה לא מעניין אותי, יותר חשוב שתלמדו לדבר ולעזור לפני שאתם פותחים את הפה המנובל שלכם!

פורסם
יש בצומת מסמיה (ראם) פירוקייה עם קדילאק משנות ה-90 (נראה לי דוויל), אולי תנסה ליצור עימם קשר.

 

ותודה, אני יבדוק את הנושא בתחילת השבוע!

פורסם
נגיב לך גם מהקל לקשה, האוטו צעצוע שאני מחזיק לא יהיה לך בחיים!

2. אני לא ביקשתי כלום בחינם, אבל הוא ישר פתח "במסחרה" עוד לפני שהוצאתי מילה מהפה!

3. אולי אין לי את הידע של ג'ו, אבל אני יגיע אליו לפי הקצב שלי ממש בקרוב ועם הידע שיש לחברה שלנו במועדון FUEL SLUT לא היה ולא יהיה לאף חבר פורום פה, ובמיוחד לא לשניכם!

4. כולכם ביחד יכולים להוציא עלי 4 צווי דיבה, זה לא מעניין אותי, יותר חשוב שתלמדו לדבר ולעזור לפני שאתם פותחים את הפה המנובל שלכם!

 

אז מה אתה עושה בפורום הזה עם רכב חדש ולא אספנות ? אתה רק מלכלך לנו את המסך עם השטויות שאתה כותב!

תעבור ל-FUEL SLUT שם יש אנשים הגונים וטובים שנותנים הכל בחינם!

אוטוטו מסיים שיפוץ מקיף לפיג'ו 104 שנת 1982

פורסם
אז מה אתה עושה בפורום הזה עם רכב חדש ולא אספנות ? אתה רק מלכלך לנו את המסך עם השטויות שאתה כותב!

תעבור ל-FUEL SLUT שם יש אנשים הגונים וטובים שנותנים הכל בחינם!

 

1. יש לי גם רכב אספנות שתהיה בטוח שלא יהיה לך כזה בחיים, קנאי!

2. לפחות אני חבר במועדון מספר 1. בארץ מה שגם בחיים לא תהיה!

פורסם
אז מה אתה עושה בפורום הזה עם רכב חדש ולא אספנות ? אתה רק מלכלך לנו את המסך עם השטויות שאתה כותב!

תעבור ל-FUEL SLUT שם יש אנשים הגונים וטובים שנותנים הכל בחינם!

 

תגיד, מי אתה בכלל?!

אין לך אפילו מושג מה רשמת פה! בכלל קראת את כל השרשור?

שקראתי את השרשור הייתי בטוח שמחקו איזה כמה הודעות, על הדרך, כי ג'ו הגיב בצורה כזו בוטה, על כלום!

רק בדיעבד הבנתי שלא מחקו שום הודעה, ושג'ו יצא מכליו על לא כלום!

יום טוב לכולם

נא ליישר קו עם כללי החתימה באתר

פורסם

יה חבורת סוחרים בשקל לא פלא שככה אתם נראים

נוי עשית טעות שפנית אליהם בכלל

בבית שלנו נפתור את הבעיות גם בלעדיהם

חבר מס 14400

פורסם

אסי... פפפפפפפפפפ עוד סוחר בשקל שמנסה לשחק אותה באיומי עורכי דין... יאללה לך תעשה פוזות על מישהו אחר.

יש מזל שאנחנו מכירים כמה אנשים ממועדון החמש שהם הגונים גם חברים רגילים וגם בעלי מיקצוע אחרת היינו חושבים שכולם ממש סוחרים אנלפבטים יאללה לכו לפתוח בסטה בשוק.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
תודה על הרעיון, אני אנסה אותו!

 

לא רק לנסות,אלא גם לעשות חיפוש גם באתר הספציפי וגם בגוגל.

 

הרי יש עוד אלפי מכוניות כאלו ומישהו העלה את הבעיה ואחר ענה לו ואולי אף מצורף קובץ תמונות או תקלות.

 

תעקוב במשך ימים רצופים ותלמד את האתר ובדרך תפגש עם הרבה ממה שלא ידעת עד היום.

 

ואת כל זה אני אומר לך מנסיון... והצלחה לא מבוטלת לפתור בעיה קשה בגיר אוטומטי בלי להעזר במכונאי בארץ.

 

חוץ מזה יש שפע מידע שבכלל לא מזיק שיהיה לך בראש.

פורסם
יה חבורת סוחרים בשקל לא פלא שככה אתם נראים

נוי עשית טעות שפנית אליהם בכלל

בבית שלנו נפתור את הבעיות גם בלעדיהם

 

גדולתם של אספנים היא ברמת תרבותם ובעזרה הדדית.

 

במקום להתנצח כאן תגביהו ראש ותנסו לעזור.

 

כל הערה גוררת אחריה תגובות(של גברים)חסרות תועלת.

 

יש כאן משימה מעניינת החוכמה היא לפתור אותה.

פורסם
גדולתם של אספנים היא ברמת תרבותם ובעזרה הדדית.

 

במקום להתנצח כאן תגביהו ראש ותנסו לעזור.

 

כל הערה גוררת אחריה תגובות(של גברים)חסרות תועלת.

 

יש כאן משימה מעניינת החוכמה היא לפתור אותה.

 

 

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

:mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah::mm_yeah:

עדי גולדנברג 13399

פורסם

מצטרף להצעה לפניה לפורום מארה"ב.

יש לי נסיון טוב עם החבר'ה שם, לאו דווקא בפורום הספציפי הזה.

מה שבטוח שזה יעזור יותר מהמריבות שנכתבות כאן.

V8:

אני במקומך לא הייתי פוסל אפשרות של בעיה בפיקוד! כבר נתקלתי במקרה דומה (לא עם קומפרסור) ודי הופתעתי. כמו גם המחיר שהציעו לך עבור הקומפרסור מופרז ושווה לך לבדוק האם הבעיה היא בפיקוד.

כבר לא מחפש מנוע 2 ליטר לסיירה. פינטו או לא פינטו.

השימוש במידע הינו על אחריות המשתמש בלבד, על כל המשתמע מכך.


×
×
  • תוכן חדש...