Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6137 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

...הבחור פנה כאן לעזרה וציין שבקשו ממנו 7500 ש"ח עבור הפריט.

כתבתי כאן שאני יכול להביא לו משופץ (אין חדש במלאי שוטף) בעלות של כ- 150$ בלבד! שזה בערך 600 ש"ח.

אני חותם שלא יזכה לראות פריט שכזה עובד במחיר שכזה מאף משפץ או פירוקיה.

עצות (מלב טוב) יש בלי סוף.

אני ציינתי שיכול להביא בדיוק את הפריט הנדון (שקיים במודלים רבים אך בוורסיות שונות).

 

אני שיפצתי לעצמי פריט דומה לאחר שרכשתי 2 בארה"ב (שלא עובדים) בעלות גבוהה מ 150$.

 

בסה"כ ציינתי כי הבחור לא טרח אפילו לענות ובצחוק כתבתי שהמחירים עולים:

 

וראה זה פלא, הוא וסוללת עורכי הדין שלו מתנפלים ומנבלים את הפה והרי לכם גם תגובה וגם רעש ומהומה

והרבה סירחון.....אממה..... הקדילק לא מתרוממת!

 

לפי ההתנהגות שלו...הקדילק לא תאריך ימים אצלו אבל ראיתי שיש כאלו למכירה ב 2000$ אז לבריאות.

 

 

 

ואפשר לסיים פה את הדיון בנושא וחוץ מהחוצפן ולהקתו...אני אעזור בשמחה לכל אחד.

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
...הבחור פנה כאן לעזרה וציין שבקשו ממנו 7500 ש"ח עבור הפריט.

כתבתי כאן שאני יכול להביא לו משופץ (אין חדש במלאי שוטף) בעלות של כ- 150$ בלבד! שזה בערך 600 ש"ח.

אני חותם שלא יזכה לראות פריט שכזה עובד במחיר שכזה מאף משפץ או פירוקיה.

עצות (מלב טוב) יש בלי סוף.

אני ציינתי שיכול להביא בדיוק את הפריט הנדון (שקיים במודלים רבים אך בוורסיות שונות).

 

אני שיפצתי לעצמי פריט דומה לאחר שרכשתי 2 בארה"ב (שלא עובדים) בעלות גבוהה מ 150$.

 

בסה"כ ציינתי כי הבחור לא טרח אפילו לענות ובצחוק כתבתי שהמחירים עולים:

 

וראה זה פלא, הוא וסוללת עורכי הדין שלו מתנפלים ומנבלים את הפה והרי לכם גם תגובה וגם רעש ומהומה

והרבה סירחון.....אממה..... הקדילק לא מתרוממת!

 

לפי ההתנהגות שלו...הקדילק לא תאריך ימים אצלו אבל ראיתי שיש כאלו למכירה ב 2000$ אז לבריאות.

 

 

 

ואפשר לסיים פה את הדיון בנושא וחוץ מהחוצפן ולהקתו...אני אעזור בשמחה לכל אחד.

 

ג'ו תחלוק את הידע שלך עם כולם,הסבר בבקשה היכן הבעייה ומה לעשות או מה אתה עשית,אינך חייב אבל זה יהיה מאוד יפה אם תסביר לנו מה עשית,לרובנו אין רכב כזה אבל הסקרנות ללמוד עוד משהו..אתה יודע.

פורסם
יש ברשותי קדילאק סוויל אס טי אס שנת 95 ובאוטו הזה מגיע מקורי קומפרסור שמנמיך\מגביהה את האוטו.

הקומפרסור אצלי באוטו שווק חיים ורציתי לדעת אם מישהו יודע אם משפצים כאלה קומפרסורים בארץ.

הרשתי לעצמי לכתוב את ההודעה פה כי נראה לי שפה אני יקבל יותר תגובות מאשר בשאר הפורומים באתר אפילו שהאוטו לא אספנות...

 

V8

אני מקוה שתוכל בנתים עד שאקבל תשובות ממסרים פרטיים ששלחתי בפורום קדילק להפיק מידע.

 

מחר אני אמשיך ללמוד את הנושא לעומק,כמו כן אצור קשר עם ידיד בקנדה ואבקש עזרה.

 

איש לא נולד עם ידע מובנה בראשו,אם תתאמץ תשיג מספיק מידע שיעזור לך.

 

http://www.cadillacforums.com/cadillac-suspension.pdf

פורסם

חברה,סלחו לי , במיוחד אנשים כמו דני 505 FORDS KANFI ורבים וטובים,אבל חבר ב FS ששמו גיא,הבחור היחידי שבנה LOW RIDER בארץ והוא מומחה בתחום פנואמטיקה והידראליקה כבר מטפל בבחור אני בטוח שנוי יודה לכם לבד,אבל כפי שגיורא אמר זה הייתה טעות לפנות פה לעזרה הידע המיקצועי ברמה הכי גבוהה בארץ בנושא אמרקאיות ובמיוחד מאסל קארס והוט רודס נמצא אצלנו.(לאחר הסיכום על שיתוף םעולה עם בני הספל אתם גם מוזמנים לפנות אלינו בכל שאלה או בעיה ונשמח לעזור! חברי החמש וחברי הפורום )

ככה ש ג`ו יכול לדחוף את העזרה ואת הידע שבקושי יש לו ... פתאם הוא מתקפל לו הסוחר... ועוד משחק אותה שהאוטו של הבחור שווה רק 2000$ חבל שאתה כזה מתנשא בלי שיש לך יותר מידי על מה בזמן שאין לך מושג מה עוד יש לבחור בחניה אחרת כבר הייתה מבלבל את המוח פחות.. בוא נגיד שמה שיש לו בגיל 20 אתה שהיית בן 20 רק הזלת רירי בקאטולגים.. או שרגע... זה היה בערך בשנות ה20 למאה הקודמת לא?

דרך אגב ג`ו תזהר שלא נטפל בך באמת כמו עורכי דין.

 

קובי,עורך דין\חוצפן

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
...הבחור פנה כאן לעזרה וציין שבקשו ממנו 7500 ש"ח עבור הפריט.

כתבתי כאן שאני יכול להביא לו משופץ (אין חדש במלאי שוטף) בעלות של כ- 150$ בלבד! שזה בערך 600 ש"ח.

אני חותם שלא יזכה לראות פריט שכזה עובד במחיר שכזה מאף משפץ או פירוקיה.

עצות (מלב טוב) יש בלי סוף.

אני ציינתי שיכול להביא בדיוק את הפריט הנדון (שקיים במודלים רבים אך בוורסיות שונות).

 

אני שיפצתי לעצמי פריט דומה לאחר שרכשתי 2 בארה"ב (שלא עובדים) בעלות גבוהה מ 150$.

 

בסה"כ ציינתי כי הבחור לא טרח אפילו לענות ובצחוק כתבתי שהמחירים עולים:

 

וראה זה פלא, הוא וסוללת עורכי הדין שלו מתנפלים ומנבלים את הפה והרי לכם גם תגובה וגם רעש ומהומה

והרבה סירחון.....אממה..... הקדילק לא מתרוממת!

 

לפי ההתנהגות שלו...הקדילק לא תאריך ימים אצלו אבל ראיתי שיש כאלו למכירה ב 2000$ אז לבריאות.

 

 

 

ואפשר לסיים פה את הדיון בנושא וחוץ מהחוצפן ולהקתו...אני אעזור בשמחה לכל אחד.

 

תגיד לי

מה אתה בא ועשה פה רעש וצלצולים

אם הייתה רוצה לעזור לבנאדם הייתה שולח לו את זה בעלות בלי לגזור קופון בדרך

או לחילופין מביא לו לינק לחנות שתמכור לו את זה והוא ייבא לבד

מה אתה חושב שאתה יבואן בלעדי , עושה לו טובה עלק

 

קיצור תמשיך עם הקומבינות שלך נראה לאן תגיע איתם

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

באמת כל הכבוד לכם על הידע אבל גם אחרים רוצים ללמוד ולנסות לפתור בעיות לבד.

"הידע המיקצועי ברמה הכי גבוהה בארץ בנושא אמרקאיות ובמיוחד מאסל קארס והוט רודס נמצא אצלנו" זה טוב וזה עוזר אבל לא יזיק שידע כזה יעבור גם לאחרים,בנתיים אני לומד את החומר לעומק גם כשאין לי STS ,ובפרק זמן לא ארוך תיהיינה לי תשובות די ברורות לגבי הנושא המעניין הזה.

 

אם הייתי מקבל לידי את המדחס אחרי שראיתי מספר דיאגרמות עד עכשיו אין לי ספק שהיו לי תשובות ברורות יותר.

 

כעת אני מגשש די באפילה אבל מעט סבלנות אדע הרבה יותר בתחום.

 

ראשית יפה שכבר עוזרים לבחור,שנית את מי שזה מעניין בבקשה 28 עמודים עם שאלות ותשובות.

 

http://www.cadillacforums.com/forums/tags/suspension/2/

פורסם
באמת כל הכבוד לכם על הידע אבל גם אחרים רוצים ללמוד ולנסות לפתור בעיות לבד.

"הידע המיקצועי ברמה הכי גבוהה בארץ בנושא אמרקאיות ובמיוחד מאסל קארס והוט רודס נמצא אצלנו" זה טוב וזה עוזר אבל לא יזיק שידע כזה יעבור גם לאחרים,בנתיים אני לומד את החומר לעומק גם כשאין לי STS ,ובפרק זמן לא ארוך תיהיינה לי תשובות די ברורות לגבי הנושא המעניין הזה.

 

אם הייתי מקבל לידי את המדחס אחרי שראיתי מספר דיאגרמות עד עכשיו אין לי ספק שהיו לי תשובות ברורות יותר.

 

כעת אני מגשש די באפילה אבל מעט סבלנות אדע הרבה יותר בתחום.

 

ראשית יפה שכבר עוזרים לבחור,שנית את מי שזה מעניין בבקשה 28 עמודים עם שאלות ותשובות.

 

http://www.cadillacforums.com/forums/tags/suspension/2/

 

יפה שאתה עוזר ולומד את החומר בשביל לעזור

אני יכול להגיד לך שאני בפורום הזה כמה שנים טובות ועם כל האי הסכמה שלנו (FS) לבין החמש בנוגע לאיך רואים רכבי ספורט אמריקאים , אנחנו תמיד עוזרים פה ואתה יכול לערוך חיפוש ולראות שבאמת זה כך

mustang 67 GT, 302 engine t5

פורסם

לא נמאס לכם לריב?יום כיפור מתקרב ולכם תיהיה הרבה עבודה לסליחות

למה לרדת כזה נמוך לא חבל?אתם לא יודעים מתי תיפגשו ובאיזה צורך

שבת שלום

אני רוצה לראות פה סולחה לפני החג

פורסם
יפה שאתה עוזר ולומד את החומר בשביל לעזור

אני יכול להגיד לך שאני בפורום הזה כמה שנים טובות ועם כל האי הסכמה שלנו (FS) לבין החמש בנוגע לאיך רואים רכבי ספורט אמריקאים , אנחנו תמיד עוזרים פה ואתה יכול לערוך חיפוש ולראות שבאמת זה כך

 

עמיתי וידידי

אני רק כמה ימים כאן אבל שומר על תרבות דיבור וכבוד לזולת.

 

מטרתו של פורום פשוטה היא,לעזור ולהחליף מידע.

 

מה יותר קל מלהבין דבר כל כך פשוט.

 

אבל כעת מה שמעניין זו הסוגייה עצמה,השאר אלו שוליים חסרי חשיבות.

 

מי שיכול לתרום בבקשה.

פורסם

האמתי שאני יכול לסכם את זה בפשטות!

דני, אני אשמח אם תוכל להמשיך לעזור לי בפרטי גם אם זה יצא בסופו של דבר רק לידע כללי כי המערכת הזאת מעניינת!

ג'ו, מצטער אני חייב להשתמש קצת בשפה בוטה, ממליץ לך ללכת להחזיר את הסרט שאתה נמצא בו לבלוקבאסטר ולא תודה על העזרה, אם שפת דיבור כמו שלך ונסיון בסחר כמו שלך לא תגיע רחוק כנראה...

פורדס, תודה רבה גם לך על העזרה.

קנאפי, תודה גם לך.

ותודה לכל מי שעזר, תרם מזמנו, וייעץ!

אני רק יודע להבא שלא משנה באיזה עניין אני יצטרך עזרה, גם אם אף חבר מועדון FS לא יוכל לעזור לי(מה שאין סיכוי שיקרה כי אנחנו משפחה מאוחדת) אני לא יחזור לפה לבקשת עזרה.

סוף סוף באמת הבנתי שבאמת יש קומץ של אנשים במועדון החמש שמחפשים "לעזור" לאחרים לרוקן את הכיסים...

פורסם
האמתי שאני יכול לסכם את זה בפשטות!

דני, אני אשמח אם תוכל להמשיך לעזור לי בפרטי גם אם זה יצא בסופו של דבר רק לידע כללי כי המערכת הזאת מעניינת!

ג'ו, מצטער אני חייב להשתמש קצת בשפה בוטה, ממליץ לך ללכת להחזיר את הסרט שאתה נמצא בו לבלוקבאסטר ולא תודה על העזרה, אם שפת דיבור כמו שלך ונסיון בסחר כמו שלך לא תגיע רחוק כנראה...

פורדס, תודה רבה גם לך על העזרה.

קנאפי, תודה גם לך.

ותודה לכל מי שעזר, תרם מזמנו, וייעץ!

אני רק יודע להבא שלא משנה באיזה עניין אני יצטרך עזרה, גם אם אף חבר מועדון FS לא יוכל לעזור לי(מה שאין סיכוי שיקרה כי אנחנו משפחה מאוחדת) אני לא יחזור לפה לבקשת עזרה.

סוף סוף באמת הבנתי שבאמת יש קומץ של אנשים במועדון החמש שמחפשים "לעזור" לאחרים לרוקן את הכיסים...

 

דיברת דיברת ולא אמרת כלום.

אנחנו ביקשנו לדעת מה אתה למדת בתקלה. אתה מודה לכולם אבל לא חולק את הידע.

אני לא יודע מי מהגולשים כאן חבר מועדון 5 ומי לא. אז אם אחד הרגיז אותך למה להסיק שכולם רעים וכל מי שרע הוא חבר מועדון 5?

שלמה דן גדרון

פורסם
האמתי שאני יכול לסכם את זה בפשטות!

דני, אני אשמח אם תוכל להמשיך לעזור לי בפרטי גם אם זה יצא בסופו של דבר רק לידע כללי כי המערכת הזאת מעניינת!

ג'ו, מצטער אני חייב להשתמש קצת בשפה בוטה, ממליץ לך ללכת להחזיר את הסרט שאתה נמצא בו לבלוקבאסטר ולא תודה על העזרה, אם שפת דיבור כמו שלך ונסיון בסחר כמו שלך לא תגיע רחוק כנראה...

פורדס, תודה רבה גם לך על העזרה.

קנאפי, תודה גם לך.

ותודה לכל מי שעזר, תרם מזמנו, וייעץ!

אני רק יודע להבא שלא משנה באיזה עניין אני יצטרך עזרה, גם אם אף חבר מועדון FS לא יוכל לעזור לי(מה שאין סיכוי שיקרה כי אנחנו משפחה מאוחדת) אני לא יחזור לפה לבקשת עזרה.

סוף סוף באמת הבנתי שבאמת יש קומץ של אנשים במועדון החמש שמחפשים "לעזור" לאחרים לרוקן את הכיסים...

 

טוב שהתבטאת בעדינות וכתבת רק קומץ,למרות שגם לזה איני נותן ידי,תבקש ממנהל הפורום להוריד את המשפט הזה,זה משאיר טעם לא טוב,ולך תדע מתי תצטרך עזרה בעתיד,יש לי הרגשה שעדיין נותרו מספר נפשות שאינן מבינות מטרתו של פורום מהי,הרי איש אינו מרוויח מזה,אלא רק אלו המפיקים רווח בידע תאורטי אבל לא מעשי,גם אם מישהו חושב שהוא עלול להפגע מזה שיביא תשובות או פרנסתו תיפגע טועה,המרחק בין דברת וברברת אפילו אם נכונה היא,לבין השלב המעשי הוא גדול מאוד,לכן אני רואה מקום לחופש ביטוי גם מצד בעלי מקצוע,וכשהזזי אומר למרק 10 שהוא יודע בדיוק מה גורם לתקלה במחשבים אבל אינו מפרסם זאת הוא שוכח דבר אחד,על הכדור הזה חיים מיליארדי בני אדם,מליונים מתוכם עוסקים בענף הרכב המתוחכם,ואל לו לאיש לחשוב שהוא יחיד סגולה,ופורום נחן בגדולתו כאשר הוא יודע לפתור בעיות יותר רציניות מאופ טופיק או סוגי שמנים או מי צינון למנועים,יש הרבה תחומים די מסובכים בענף הרכב ולדעתי יש לעסוק בהם כמה שיותר,אל דאגה פרנסתו של איש לא תיפגע מהסיבה הפשוטה,שיש מרחק גדול בין המלל והתאוריה לבין הביצוע העצמאי,ו90 אחוז מהציבור יעדיף לשלם למכונאי,או סוחר.

 

ואתה V8 ,הבטחתי ואקיים,אני אוסף עבורך חומר כולל כתובות של ג'אנק יארדים עם מדחסים כאלו(אם בכלל הוא מקולקל).

וכשאסיים אשלח לך בפרטי וגם בגלוי לשרשור זה מהסיבה הפשוטה,זה דוחה לקרוא מומחה א' רומז למומחה ב' שרק שניהם יודעים מדוע,ואינם מפרסמים כי בלהבלה בלה...אלו מילות נבובות מתוכן ולא במקומם.

 

אגב איני מזלזל בהצעותיו של ג'ו,צריך לבדוק אולי באמת הצעתו בסופו של יום היא הטובה ביותר,לסרב לקנות תמיד אפשר,אבל דלת שטרקת תתקשה לפתוח בעתיד.

 

יאללה הולכים לישון מחר אני מפרק את הקרבורטור שלי ב505 לראות למה אינו מייצר ריק.

פורסם

הדיון הזה ירד לרמה כלכך נמוכה וחבל, כי את חלק מהמשתתפים בו אני מכיר איישית.

הרבה תגובות לא ראוייות ניראו כאן ומעט מאד דיון מקצועי טכני.

 

במדינה דמוקרטית, זכותו של כל אחד למכור וזכותו של כל אחד לקנות,

ואם לא מתפשרים על המחיר, לא צריך לעשות עסקים.

 

גם אם מישהו הציע עזרה (מטוב לב) או "עזרה" לצורך פרנסה, והעזרה כשרה

רחוקה הדרך מלהשמיץ את הבחור, הדבר הנכון והמכובד לעשות הוא להגיד תודה אבל לא תודה!

ולהתרחק.

 

מועבר כאן מסר כפול, הסוחר יבין לבד שיש מקומות שבהם לא מערבבים עסקים,

ויתגלה מי שנותן עזרה באמת.

 

במידה ונתקלתם ברמאי נוכל או סתם שקרן כאן הסיפור שונה

ויש לחשוף את פרצופו האמיתי לבל יפיל תמימים אחרים בפח.

 

אינני מכיר את ג'ו וגם בעל הקדילאק אלמוני לגבי, אינני יודע מי צודק ומי טועה

אני רק יודע שהסגנון, והדרך לקויה והייתי מצפה לאות מלמעלה להרגעת הדיון

המבזה את כל הצדדים-רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
...הבחור פנה כאן לעזרה וציין שבקשו ממנו 7500 ש"ח עבור הפריט.

כתבתי כאן שאני יכול להביא לו משופץ (אין חדש במלאי שוטף) בעלות של כ- 150$ בלבד! שזה בערך 600 ש"ח.

אני חותם שלא יזכה לראות פריט שכזה עובד במחיר שכזה מאף משפץ או פירוקיה.

 

 

V8 היקר, יש לי משאבה כזאת משופצת.. ואחרי ההתנהגות של כמה אנשים פה.. אני מוכן לתת לך אותה ב300 שקל...

צור איתי קשר בפרטי.

פורסם
V8 היקר, יש לי משאבה כזאת משופצת.. ואחרי ההתנהגות של כמה אנשים פה.. אני מוכן לתת לך אותה ב300 שקל...

צור איתי קשר בפרטי.

 

לתת זה לתת.....:-D

ולמכור זה למכור......:-D

עדי גולדנברג 13399


×
×
  • תוכן חדש...