Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6136 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם
הדיון הזה ירד לרמה כלכך נמוכה וחבל, כי את חלק מהמשתתפים בו אני מכיר איישית.

הרבה תגובות לא ראוייות ניראו כאן ומעט מאד דיון מקצועי טכני.

 

במדינה דמוקרטית, זכותו של כל אחד למכור וזכותו של כל אחד לקנות,

ואם לא מתפשרים על המחיר, לא צריך לעשות עסקים.

 

גם אם מישהו הציע עזרה (מטוב לב) או "עזרה" לצורך פרנסה, והעזרה כשרה

רחוקה הדרך מלהשמיץ את הבחור, הדבר הנכון והמכובד לעשות הוא להגיד תודה אבל לא תודה!

ולהתרחק.

 

מועבר כאן מסר כפול, הסוחר יבין לבד שיש מקומות שבהם לא מערבבים עסקים,

ויתגלה מי שנותן עזרה באמת.

 

במידה ונתקלתם ברמאי נוכל או סתם שקרן כאן הסיפור שונה

ויש לחשוף את פרצופו האמיתי לבל יפיל תמימים אחרים בפח.

 

אינני מכיר את ג'ו וגם בעל הקדילאק אלמוני לגבי, אינני יודע מי צודק ומי טועה

אני רק יודע שהסגנון, והדרך לקויה והייתי מצפה לאות מלמעלה להרגעת הדיון

המבזה את כל הצדדים-רן

 

אני רוצה לומר לך משהו קטן.

 

אני הייתי מצפה מלמעלה להעמקת הדיון בנושא זה ולפיתוח הצד הטכני והעמקת ההתעסקות בבעיה זו,ככה אם תעסוק בנושא העיקרי ותפתח דיון מקצועי תאפיל בקלות על כל התגובות הלא רלוונטיות.זו המטרה האמיתית גם אם אתה מכיר כאן אנשים וגם אם לא.

 

זו דעתי,אשמח לשמוע דעתך.

פורסם
ומה הבעיה שלך עם מקס טיוניג?

 

שהם לא סוג האנשים שיכתבו בפורום הזה או שהפורום הזה יעניין אותם. קפיש?

 

קובי, אתה צריך כוס מים דחוף... 8)

אלפא רומאו ספיידר V6 3.2 בציר 2007

טל שביט (1955-2011) זה לא אותו הדבר בלעדייך, אתגעגע לנצח.

פורסם

אני עדיין לא מבין את הקשר.

זאת אומרת לפי מה שאתה אומר אנחנו סוג אנשים של מקס טיוניג וזה לא אמור לעניין אותנו?

קיצור תודה שבאת לתת יצאה לא במקום במקום להנפיץ

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.


×
×
  • תוכן חדש...