Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6135 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

דוגמא להתייחסות בפורום.

הבחור הנ"ל, מפרסם בקשה ואף ציין כי דרשו ממנו בארץ סכום מכובד.

כתבתי כאן כי ביכולתי לייבא עבורו את החלק המתאים בעלות זולה באופן ניכר.

 

ומה קורה בשטח?

 

כלום!

 

אפילו לא טורח להתייחס.

 

 

כמותו פנו ופונים אלי רבים וכנראה המומים מקוטן הסכומים שאני דורש עבור החלקים (לרכב ישן וחדיש) ולכן,

אני מכריז כאן באופן חגיגי כי המחירים.....עולים מעתה באופן ניכר ואולי כעת תתעשתו.

 

 

יוסי

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

  • תגובות 65
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

פורסם

1.מהכרות עמוקה עם הבחור הוא יכול ליבא לבד, ורוב הסיכויים שהוא עשה את זה לבד.

2.מישהו מריח סוחר? גועל נפש

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
1.מהכרות עמוקה עם הבחור הוא יכול ליבא לבד, ורוב הסיכויים שהוא עשה את זה לבד.

2.מישהו מריח סוחר? גועל נפש

 

 

תשמע, אני יודע גם להטיס מטוסים אבל כשצריך לטוס לחו"ל, לא תאמין, אני קונה כרטיס באלעל ולא טוחן להם את השכל שאני טייס ויכול לטוס לבד.

אם יודי לבד, למה פנה פה לעזרה.

בחינם אני לא נותן כלום!!! וכנראה גם אתה (אולי אתה הנדיב הידוע)

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

מה הקשר, אנשים שיש להם אינטרס לעשות כסף על חשבון חבריהם למועדון או אורחיהם בכלל זה פשוט גועל נפש וצריך להקיא אותם מתוכנו.

יש הבדל בין אנשים שיש להם עסק מסודר ביבוא חלקים לבין סוחרים בשקל כמוך , הבחור ביקש עזרה בשיפוץ לאוו דווקא את העזרה שלך ויש לך את החוצפה עוד לצאת באיומי מסחר שונים.

תאמין לי לא צריך אותך בשיט! אנשים כמוך פשוט עושים נזק לתדמית של מועדון החמש (נטען לא פעם שהוא מוצף מסחרה) ועושים את כל התחביב שלנו פשוט מגעיל!

מזל ש ב FS אין כניסה לסוחרים מגעילים.

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
מה הקשר, אנשים שיש להם אינטרס לעשות כסף על חשבון חבריהם למועדון או אורחיהם בכלל זה פשוט גועל נפש וצריך להקיא אותם מתוכנו.

יש הבדל בין אנשים שיש להם עסק מסודר ביבוא חלקים לבין סוחרים בשקל כמוך , הבחור ביקש עזרה בשיפוץ לאוו דווקא את העזרה שלך ויש לך את החוצפה עוד לצאת באיומי מסחר שונים.

תאמין לי לא צריך אותך בשיט! אנשים כמוך פשוט עושים נזק לתדמית של מועדון החמש (נטען לא פעם שהוא מוצף מסחרה) ועושים את כל התחביב שלנו פשוט מגעיל!

מזל ש ב FS אין כניסה לסוחרים מגעילים.

 

 

אתה לקחת מ ה- FS רק את ה - S

 

150$ לעומת 7500 ש"ח!

 

שיפוץ בארץ? הצחקת אותי.

על יד אחת מי שיודע בכלל איך זה עובד!

ואני מתערב על ה - V8 שלי איתך שאתה גם לא.

 

over and out!

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

אני יתחיל בקל...

ג'ו, התחלת טוב בזה שרצית לעזור, למה היית חייב להרוס את זה?

ההודעה עברה לעמוד שני ולא ראיתי אותה אז זה אומר שאני לא מתייחס?

ואני יעבור לקשה, תודה רבה שרצית לעזור אבל לא תודה כבר, אני רק מאחל לך שתמשיך להתנהג כמו שאתה מתנהג לכל בן אדם שיצטרך עזרה ותישאר בסופו של דבר ללא מועדון, ללא חברים וללא הובי.

כנראה שהשמועות נכונות ובמועדון החמש באמת מסתובבים הרבה סוחרים נחשים, פשוט גועל נפש שיש אנשים כמוך, ג'ו!

פורסם

אתה לא מכיר אותי ולא יודע עלי כלום!!!

 

אני לעומת זאת יודע מכאן שאתה חסר נימוס, חוצפן וכנראה שתשלם 7500 ש"ח שהם בערך מחצית משווי הרכב שלך אבל תמשיך בשלך.

מה קרה?

יכולת לכתוב תודה, לא מתאים לי.

 

בלהשמיץ אתה מצטיין! נראה איך אתה בשיפוץ!

Big-Block - I mean a realy Big, the Bigest

פורסם

ואתה התנפחת כסוחר אפס ואיימת בעליות מחירים וליכלכת על חוג "לקחות" הפונטצאלי שלך

בזמן שידוע שהבחור בכלל לא ראה את ההודעה המפגרת שלך.

ובשיפוץ.. בוא נגיד שראינו את הגרוטעות שלך עם הVERY ביג בלוק...

בזמן שהבחור הזה V8 שמחר דרך אגב בן 20 (מזל טוב) משפץ משפר ובונה ברמה שאתה בחיים לא תגיע אליה שלא נדבר על ידע.

:lol:

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם

אני אשתדל להגיע לרמה הגבוהה של הדיון...

אבל מה שמציק לי הוא שלבחור יש או היתה בעיה.

הציעו לו פתרונות והוא לא שיתף אותנו בתוצאות כדי שנוכל ללמוד.

אגב, למיטב זכרוני, המשאבה אינה מוציאה זרם רציף של אויר והיא בונה את הלחץ במיכל ביניים. יתכן ואני טועה. אשמח ללמוד.

נ.ב.

זה יפה אם אומרים תודה הפתרון/הצעה לא מתאימה לי . זה נראה לי טבעי להודות למי שמתנדב לעזור.

שלמה דן גדרון

פורסם

יש הבדל בין הצעת עזרה אמיתית לבין מסחר.

החבוב הזה ג`ו יכול למכור חרטות לחברים שלו, רובנו אנשים צעירים ובעלי גישה למקורות חלקים מעבר למולדת,הוא יכול למכור את האיומי מחרים שלו ואת השירות המסחרי שלו לחבריו הבורים,פותח השירשור לא החייב לו דין וחשבון ובטוח לאור העובדה שלא סיפק לו פיתרון ממשי.

 

לדוגמא: בחור מאד נחמד באתר הזה שלא פגשתי בחיי חיפש צמיגים לקורבט שלו ניסיתי לעזור לו להשיג אותם בארץ ניסיתי לעזור לו גם להזמין אותם מחול,ההבדל העקרוני והעיקרי הוא שרציתי לעזור לו ללא תמורה כלשהיא! התמורה היחידה היא לדעת שיש עוד בחור שנהנה מהרכב האמרקאי שלו כמו שאני נהנה משלי.

שיתוף ידע ועזרה אמיתית והדדית זה מה שיגרום לתחביב הזה נגישות לקהל יעד נרחב ואייכותי יותר!

 

סוחרים מסחר ומסחרה החוצה!

If you don't chew Big Red, then f-*bleep* you.

פורסם
אני אשתדל להגיע לרמה הגבוהה של הדיון...

אבל מה שמציק לי הוא שלבחור יש או היתה בעיה.

הציעו לו פתרונות והוא לא שיתף אותנו בתוצאות כדי שנוכל ללמוד.

אגב, למיטב זכרוני, המשאבה אינה מוציאה זרם רציף של אויר והיא בונה את הלחץ במיכל ביניים. יתכן ואני טועה. אשמח ללמוד.

נ.ב.

זה יפה אם אומרים תודה הפתרון/הצעה לא מתאימה לי . זה נראה לי טבעי להודות למי שמתנדב לעזור.

 

שלמה, אתה נראה לי בחור קצת יותר משכיל ונחמד, הוא הציע את העזרה שלו בזמן שאני לא ראיתי את ההודעה כי היא עברה לעמוד השני, בגלל שלא ראיתי אותה הוא התחיל "כביכול" ללכלך עליי מה שלא מקובל עליי ואני לא יודע אם מקובל על אנשים אחרים.

מאוד רציתי להודות לו אחרי שראיתי את ההודעה הראשונה שלו אבל אחרי שהמשכתי לקרוא מה הוא כותב ומה הוא מגיב לקובי אני לא רוצה אפילו לדעת מה הוא מייעץ כי הוא תת רמה במחינתי (כן, תתן רמה ל"ילד" בן 20").

במקום לנסות לעשות עליי "מסחרה" הוא יכל להגיד לי יש חלק ככה וככה שלפי דעתי הוא הגורם הבעייתי ולא ישר להגיד לי "הבעיה שלך היא ככה וככה ואני מייבא את זה ב150 דולר".

אם אפילו ג'ו הנכבד היה שולח לי הודעה פרטית והיה אומר לי שהוא חושב שהוא יודע מה הבעיה והוא יכול לייבא בשבילי את החלק בסכו"ם מסויים זה היה נראה אחרת.

אולי בגלל שאני צעיר ביום מרוב החברים פה הדעה שלי היא כזאת אבל זאת דעתי.

לילה טוב!

פורסם

חברה כמה כללים שאימצתי לעצמי על מנת לחיות יותר בשקט:

 

1. עזרה שלא עולה לי כסף או אפילו קצת כסף, אני נותן בחינם.

2. הידע שלי, הנסיון שלי, והמידע שיש ברשותי (ויש הרבה) עובר חינם הלאה.

3. אם אני יכול לעזור, אני עוזר, גם לקול אלמוני בטלפון, או הודעה פרטית.

4. חלק שהגיע אלי בחינם, ימסר בחינם הלאה לנזקקים.

5. כשאני צריך עזרה אני מבקש, וכשמגיע מישהו שאין ברצוני לעשות איתו עסקים, אני אומר תודה

נדבר, ומחפש דרך אחרת.

6. אני לא מוציא דיבה רעה על איש, מקסימום אומר "מדובר באיש קשה" ועובר הלאה.

7. אגב, קיבלתי תמיד הרבה יותר ממה שנתתי ולכן אני תמיד בחוב....גם אם זה לא נכון במציאות

ככה אני משתדל לחשוב, וזה עושה הכל יותר קל.

8. ידידים לא נימדדים בכסף.

9. כסף לא יקנה לך אושר.

10 כסף גנוב עושק ומירמה, זהו כסף ללא ברכה!

 

לתת זה לקבל משהו אחר! - רן

פעם האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

פורסם
חברה כמה כללים שאימצתי לעצמי על מנת לחיות יותר בשקט:

 

1. עזרה שלא עולה לי כסף או אפילו קצת כסף, אני נותן בחינם.

2. הידע שלי, הנסיון שלי, והמידע שיש ברשותי (ויש הרבה) עובר חינם הלאה.

3. אם אני יכול לעזור, אני עוזר, גם לקול אלמוני בטלפון, או הודעה פרטית.

4. חלק שהגיע אלי בחינם, ימסר בחינם הלאה לנזקקים.

5. כשאני צריך עזרה אני מבקש, וכשמגיע מישהו שאין ברצוני לעשות איתו עסקים, אני אומר תודה

נדבר, ומחפש דרך אחרת.

6. אני לא מוציא דיבה רעה על איש, מקסימום אומר "מדובר באיש קשה" ועובר הלאה.

7. אגב, קיבלתי תמיד הרבה יותר ממה שנתתי ולכן אני תמיד בחוב....גם אם זה לא נכון במציאות

ככה אני משתדל לחשוב, וזה עושה הכל יותר קל.

8. ידידים לא נימדדים בכסף.

9. כסף לא יקנה לך אושר.

10 כסף גנוב עושק ומירמה, זהו כסף ללא ברכה!

 

 

לתת זה לקבל משהו אחר! - רן

 

 

זה שאתה אחד האנשים הנורמאלים בפורום זה ידוע ולא חדש אני מאמין לאף אחד!

פורסם
יש ברשותי קדילאק סוויל אס טי אס שנת 95 ובאוטו הזה מגיע מקורי קומפרסור שמנמיך\מגביהה את האוטו.

הקומפרסור אצלי באוטו שווק חיים ורציתי לדעת אם מישהו יודע אם משפצים כאלה קומפרסורים בארץ.

הרשתי לעצמי לכתוב את ההודעה פה כי נראה לי שפה אני יקבל יותר תגובות מאשר בשאר הפורומים באתר אפילו שהאוטו לא אספנות...

 

V8 היקר

מנסיוני...במקרים כאלו תתחבר לפורומים המעולים והוותיקים בארצות הברית ,החבר'ה שם עתירי נסיון ויש להם שפע מידע.

 

אם אתה מתקשה בשפה בקש ממישהו ששוחה באנגלית טכנית מאוד מומלץ.

 

כמו כן הם יפנו אותך למקומות שמדחסים כאלו שוכבים ללא נוע רק תבוא שלם פרוטות וקח.

 

גוגל יביא אותך אליהם הרבה יותר מהר ממה שאתה מצפה.

פורסם
V8 היקר

מנסיוני...במקרים כאלו תתחבר לפורומים המעולים והוותיקים בארצות הברית ,החבר'ה שם עתירי נסיון ויש להם שפע מידע.

 

אם אתה מתקשה בשפה בקש ממישהו ששוחה באנגלית טכנית מאוד מומלץ.

 

כמו כן הם יפנו אותך למקומות שמדחסים כאלו שוכבים ללא נוע רק תבוא שלם פרוטות וקח.

 

גוגל יביא אותך אליהם הרבה יותר מהר ממה שאתה מצפה.

 

תודה על הרעיון, אני אנסה אותו!


×
×
  • תוכן חדש...