Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

dir="rtl" style="text-align:right;"> שימו לב! השרשור הזה בן 6151 ימים, שזה ממש ממש הרבה ולכן הוא ננעל.

אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא - פנו לאחד המנהלים ונפתח את השרשור חזרה לתגובות.

פוסטים מומלצים

פורסם

שלום רב לכולם

 

לפני שבועיים בערך רכשתי רכב

 

הרכב ניבדק בקומפיוטסט באזור הצפון

לא אוזכר בבדיקה המרשימה ביופייה (גרפים ועוד),כל בעייה עם מיסב אחורי בגלגל אחרי

 

לאחר נסיעה עם הרכב במישור במהירות של 100 חשתי ברעש מוזר בגלגלים אחוריים

הרמתי את הרכב על ג'ק ולהפתעתי מיסב חורק

החלפת מיסב במוסך מורשה , עלות 1500 רק החלק

לא הייתי כותב כל זאת אילו המחיר היה כה גבוה , אפילו למיסב תחליפי

 

האם יש עילה לחזור למקום הבדיקה,ולהתלונן על בדיקה לקויה

או שעל מיסבים זאת בעייה לתת אחריות

הם נותנים אחריות לשישה חודשים ,אבל עם כמות הכסת"ח שרשום בבדיקה ,קשה איתם

בעיקרון המסקנה שלי מכל הסיפור

מכוני בדיקה נותנים לך ראש שקט אוליי בבדיקת שילדה

לגבי מנוע וכל השאר ,הם דיי מכסים את עצמם טוב!

 

הטעות שעשיתי ! שלא חזרתי מייד למכון הבדיקה מיידית

לא יודע אם היה עוזר

 

תודה מראש לכל המשיבים

פורסם

אז תן לי להבין.

קנית אוטו.

נסעת איתו שבועיים שבהם הוא היה תקין.

 

ואז התגלתה בעיה חדשה של בלאי סה"כ סביר לרכב?

 

ליביו

If living is for learning

Then dying is forgetting

פורסם

קניתי את הרכב

ולאחר יומיים לערך,נסעתי לשדה תעופה

בדרך הבחנתי כי כבר יש רעש מוזר,ואני מתחיל לטוס עם הרכב :-)

כמובן שהייתי לא שקט ולאחר מספר ימים הרמתי את הרכב על ג'ק ,ושומעים את החריקות של המיסב בעת סיבוב ידני

 

ז"א הבלאי היה מלכתחילה, רק מכון הבדיקה לא העיר על בעייה זאת

רשמו רעשים מגלגלים אחוריים עכב דיסקיות בלם ,דרשו להשחיז את הדיסקיות וכך תפתר הבעייה

 

תודה על ההתייחסות

פורסם

לא מגיע לך שום פיצוי מהמכון.

 

הם רשמו בד"ח בדיקה, שיש רעש בגלגלים האחוריים.

 

אני לא חושב, שיש שם פירוט, מה מקור הרעש.

 

אין כל חשיבות, למה, שאמרו לך בעל פה, רק מה שכתוב, קובע.

 

רשמו, שיש רעש, ואכן באמת יש רעש מהמייסב.

 

 

פורסם

אפשר לדעת באיזה רכב מדובר??

מיסב ב1500 ש"ח נשמע לי פשוט מחיר מפלצתי...

בפולו.. מיסב עולה 250 שקלים כולל עבודה(לפחות 2 שאני החלפתי ב2 גלגלים שונים).

פורסם

הם רשמו רעש בגלגלים אחוריים עם פירוט כמו שכתבתי !!!

רשמו רעשים מגלגלים אחוריים עכב דיסקיות בלם ,דרשו להשחיז את הדיסקיות וכך תפתר הבעייה

 

מה שכן מדובר ברכב - פורד מונדאו 2005

והחלפת מיסב בגלגל אחורי דורשת החלפת נאבה ,אין אפשרות להחליף רק מיסב כמו בשאר רכבים שאני מכיר

עושה את העבודה קלה למכונאים,אבל המחיר מופקע

 

כמו כן ,אם כבר פתחתי את השירשור של רמת הבדיקה של מכוני הבדיקה

לאחר מספר ימים אני מנסה להוריד את כסא הנהג ,ואני מבחין כי המנוע מסתובב ולא עושה את העבודה

הבנתי משירשורים באתר שזאת בעייה ידועה בפורד מונדיאו בדגמים האלו (עלות תיקון גבוהה מעל 1000 ש"ח)

גם זאת תקלה שלא יידעו אותי במכון בדיקה

 

 

 

אזיי פיצוי כן מגיע לי!!!

השאלה אם יש לי זמן לכאבי ראש האלו עם מכונים מנוסים

פורסם
הם רשמו רעש בגלגלים אחוריים עם פירוט כמו שכתבתי !!!

 

 

קשה לי מאוד להאמין, מכוני בדיקה לא מפרטים פתרונות לתקלות, שהם ראו.

 

אולי רשמו "יש לטפל בבלמים האחוריים, ולחזור לבדיקה"

 

אם היית עושה כך, אחרי טיפול בבלמים עדיין היו שומעים את הרעש.

 

 

 

אתה יכול בבקשה להעתיק לכאן את המשפט המדוייק, שמופיע בטופס ?

 

לגבי מנוע לכסא - מעצבן מאוד, אבל את הדברים האלו אתה צריך לבדוק בעצמך, כי זה משהוא גלוי לעיין, ולא צריך להיות מומחה או בוחן רכב, בשביל לגלות, שהכסא לא עובד.

 

באותיות קטנות בתחתית הטופס כתוב "אין אחריות לדברי חשמל ברכב", ולכן גם לגבי הבעיה הזו אין למי לבוא בטענות

 

 

פורסם
אפשר לדעת באיזה רכב מדובר??

מיסב ב1500 ש"ח נשמע לי פשוט מחיר מפלצתי...

בפולו.. מיסב עולה 250 שקלים כולל עבודה(לפחות 2 שאני החלפתי ב2 גלגלים שונים).

 

גם בהונדה ג'אז זה המחיר של המיסב ובג'אז זו מחלה של הרכב שיוצא מהיבואן - ב-80K ק"מ הראשונים שלך תצטרך להחליף מיסב אחד אם לא שניים! למעלה מ-3,000 ש"ח עלו לי 2 מיסבים.

 

מוזר שפותח השרשור לא שם לב לרעש בנסיעת המבחן שכן הרעש מתחיל ב-X קמ"ש ואח"כ נעלם ואי אפשר להתעלם ממנו כלל!

פורסם

אני הייתי מתעקש מולם.

בטו צריך גם לאיים ולא להיות ממש נחמד.

תבוא עם חבר - זה תמיד עדיף.

let the sun shine, let the :idea: glow, let the life flow :)

פורסם
קשה לי מאוד להאמין, מכוני בדיקה לא מפרטים פתרונות לתקלות, שהם ראו.

 

אולי רשמו "יש לטפל בבלמים האחוריים, ולחזור לבדיקה"

 

אם היית עושה כך, אחרי טיפול בבלמים עדיין היו שומעים את הרעש.

 

 

 

הבאתי את הטופס בדיקה ,והוא עכשיו ממש מולי (בדיקה שנערכה ב2-8-09)

 

הבדיקה של קומפיוטסט מתייחסת:

למערכות הנ"ל

מרכב:

שילדה פליטת גז ועשן :

מחוונים :

הילוכים:

מנוע:

בלמים :זהו המקום שהם פירטו ורשמו " רעש יתר מבלמים אחוריים " אני מדגיש!

מתלים:

 

השאלה היכן מהמערכות הנ"ל אפשר להכניס ,לגבי רעש מיסב גלגל אחורי

מה עוד כאשר שילמתי בדיקה ,שילמתי מעבר למחיר הרגיל כי זהו רכב מנהלים 500 ש"ח במקום 400 ש"ח

לפחות אם דורשים מחיר גבוה מהרגיל ,היו יכולים להעיר את תשומת ליבי לגבי כסא נהג שלא עובד למשל

 

אני ממש לא מרוצה מהבדיקה וכועס מאוד על עצמי גם !

המכונאי אשר טיפל לי ברכב כבר החליף לי את המיסב ,ואמר שהבלמים תקינים ולא צריך לבצע החלפה או תיקון

ועכשיו אני בבעייה כי הרעש חלף ,רק מה שמרתי את המיסב התקול + הקבלה

 

ניראה כאילו התעוררתי מאוחר מידי

אבל ישנם אנשים שלא יכולים לסבול תקלות ברכב במיוחד בהתחלה

וניראה כי החיפזון לתקן את התקלות היה בעוכריי

 

לגבי מנוע לכסא - מעצבן מאוד, אבל את הדברים האלו אתה צריך לבדוק בעצמך, כי זה משהוא גלוי לעיין, ולא צריך להיות מומחה או בוחן רכב, בשביל לגלות, שהכסא לא עובד.

 

באותיות קטנות בתחתית הטופס כתוב "אין אחריות לדברי חשמל ברכב", ולכן גם לגבי הבעיה הזו אין למי לבוא בטענות

הבעייה היא מכנית נטו ולא חשמלית כי המנוע כן מקבל פיקוד וכן משמיע רעש של סיבוב , רק התנועה לא עוברת למוט הברגה כנראה

×
×
  • תוכן חדש...